دکوراسیون داخلی و خارجی

ارتقاء و بیان انواع دکوراسیون های منزل و شرکت با وبلاگ دکور شو

دکوراسیون داخلی و خارجی

ارتقاء و بیان انواع دکوراسیون های منزل و شرکت با وبلاگ دکور شو

در وبلاگ دکوراسیون داخلی و خارجی دکور شو می خواهیم انواع روش های تنظیم دکوراسیون داخلی و خارجی منازل، شرکت و محل کار را مطرح کرده و انواع به روز و زیبای آن را بررسی کنیم.

5 نکته در مورد پرده زبرا

چهارشنبه, ۶ مهر ۱۴۰۱، ۰۲:۲۱ ب.ظ

 

هنگامی که به دنبال بازسازی فضای داخلی خانه خود هستید، هماهنگی با همه گزینه ها می تواند بسیار دشوار باشد. صاحبان خانه همیشه به دنبال جدیدترین چیز هستند و اخیراً یکی از محبوب ترین ترندها در مد پنجره ها پرده های گورخری است. اگر با این روش‌های درمان پنجره آشنایی ندارید، احتمالاً از تمام مزایای عالی آن‌ها اطلاعی ندارید. در این وبلاگ، بیایید دریابیم که پرده های گورخری چیست و آیا آنها برای فضای شما انتخاب مناسبی هستند یا خیر.

پرده زبرا چیست؟

پرده زبرا که به آن پرده دوگانه نیز می گویند، یک جایگزین مدرن برای پرده های افقی است. این پرده ها که از نوارهای پارچه ای مات و شفاف افقی متناوب تشکیل شده اند، به راحتی از روز به شب منتقل می شوند. با تنظیم نوارها، میزان نور و حریم خصوصی اتاق خود را کنترل می کنید. به سادگی نوارهای مات را روی هم قرار دهید تا بتوانید از طریق نوارهای شفاف ببینید و اجازه دهید نور به داخل فیلتر شود. وقتی به حریم خصوصی یا تاریک شدن اتاق بیشتر نیاز دارید، پرده های خود را طوری تنظیم کنید که نوارهای مات از هم فاصله بگیرند. پرده های زبرا یک روش نوآورانه و مدرن برای پنجره است که سبکی منحصر به فرد را به هر اتاق می بخشد.

سایه های زبرا از چه چیزی ساخته شده اند؟

پرده های زبرا در درجه اول از PES با کیفیت بالا و پنبه ساخته می شوند. PES (Polyethersulfone) یک پلیمر با کیفیت بالا است که بادوام و قوی است. ایمن و غیر سمی، PES ضد شعله و بدون مواد افزودنی است، بنابراین برای شما و خانواده شما بی خطر است. نوارهای متناوب را می توان با گزینه های رنگ، بافت و پارچه متناسب با زیبایی شناسی خود سفارشی کرد.

پرده های زبرا چگونه کار می کنند؟

بر خلاف سایه های غلتکی سنتی، پرده های گورخری یک حلقه پیوسته از پارچه است که از طریق نوار پایینی می چرخد. هنگام تنظیم سایه ها توسط سیم یا موتور، نوارهای افقی متناوب می چرخند تا روی هم قرار بگیرند. اگر به دنبال کنترل نور هستید، سایه های خود را طوری تنظیم کنید که نوارهای مات روی هم قرار بگیرند تا نور از طریق نوارهای شفاف عبور کند. برای حفظ حریم خصوصی یا تاریک شدن اتاق، نوارهای مات را باز کنید. پرده ها را تا بالای پنجره خود بچرخانید تا حداکثر نور و دید را داشته باشید. این نوارهای متناوب به شما این امکان را می دهد که میزان نور و حریم خصوصی را در فضای خود کنترل کنید. پرده های زبرا در عرض چند ثانیه از روشن به تاریکی تبدیل می شوند.

اکنون که درک کلی از چیستی پرده های گورخری و نحوه ساخت آن ها داریم، بیایید 5 دلیل برای نصب پرده های گورخری در خانه خود را بیابیم.

بیشتر بخوانید: پرده های پذیرایی مناسب برای فصل تابستان

1. پرده زبرا برای حفظ حریم خصوصی و فیلتر نور

 پرده های زبرا هم فیلتر نور و هم محافظت از حریم خصوصی را در یک سایه غلتکی ارائه می دهند. نوارهای شفاف فیلتر نور، کاهش تابش نور و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را فراهم می کند. هنگامی که نوارهای مات روی هم قرار می گیرند، پرده های شما به نور اجازه عبور می دهند و به فضای شما روشنایی لازم را می دهند. نوارهای فیلتر نور نیز به شما امکان می دهد تا بیرون را ببینید. راه راه های مات باعث حفظ حریم خصوصی و تاریک شدن اتاق می شود. ایده آل برای شب، زمان فیلم، یا هر زمانی که می خواهید مطمئن شوید که هیچ کس نمی تواند از طریق پنجره های شما ببیند. وقتی نوارهای مات با هم فاصله داشته باشند، پرده‌های شما قادر به دیدن نمی‌شوند و فضای شما را تاریک‌تر می‌کنند.

2. پرده های زبرا می توانند به خاموشی تبدیل شوند

همانطور که در بالا ذکر شد، پرده‌های گورخری با نوارهای افقی شفاف و مات متناوب به شما این امکان را می‌دهند که در یک لحظه از روشن به تاریکی تبدیل شوید. موجود در رنگ‌ها و پارچه‌های متنوعی که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، انتخاب یک انتخاب غیرشفاف به شما مزایای سایه‌های خاموشی بدون تعهد را می‌دهد. پرده‌های زبرا زمانی که به تاریکی اتاق یا حریم خصوصی نیاز دارید خاموش می‌شوند، اما وقتی سایه‌ها را تنظیم می‌کنید تا نوارهای مات روی هم قرار بگیرند، می‌توانند به نور اجازه عبور دهند.

3. پرده های زبرا بادوام هستند

مواد PES که پرده های گورخری از آن ساخته شده اند، بادوام و ماندگار هستند. ساختار پرده‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد تا برای تنظیم کنترل نور و حفظ حریم خصوصی، یکپارچه بچرخند. تمیز کردن و نگهداری پارچه نیز آسان است. کافی است هفته ای یکبار گرد و غبار آن ها را کمی گردگیری کنید تا کاملا جدید به نظر برسند. اگر روی پرده های خود لکه ای دیدید، از یک پارچه مرطوب استفاده کنید تا به آرامی روی آن ضربه بزنید (مراقب باشید که مالش نکنید تا لکه پخش نشود). با استفاده و نگهداری مناسب، پرده های شما سال ها دوام خواهند آورد.

4. پرده های گورخر همه کاره هستند

از نظر تطبیق پذیری، پرده های گورخری گزینه های زیادی را ارائه می دهند. نه تنها می توانید پرده های خود را سفارشی کنید تا پارچه و رنگ مناسبی برای استایل خود داشته باشید، این پرده ها را می توان در هر اتاقی نصب کرد. از معاصر تا سنتی، این پنجره‌های مدرن می‌توانند با هر سبک خانه‌ای مطابقت داشته باشند و با هر طرح رنگی مطابقت داشته باشند. پنجره های کوچک و بزرگ به دلیل کنترل نور انعطاف پذیر می توانند از پرده های گورخری بهره مند شوند. شما می توانید آنها را در هر اتاق از خانه خود بدون به خطر انداختن حریم خصوصی یا فیلتر نور نصب کنید.

5. پرده های گورخر انرژی کارآمد هستند

آیا می دانستید که با نصب پرده های گورخری در خانه خود می توانید در قبض ماهانه برق خود صرفه جویی کنید؟ درست است! پرده های زبرا در مصرف انرژی کارآمد هستند و به جلوگیری از ورود دمای بیرون از پنجره های شما کمک می کنند. نصب ساده این پنجره درمانی می تواند به طور متوسط ​​30٪ از شما صرفه جویی کند. در ماه های تابستان از گرم شدن فضای شما جلوگیری می کنند، در حالی که در زمستان از ورود سرما جلوگیری می کنند. به دلیل دو لایه بودن پارچه، پرده های گورخری می توانند عایق بیشتری نسبت به سایر روش های پنجره ارائه دهند.

خانه هوشمند؟ پرده های زبرا را می توان موتوری کرد

افزودن موتوریزه تنظیم پرده های شما را آسان و راحت می کند. با فشردن یک دکمه، پرده های شما تا موقعیتی که ترجیح می دهید بالا یا پایین می آیند. برای راحتی بیشتر، یک هاب هوشمند به پرده های گورخری موتوری خود اضافه کنید. این به شما این امکان را می دهد که از طریق یک برنامه رایگان تلفن هوشمند، پرده های خود را از هر مکانی کنترل کنید. حتی می‌توانید برنامه‌هایی را برای بلند کردن یا پایین آوردن پرده‌های خود تنظیم کنید، که می‌تواند به محافظت از خانه در برابر دمای بیرون کمک کند. هاب هوشمند خود را با Amazon Alexa یا Google Assistant خود جفت کنید تا از دستورات صوتی برای تنظیم پنجره های خود استفاده کنید.

به غیر از فاکتور راحتی، پرده های موتوری گورخری دارای یک فاکتور ایمنی نیز هستند. خانه‌هایی که بچه‌های کوچک یا حیوانات خانگی دارند از پرده‌های موتوری بهره می‌برند زیرا طناب‌ها، زنجیرها و میله‌های کج را از بین می‌برند. این زنجیر می تواند یک خطر بالقوه خفگی باشد و با انتخاب پرده های موتوری گورخری خانه شما برای عزیزانتان ایمن تر خواهد بود.

 

  • negin amiri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی