دکوراسیون داخلی و خارجی

ارتقاء و بیان انواع دکوراسیون های منزل و شرکت با وبلاگ دکور شو

دکوراسیون داخلی و خارجی

ارتقاء و بیان انواع دکوراسیون های منزل و شرکت با وبلاگ دکور شو

در وبلاگ دکوراسیون داخلی و خارجی دکور شو می خواهیم انواع روش های تنظیم دکوراسیون داخلی و خارجی منازل، شرکت و محل کار را مطرح کرده و انواع به روز و زیبای آن را بررسی کنیم.

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

۰۷
شهریور

کاغذ دیواری داماسک (damask) از جمله سبک های لوکس و لاکچری کاغذ دیواری است که نشان دهنده زیبایی، شکوه و تجمل است که از زمان های دورتا امروز همواره مد بوده و هست. در واقع این طرح برای احیای خانه های ویکتوریایی، خانه هایی که دکوراسیون کلاسیک و عتیقه دارند بهترین انتخاب است.
اگر سبک دکوراسیون کلاسیک و پر زرق و برق مد نظر شماست، کاغذ دیواری داماسک می تواند مکمل خانه شما باشد. به این ترتیب شما احتمالا خانه ای خواهید داشت پر از شکوه و سلطنت و ظرافت و زیبایی.
طرح های داماسک به قدری محبوب شدند که امروزه از آنها در کاغذ دیواری ها، روتختی و رومیزی گرفته تا لباس استفاده می شود. طرح های کاغذ دیواری داماسک در انواع مختلف، اندازه ها، سبک ها و رنگ های مختلف که مورد پسند هر سلیقه ای است تولید می شوند.

 

اندازه، شکل و عملکرد اتاق در انتخاب کاغذ دیواری داماسک

وقتی نوع کاغذ دیواری را برای خانه خود در نظر می گیرید، ابتدا به اتاق یا اتاق هایی که در نظر دارید توجه کنید. آیا اتاق بزرگی دارید؟ اتاق کوچک؟ اتاق بازی است یا اتاق غذاخوری؟ پاسخ به این سوالات تا حد زیادی تعیین می کند که چه نوع چاپ داماس را انتخاب کنید.

 

کاغذ دیواری داماسک برای اتاق های کوچک

برای اتاقهای کوچکتر ، حداقل الگوها و رنگهای روشن را انتخاب کنید. الگوهای بزرگ و رنگ های تیره یا پر جنب و جوش می توانند یک اتاق کوچک را در احساس کلاستروفوبیک ایجاد کنند. شما نمی خواهید دیوارهای شما بر بقیه اتاق غلبه کند. دیوارها باید مکمل باشند نه نقطه کانونی.

استثنا در این مورد است اگر قصد دارید یک دیوار برجسته داشته باشید. هنگامی که فقط یک دیوار را با کاغذ دیواری پوشانده اید ، ظاهر کلی و احساسی را که می خواهید به آن دست پیدا کنید در نظر بگیرید و الگویی را انتخاب کنید که بر این اساس اتاق شما را زیبا کند. منظور از دیوارهای لهجه «پاپ» است ، بنابراین الگوهای بزرگتر و رنگ آمیزی خیره کننده بی جا نخواهد بود.

 

کاغذ دیواری داماسک مخصوص اتاق های بزرگ

 

هرچه اتاق بزرگتر باشد ، الگوی بزرگتر و رنگهای زنده تر می توانید انتخاب کنید. بر خلاف اتاقهای کوچکتر ، فضاهای بزرگ می توانند الگوهای جسورانه تر و رنگهای زنده را در خود جای دهند. در واقع ، شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که الگوی شما خیلی کوچک نیست. در غیر این صورت ، طرح از بین می رود و با هم ترکیب می شود و عملاً بیشتر شبیه رنگ است تا کاغذ دیواری.

اگر ظرافت هدف شماست ، یک الگوی متوسط ​​بهترین گزینه در اتاق های بزرگ است. خواه از یک الگوی متوسط ​​یا بزرگ استفاده کنید ، رنگ و سبکی را انتخاب کنید که با دکوراسیون ، مبلمان و سلیقه موجود هماهنگ باشد. کاغذ دیواری خود را با مبلمان خود مطابقت دهید وگرنه مبلمان را با دیوارها جایگزین می کنید.

 

کاغذ دیواری داماسک  برای آشپزخانه

 

هر اتاقی در خانه گزینه مناسبی برای کاغذ دیواری نقاشی است و آشپزخانه نیز مطمئناً از این قاعده مستثنی نیست. آشپزخانه ها می توانند تقریباً با هر سبکی از شیک ضعیف گرفته تا خانه روستایی روستایی ، مدرن گرفته تا آنتیک و پرنعمت خود را داشته باشند. کاغذ دیواری یک راه عالی برای حمل تم از عناصری است که در آشپزخانه خود دارید تا ظاهر و حسی منسجم ایجاد کنید.

هنگام انتخاب الگوها و رنگها ، سعی کنید رنگها را با بقیه آشپزخانه خود هماهنگ کنید ، بنابراین دیوارهای شما به جای اینکه به عنوان نقطه کانونی عمل کنند ، کل را برجسته می کنند. الگوهای کوچکتر به خوبی عمل می کنند مگر اینکه به دنبال سبک خاصی باشید.

 

کاغذ دیواری مخصوص اتاق خواب

این که آیا به دنبال کاغذ دیواری برای اتاق خواب اصلی خود یا اتاق بازی کودکان هستید ، انتخاب الگوها و رنگ ها می تواند در جهات مختلفی انجام شود. ابتدا به اندازه اتاق توجه کنید. با رعایت قوانین کلی برای انتخاب کاغذ دیواری ، هرچه اتاق بزرگتر باشد ، می توانید از الگوی جسورانه تری استفاده کنید. اتاقهای کوچکتر باید نقشهای کوچکتری روی دیوارها داشته باشند. اتاق های کودکستان و نوزادان با رنگ های روشن و الگوهای کوچک بهتر به نظر می رسند.

اتاق خواب های بزرگ می توانند الگوهای جسورانه تر و رنگ های متمایز را ارائه دهند. اتاق خواب های مهمان باید رنگ ها و الگوهایی داشته باشند که به جای ایجاد یک حالت ، محیطی خنثی تر و آرام تر را ارائه می دهند. اگر بیش از یک اتاق مهمان دارید ، از انتخاب سبک های مختلف و "حس" برای هر یک لذت ببرید.

 

 

کاغذ دیواری داماسک برای اتاق نشیمن

اتاقهای نشیمن و اتاقهای خانواده مکانهای مناسبی برای نمایش الگوهای داماس منحصر به فرد هستند. اتاق های نشیمن بزرگ و پلان های طبقه باز که به آشپزخانه یا اتاق سرگرمی متصل می شوند ، برای طرح های بزرگتر و جسورانه که به جلوه کلی و احساس خانه شما کمک می کند ، ایده آل هستند. اطمینان حاصل کنید که الگو و انتخاب رنگ شما به جای آنکه سبک شما را از بین ببرد ، سبک شما را تکمیل می کند.

 

کاغذ دیواری داماسک سیاه و سفید

با توجه به محبوبیت روزافزون طرح های داماسک، اکنون می توانید کاغذ دیواری را در رنگ ها و نقوش بیابید که کاملاً مناسب هر اتاق خانه شما و تقریباً هر ساختمان دوره ای باشد. در اینجا چندین مورد را باید در نظر گرفت.

 

کاغذ دیواری طرح داماسک طلایی

کاغذ دیواری داماسک طلایی

یکی از رنگ های لوکس و لاکچری کاغذ دیواری داماسک، رنگ طلایی  آن است. کاغذ دیواری طرح داماسک طلایی، برای اتاق پذیرایی، اتاق خواب و نشیمن بسیار مورد توجه علاقه مندان است. این طرح از کاغذ دیواری بسیار زیبا و شکیل است و برای علاقه مندان به دیزاین های تجملی بسیار ایده آل است.

 

کاغذ دیواری داماسک حمام

 

اگر تهویه کافی ندارید ، حمام ها و کاغذ دیواری می تواند کمی مشکل باشد. اکثر حمام های مدرن این مشکل را ندارند، اما اگر در آب و هوای مرطوب زندگی می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که از تهویه کافی برای حفظ وضوح دیوارها اطمینان دارید.

برای حمام ، الگوهای کوچکتری در سایه های روشن تر یا خنثی انتخاب کنید که رنگ و حس کلی دکوراسیون شما را تکمیل کند. این اتاقی است که در آن به دیوار محدود خود نیازی ندارید (و احتمالاً نباید داشته باشید) الگوهای بزرگ و پررنگ و رنگهای روشن. انجام این کار باعث می شود حمام شما بسیار کوچکتر از آنچه که هست به نظر برسد.

 

برای خرید انواع کاغذ دیواری داماسک جدید و مشاهده آلبوم های 2021 به فروشگاه کاغذ دیواری النین مارکت به ادرس اینترنتی(https://eleninmarket.com)مراجعه کنید.

  • negin amiri