دکوراسیون داخلی و خارجی

ارتقاء و بیان انواع دکوراسیون های منزل و شرکت با وبلاگ دکور شو

دکوراسیون داخلی و خارجی

ارتقاء و بیان انواع دکوراسیون های منزل و شرکت با وبلاگ دکور شو

در وبلاگ دکوراسیون داخلی و خارجی دکور شو می خواهیم انواع روش های تنظیم دکوراسیون داخلی و خارجی منازل، شرکت و محل کار را مطرح کرده و انواع به روز و زیبای آن را بررسی کنیم.

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۸
آذر

 

 

سعی دارید بین کاغذ دیواری و رنگ تصمیم بگیرید؟ در این مقاله ، شما مزایای کاغذ دیواری نسبت به رنگ را خواهید آموخت ، و اینکه چرا کاغذ دیواری گزینه ایده آل شماست و با دوام ترین و فریبنده ترین فضای داخلی شما است. 

 

 

 

 

هنگام طراحی یک فضا ، طیف وسیعی از عناصر و ابزارها برای کمک به شما در افزودن بافت ، الگو ، رنگ و عمق به یک فضا وجود دارد. یک فضای غنی شامل تمام این خصوصیات مانند بافت ، عمق ، الگو ، رنگ و یک نقطه کانونی برای ایجاد یک طرح لایه ای و کاملاً مناسب است. روش های مختلفی برای درمان دیوارها و سقف های شما وجود دارد ، با این وجود کاغذ دیواری تنها روشی است که به کمک آن می توانید به همه این ویژگی های قدرتمند طراحی به صورت یک بسته واحد برسید. بنابراین ، کاغذ دیواری ساده ترین و کم هزینه ترین راه برای تغییر شدید فضا بدون نیاز به بسیاری از عناصر دیگر است.

کاغذ دیواری نه تنها به دلیل زیبایی ظاهری مفید است بلکه به ماندگاری و دوام دیوارهای شما نیز می افزاید. کاغذ دیواری حتی هنگام کار با رنگهای جامد بسیار سودمند ، بادوام و مقرون به صرفه است زیرا لایه محافظتی به دیوار اضافه می کند که قابل تمیز و قابل شستشو است. این علاوه بر این می تواند بافت و عمق بسیار ظریف را برای علاقه بصری بیشتر اضافه کند ، که فقط با یک رنگ ساده تخت به دست نمی آید. هنگامی که تأمین کننده کاغذ دیواری معاصر امروز را کاوش کردید ، ناگزیر تصورات غلط خود از کاغذ دیواری را دور بریزید و مزایای مثبت آن را بدانید که تنها با رنگ نمی توان به دست آورد .

 درباره کاغذ دیواری

 > طیف وسیعی از قابلیت های تمیز کردن برای هر محصول وجود دارد که بیشتر با یک اسفنج سبک قابل شستشو است یا بسیاری از آنها با سطح قابل شستشو برای دوام و مقاومت حتی بیشتر تمیز هستند.

> فناوری جدید "چسباندن دیوار" به شما امکان می دهد آن را از روی دیوار در یک نوار جدا کنید - بدون دردسر و دردسر.

> الگوهای قدیمی چاپهای سطحی بودند که هیچ بافتی نداشتند و از نظر الگو ، سبک و دامنه رنگ محدود بودند. تصاویر پس زمینه جدید این قاب را می شکند و رنگ های جدید ، سطوح بافتی و جزئیات معاصر و غیره را به همراه می آورد.

> الگوهای جدید به سبک هستند و به طور مداوم توسط طراحان داخلی ، وبلاگ نویسان و در انتشارات برجسته طراحی استفاده می شوند.

> کاغذ دیواری مانند رنگ دارای طیف وسیعی از امتیازات قیمت است تا همه کاربران را در نظر داشته باشد و در دراز مدت کاغذ دیواری بیشتر از رنگ صرفه جویی در هزینه های طولانی مدت شما خواهد بود.

 

ماندگاری کاغذ دیواری: با دوام طولانی مدت و تمیز

کاغذ دیواری با دوام ، ماندگاری بالا و تمیزپذیری برای پاسخگویی به نیازهای سبک های مختلف زندگی و کاربردهای مختلف ، تحمل سایش کودکان یا شرایط در مناطق پر رفت و آمد است. با توجه به تجزیه و تحلیل چرخه زندگی ، مشخص شد که پوشش های دیواری در حال حاضر می توانند پنج برابر بیشتر از رنگ در شرایط معمول استفاده کنند.

اگرچه کاغذ دیواری برای استفاده از آن ممکن است کمی دانش بیشتری داشته باشد ، بیشتر کاغذ دیواری ها بین 10-15 سال طول می کشد و باعث می شود کار پس از نصب طولانی تر شود. از طرف دیگر ، یک دیوار نقاشی شده نقاشی شده و با گذشت زمان ترک می خورد و برای تازه نگاه داشتن آن نیاز به تمیز کردن مکرر دارد. این احتمالاً پس از چند سال به رنگ آمیزی مجدد نیاز دارد و به نوبه خود به کار بیشتری احتیاج دارد که اکنون می تواند روند کاذب تری نسبت به کاغذ دیواری با نصب و راه اندازی جدید فن آوری دیوار داشته باشد.

 

 

کاغذ دیواری قابل شستشو به این معنی است که می توان کاغذ دیواری را با اسفنج یا پارچه مرطوب و یک محلول شوینده ساده برای از بین بردن آلودگی به راحتی تمیز کرد. این باعث می شود برای فضاهایی مانند اتاق نشیمن ، اتاق ناهار خوری و اتاق خواب عالی باشد و با اسفنج مخصوص پارچه به راحتی تمیز می شود.

 

 

کاغذ دیواری قابل شستشو به این معنی است که کاغذ دیواری می تواند در برابر شستشو با برس و محلول مخصوص شوینده مقاومت کند. این کاغذ دیواری ها از دوام بیشتری نسبت به کاغذ دیواری های قابل شستشو برخوردار هستند و می توانند مواد شوینده ملایم را که بیشتر در مکان های سایش سنگین مانند آشپزخانه ، حمام یا اتاق لباسشویی بسیار مفید است ، اداره کنند. کاغذ دیواری های قابل شستشو هرگونه ترس از تمیز کردن کاغذ دیواری را برطرف می کند و همچنین باعث می شود تا کاغذ دیواری ماندگاری و دوام بیشتری نسبت به رنگ داشته باشد.

 

 

 

در مواردی که می خواهید یک دیوار را پنهان کنید ، مانند مواردی که دیوارها آسیب دیده ، ترک خورده ، ناهموار یا کاملا مربع نیستند ، کاغذ دیواری می تواند برای پوشاندن این نقایص مفید باشد که فقط با رنگ آمیزی بیشتر به چشم می خورد. هر دو رنگ و کاغذ دیواری توانایی زنده کردن فضاهای ناپایدار را دارند اما کاغذ دیواری با پنهان کردن نقصی که می تواند بسیار کم و وقت گیر باشد نسبت به رفع تمام نقص های کوچک یا بزرگ در دیوار ، یک گام فراتر می رود.

 

نصب و حذف کاغذ دیواری EASE

بسیاری از آنها از کاغذ دیواری نیز ترس دارند زیرا نگران سخت بودن گذاشتن و برداشتن آن هستند ، بنابراین برای همیشه با آن گیر کرده و در صورت تمایل به دردسر و سردرد ایجاد می کنند. با این حال ، این دیگر در مورد چسباندن فناوری کاغذ دیواری دیواری صدق نمی کند. در Walls Republic ، همه کاغذ دیواری ها به غیر از سبک های Mica و Grasscloth ، دیوار را چسبانده اند ، با این حال ، این مورد در همه شرکت ها صدق نمی کند و مهم است که مشخصات کاغذ دیواری را بررسی کنید تا مطمئن شوید دقیقاً همان چیزی را می خواهید که می خواهید.

چسباندن فن آوری دیوار نصب و حذف آن را بیش از هر زمان دیگری آسان می کند و می تواند به راحتی رنگ باشد. با استفاده از این کاغذ دیواری جدید ، شما خمیر را مستقیماً به دیوار می مالید و کاغذ دیواری را به صورت خشک آویزان می کنید و کار با آن را آسان تر می کنید ، برخلاف کاغذهای سنتی که باید در آب خیس کنید و در حالت مرطوب آویزان کنید. این مقالات همچنین هنگامی که برای به روزرسانی آماده هستید ، به صورت کامل برگه می شوند . شما به سادگی گوشه ای را بلند کرده و کل نوار دیوارپوش را بدون هیچ ابزار و دردسری از دیوار بیرون می کشید. جایی که باید بیشتر به استفاده از کاغذ دیواری توجه کنید ، در تطابق الگو و گوشه گوشه آویزان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نصب ، به راهنمای نصب رایگان مراجعه کنید.

 

 

 

در حالی که سبک های قدیمی دهه 70 و 80 ممکن است در طیف گسترده ای از الگوها و رنگ ها وجود نداشته باشند ، اکنون هر آنچه را می توان با سبک هایی یافت که برای همه نسل ها ، افراد و فضاها جذاب باشد. کاغذ دیواری می تواند به گرما و عمق اتاق کمک کند که تنها با رنگ نمی توان به آن دست یافت. کاغذ دیواری همچنین به شما این توانایی را می دهد تا با طیف وسیعی از الگوها ، چاپها و رنگ های موجود ، شخصیت و سبک خود را به خوبی نشان دهید. کاغذ دیواری هایی که جزئیات فلزی دارند و با نور بازی می کنند ، حس کنجکاوی ، کاوش ، دسیسه و تعامل با کل محیط را ایجاد می کنند و فضای بسیار پویایی ایجاد می کنند. الگوها در مقیاس های مختلف از کوچک تا متوسط ​​تا بزرگ متناسب با هر فضایی موجود است.

 

این که آیا شما فقط یک دیوار مشخصه را تعیین می کنید یا کاغذ دیواری یک فضای کامل را انجام می دهید ، گزینه ها با پارچه چمن ، دانه های شیشه ، گله ، میکا و وینیل بافت بی پایان هستند. برخی از محبوب ترین سبک ها شامل اتمام مصنوعی است که از دال های بتونی ، دانه های چوب ، دیوارهای سنگی ، خز و آجر برای ظاهری کاملاً واقع گرایانه متغیر است. این سبک ها به عنوان دیوارپوش مسکونی و اغلب به عنوان نقاشی دیواری کاغذ دیواری در دسترس هستند که با چاپ دیجیتال با کیفیت بالا در حال حاضر نیز در اوج روند کاغذ دیواری قرار دارد. فلزات از جمله مهره شیشه ای ، میکا ، و جوهر یا ورقه های رنگین کمانی نیز روند محبوب کاغذ دیواری است.

 

 

  • negin amiri
۲۰
آذر

 

بدون تهویه مناسب در خانه های تابستانی، سلامتی شما در معرض خطر است. عدم گردش هوا در شرایطی که هوای تازه در خانه نباشد، مشهود است. اگر این اتفاق بیفتد، به احتمال سیستم تهویه هوای خانه چوبی مشکل دارد. در حال حاضر ، شما دو گزینه دارید. می توانید به دنبال یک سیستم کامل مانند آنچه در یک خانه معمولی استفاده می کنید، باشید. روش دیگر شما می توانید در دریچه ها سرمایه گذاری کنید تا گردش طبیعی هوا را فراهم کند. مورد آخر بهترین گزینه در هنگام برخورد با ساختمانهای چوبی است و این مقاله به روشن شدن این موضوع می پردازد.

تغییرات تهویه

شما به منافذی در ویلا چوبی خود احتیاج دارید؛ زیرا به شما در از بین بردن گرما و رطوبت فضای خانه کمک می کند. این اطمینان را می دهد که در فضا خانه احساس راحتی می کنید و فاقد هرگونه پوسیدگی و کپک زدن است. به ویژه هنگام استفاده از خانه به مدت طولانی، بیشتر در تابستان به این نیاز دارید. هنگام انتخاب سیستم تهویه، باید به آب و هوای محل زندگی و همچنین موارد استفاده از فضا فکر کنید. در اینجا چند گزینه ایده آل وجود دارد:

گردش طبیعی هوا

در اینجا، تهویه ناشی از حرکت هوا از طریق باد است. این اتفاق زمانی می افتد که اختلاف دما وجود دارد و هوای تازه در حالی که هوای گرم بالا می رود پایین می آید. برای این کار می توانید به ترک های طبیعی و همچنین افزودن گزینه های بادخور بیشتر به سازه اعتماد کنید.
یک مثال خوب در این مورد زمانی است که در قسمت پایین روکش کاری فاصله ایجاد می کنید. به این ترتیب، هوای سرد از زمین می تواند به درون فضا حرکت کرده و آن را خنک نگه دارد. همچنین می توانید سوراخهایی را به انتهای شیروانی سقف اضافه کنید تا به گردش هوا کمک کند.

منافذ طبیعی هزینه زیادی ندارند و در کاهش گرما، رطوبت و بو در فضا مفید هستند. همچنین، می توانید آنها را به راحتی به ساختارهای موجود اضافه کنید. نکته منفی این مسئله این است که شما کنترل زیادی در جریان هوا ندارید. برای فضاهای بزرگ، این راه حل ممکن است مطابق انتظار عمل نکند.

دریچه های بادگیر شیروانی

این دریچه ها دارای شیب های رو به پایین هستند به گونه ای که اشعه خورشید و قطرات باران از ساختار خارج می شوند. آنها می توانند از پلاستیک، فلز یا چوب باشند و به عنوان یک سیستم تهویه غیر فعال عمل می کنند. دریچه ها پایدار هستند؛ به طوری که جوندگان و حشرات نمی توانند به داخل ساختار راه پیدا کنند. شما خوشحال خواهید شد که بدانید آنها به اشکال مختلف در دسترس هستند و بنابراین می توانید آنچه برای شما مناسب است را انتخاب کنید. اگر مشغول کار رنگ آمیزی خانه چوبی هستید، می توانید روی منافذ هوا کار کنید.

 


این دریچه ها به زیر لبه ها می روند و اکثر تولید کنندگان محصولات را با دستورالعمل همراه می کنند. آنها بر اساس حرکت باد و همچنین اختلاف دما کار می کنند. به همین ترتیب، کاملاً شبیه تهویه طبیعی هستند. نصب آنها آسان است و کیفیت هوا کلبه چوبی را تا حد زیادی بهبود می بخشند.

دریچه های دیواری

این شکل از تهویه خانه شما را در تمام فصول تازه نگه دارد. میله ها به گونه ای قرار می گیرند که صفحه نمایش ها به بیرون باشند تا اطمینان حاصل شود که اشیا وارد ساختار آن نمی شوند. همانطور که در مورد دریچه های شیروانی وجود دارد، آنها به اشکال و مواد مختلفی ارائه می شوند. همچنین، می توانید آنها را به گونه ای رنگ آمیزی کنید که با زیبایی شناسی دلخواه شما مطابقت داشته باشد.

با توجه به اینکه این دریچه ها در اندازه های گسترده ای موجود است، یافتن سخه مناسب برای منزل شما آسان است. نصب این تهویه در قسمت پایین دیوار یک روش ایده آل برای انجام آن است. به این ترتیب، آنها می توانند هوای سرد را از زمین دریافت کنند، در حالی که دریچه های شیروانی هوای گرم را از بین می برند.

 

توجه داشته باشید که اندازه دریچه هوا به اندازه خانه بستگی داشته باشد. دریچه هایی که در قسمت های بالای دیوار قرار دارند به عنوان یک خروجی عمل می کنند و این باید با ظرفیت دریچه هوا مطابقت داشته باشد. به این ترتیب گردش هوا می تواند متعادل شود. این دریچه ها هم برای ورودی ها و هم برای خروجی ها کار می کنند و نصب آنها کاملاً ساده است. تأثیر آنها بر گردش هوا خانه پیش ساخته چشمگیر است.

نتیجه گیری

تهویه در خانه پیش ساخته چوبی تابستانی ضروری است. این باعث می شود که هوا تازه و بدون بو باشد. به این ترتیب، افراد در خانه تحریک چشم و دستگاه تنفسی خود را ندارند. ثانیاً، اطمینان حاصل می شود که رطوبت خانه حداقلی باشد. با یک محیط خشک، کپک نمی تواند رشد کند و منجر به خرابی ساختمان شود. همچنین چوب و سایر اجزای سازه ای کلبه چوبی نمی توانند پوسیده شوند. ثالثاً، تنظیم حرارت در صورت کافی بودن گردش هوا امکان پذیر است.

منبع:http://artmenwoodenvilla.com/چگونه-تهویه-مناسب-را-در-خانه-چوبی-تابست/

  • negin amiri
۱۹
آذر

مهم است که قبل از شروع نصب کاغذ دیواری اطمینان حاصل کنید که دیوارهای شما از وضعیت خوبی برای نصب کاغذ دیواری برخوردارند. بنابراین مراحل زیر را از ابتدا تا انتها دنبال کنید تا یک کاغذ دیواری بدون نقص را بر روی دیوار های خود نصب کنید.

مرحله 1: تمام تزئینات دیواری و وسایل خانه را از سر راه بردارید تا از شر هر چیزی که مانع چسباندن کاغذ دیواری تمیز و آسان می شود ، راحت شوید.

مرحله 2: آسیب های موجود را برطرف کنید.

اگر دیواره های شما دندانه دار ، ترک خورده ، خراشیده شده و یا به طریقی آسیب دیده باشد ، باید آنها را ترمیم کنید.

مرحله 3: دیوارها را با کاغذ سنباده صاف کنید.

برای اینکه کاغذ دیواری به صورت تمیز و با یکدست صاف اجرا شود، باید هر نوع بافت را کمی سنباده بزنید. اگر مجبور یه استفاده از گچ شدید، اطمینان حاصل کنید که به اندازه ای سنباده کشیده اید که سطحی صاف داشته باشید.

مرحله 4: دیوارها را بشویید و بگذارید خشک شوند.

با استفاده از آب ، تمیز کننده چند منظوره و اسفنج یا پارچه، دیواره های خود را تمیز کنید تا از شر هر گونه آلودگی یا روغن جمع شده خلاص شوید. سپس ، بگذارید کاملا خشک شوند.

مرحله 5: دیوارها را رنگ آستر بزنید

اگر می خواهید از دیوارهای خود محافظت کنید، این کارضروری است. این کار کاغذ دیواری را قادر می سازد تا بدون چسبندگی بیش از حد به سطح دیواره های شما ، به صورت ایمن بر روی دیوار قرار گیرد حتی بدون آسیب به دیوار از آن جدا می شود. بیشتر اوقات ، رنگ زیرین کاغذ دیواری مبتنی بر اکریلیک است ، اما باز هم  باید اطمینان حاصل کنید که آستر مناسب دیوارهای خود را انتخاب کرده اید. برای جلایی بخشیدن به دیوارهایتان ، فقط یک برس یکنواخت را با برس اسفنجی بمالید و بگذارید کاملا خشک شود.



 

لوازم نصب کاغذ دیواری
 

مراحل نصب کاغذ دیواری بر روی دیوار


برای کاغذ دیواری دارای چسب
 

  • اسفنج
  • کاردک

برای کاغذ دیواری های بدون چسب 
 

  • چسب کاغذ دیواری
  • غلتک رنگ
  • کاردک

ابزار کاغذ دیواری
 

  • نوار اندازه گیری
  • کاردک
  • شاقول (اختیاری)
  • مداد
  • کاغذ دیواری
  • میز بلند (برای برش و چسباندن راحت تر)
  • قیچی
  • نردبان
  • چاقوی پهن

 

اندازه گیری دیوار

 

مرحله 1: دیوارهای خود را اندازه بگیرید.

با استفاده از متر و  نوار اندازه گیری ، عرض و ارتفاع هر دیوار را اندازه گیری و ثبت کنید. نقطه میانی دیوار را پیدا کنید و یک خط صاف از کف به سقف بکشید.اگر دیوار شما دارای ویژگی هایی مانند پنجره ها ، درها یا حتی نرده ها است ، بهتر است خط کشی خود را در مرکز وسیع ترین فضای باز دیوار انجام دهید.

مرحله 2: تعداد رول کاغذ دیواری مورد نیاز برای دیوار های خود را محاسبه کنید.

عرض کل دیوار خود را بر عرض رول کاغذ دیواری تقسیم کنید. ممکن است با کسری روبرو شوید ، اما در حال حاضر ، فقط در مورد تعداد ورق های مورد نیاز خود نگران باشید.

 

نصب اولین کاغذ دیواری بر روی دیوار



مرحله 3: اولین نوار کاغذ دیواری خود را اندازه بگیرید.

رول کاغذ دیواری خود را از سمت رنگ و طرح آن روی میز قرار دهید. اگر کاغذ دیواری شما طرح دار است، تصمیم بگیرید که دوست دارید ابتدای این الگو از کجا شروع شود (معمولا ازسقف تا کف). اطمینان حاصل کنید که طول کاغذ دیواری که قصد برش آن را دارید بیشتر از اندازه واقعی باشد، این کار به شما اطمینان می دهد که هنگام نصب آن بر روی دیوار کاغذ برای چسباندن کم نمی آورید.


مرحله 4: تمام رول های کاغذ دیواری خود را برش دهید.

با استفاده از اولین نوار برش خورده کاغذ دیواری به عنوان راهنما ، تمام نوارهای کاغذ دیواری خود را به همان طول اندازه بگیرید و برش دهید. اگر کاغذ دیواری شما الگوی تکراری دارد ، قبل از اندازه گیری و برش ، اولین نوار خود را کنار رول قرار دهید و آن را به صورت مرتب درآورید. اطمینان حاصل کنید که کاغذ اضافی برای بالا و پایین هر رول کاغذ دیواری دارید.

 

چسب کاغذ دیواری



مرحله 5: چسب زدن کاغذ دیواری

اگر کاغذ دیواری شما چسب ندارد باید از مدتی قبل آن را با غلتک چسب زده و لایه های کاغذ دیواری را روی هم برگردانید برای چند دقیه بگذارید به همان حالت بماند تا کاغذ به خوبی با چسب آغشته گردد.

 

نصب اولین کاغذ دواری



مرحله 6: نصب اولین برش کاغذ دیواری بر روی دیوار

یک طرف اولین نوار کاغذ دیواری خود را در مقابل خطی که بر روی دیوارکشیده بودید قرار دهید.یادتان باشد مقداری از کاغذ دیواری را بیشتر از اندازه تا سقف در نظر بگیرید، کاغذ خود را به آرامی به درز محل اتصال دیوار و سقف خود با استفاده از چاقوی بتونی فشار دهید. اگر کاغذ دیواری شما طرح دار است ، علامتی را که قبلاً در ابتدای الگو ایجاد کردید ، در برابر درز قرار دهید. با اطمینان از اینکه کاغذ دیواری در طول مسیر از کاغذ دیواری است ، به آرامی به سمت پایین حرکت کرده و با استفاده از کاردک کاغذ را از داخل به آرامی صاف کنید. صاف کردن از وسط کاغذ به لبه ها اطمینان از آزاد شدن حباب و چین و چروک می دهد. اگر حباب مشاهده کردید ، کاغذ را به آرامی از دیوار بلند کنید و دوباره آن را صاف کنید تا از بین برود. اگر از کاغذ پوست و چسب استفاده می کنید ، هنگام حرکت به سمت پایین ، پشت آن را پایین بکشید.


مرحله 7: مقدار اضافی را مرتب کنید.

پس از رسیدن به پایین ترین نقطه از ارتفاع دیوار، با استفاده از کاردک اطمینان حاصل کنید که کاغذ دیواری به درستی به دیوار چسبیده است.در انتها با استفاده از چاقو قسمت های اضافی را از هر انتهای آن کوتاه کنید یا آن را به آرامی به عقب بکشید و با قیچی اضافات آن را جدا کنید.

 

پاک کردن چسب اضافه



مرحله 8: چسب اضافی را پاک کنید.

برای اطمینان از صاف شدن تمام لبه ها ، با کاردک کل ورق را را پوشش دهید، تا در صورت وجود چسب اضافه آن را ببینید و با یک اسفنج تمیز آن را بردارید

مرحله 9: مراحل کار را برای همه نوارهای کاغذ دیواری خود تکرار کنید.

محکم آنها را در مقابل نوار مجاور قرار دهید (در صورت وجود الگو) ، روش فوق را برای هر نوار کاغذ متوالی تکرار کنید. درزهای شما باید قفل شوند ، نه اینکه روی هم قرار بگیرند.
برای راهنمایی در مورد نحوه کاغذ دیواری در گوشه و کنار آن ، به خواندن ادامه دهید.
 

نصب کاغذ دیواری در گ.شه دیوار
 

نصب کاغذ دیواری در گوشه دیوار 


مرحله 1: عرض فضای کاغذ دیواری را در چندین مکان اندازه بگیرید.

فاصله لبه آخرین نوار کاغذ تا گوشه را در چندین مکان اندازه بگیرید - بعضی اوقات گوشه های اتاق کاملاً عمودی نیستند ، بنابراین با اندازه گیری های متعدد ، کاغذ کافی برای گرد کردن گوشه در همه مکان ها تضمین می کنید.

مرحله 2: یک نوار کاغذ دیواری را به عرض و ارتفاع مناسب ببرید.

اطمینان حاصل کنید که الگوی مورد نظر را قبل از برش در یک خط قرار دهید ، نواری از کاغذ دیواری را به پهنای اندازه گیری شده برش دهید. مطابق با اندازه گیری ارتفاعی که استفاده کرده اید ، آن را از طول برش دهید. اگر کاغذ شما طرح دار است ، قبل از هرگونه برش ، مطمئن شوید که آن را در امتداد ردیف قرار داده اید.

مرحله 3: هنگام فشار دادن به گوشه دیوار احتیاط کنید.

مطابق دستورالعمل های فوق کاغذ دیواری را نصب کنید و اطمینان حاصل کنید چند سانتی متر بیش از حد در امتداد دیوار مجاور کاغذ خواهید داشت. اگر فقط یک دیوار را در گوشه کاغذ دیواری می کنید ، بیش از حد را صاف نکنید ، در عوض ، آن را مرتب کنید.

همپوشانی کاغذ دیواری




مرحله 4: روی دیوار بعدی، به همپوشانی کاغذ ها و درز آن ها توجه کنید.

وقتی شروع به کاغذ دیواری از گوشه دیوار بعدی می کنید ، هم پوشانی تشویق می شود. مثل همیشه ، قبل از برش اطمینان حاصل کنید که الگوی همپوشانی شما با نوار قبلی قرار دارد.

نکته!
این مراحل هنگام نصب کاغذ دیواری به گوشه های خارجی و گوشه های داخلی اعمال می شود.

نحوه کاغذ دیواری در اطراف موانع


هر زمان که به مانعی رسیدید ، قانون اصلی این است که کاغذ دیواری را به صورت عادی انجام دهید و در پایان کار موانع را مرتب کنید.

منبع:https://eleninmarket.com/

  • negin amiri
۱۴
آذر

 

 

رنگ آشپزخانه


بسیاری از افراد آشپزخانه را اساس خانه می دانند ، زیرا این مکان مکانی است که همه دوست دارند و در طول روز با یکدیگر غذا می خورند و هر یک از اعضای خانواده قسمت زیادی از وقت خود را می گذرانند ، بنابراین انتخاب رنگ آشپزخانه هنگام طراحی یا بازسازی با دقت بسیار مهم است ، به طوری که روشن و سرزنده باشد. با زندگی و در عین حال راحت برای چشم ، یک مکان زیبا و لذت بخش برای کار ، تهیه وعده های غذایی ، خوردن آنها و انجام بسیاری از کارها باشد ، [1] و این مقاله به بهترین رنگ آشپزخانه و چگونگی هماهنگی آنها می پردازد.
 

بهترین رنگ ها برای دیوارها و کابینت های آشپزخانه

روش های زیادی برای انتخاب بهترین رنگ آشپزخانه وجود دارد ، در حالی که برخی افراد آشپزخانه یک رنگ را ترجیح می دهند ، افرادی هستند که آن را خسته کننده می دانند و ترجیح می دهند از دو سایه یک رنگ برای رنگ آمیزی دیوارها و کابینت های آشپزخانه استفاده کنند و وقتی فرد در انتخاب یکی از دو رنگی که برای آشپزخانه ترجیح می دهد اشتباه گرفته شود ، می توان از دو رنگ متفاوت استفاده کرد. اگر در کنار هم قرار بگیرند ، ممکن است به تنوع زیبا و هماهنگی کمک کنند ، [2] و موارد زیر بهترین رنگ برای آشپزخانه هستند.

 

رنگ سفید

 

استفاده از رنگ سفید در آشپزخانه به این دلیل است که با زمان یا دوره خاصی همراه نیست زیرا در عین حال قدیمی و مدرن است و می توان تزئینات و طرح های مختلفی را با آن قرار داد زیرا یک رنگ خنثی و کلاسیک است ، بنابراین هنگام انتخاب رنگ سفید برای رنگ آمیزی دیوارهای آشپزخانه ، کابینت ها می توانند به رنگ سفید خاکی انتخاب شوند ، و میز کار آبی است دکور تیره و روشن را می توان در یک رنگ طلایی انتخاب کرد. این کار برای افزودن تنوع و هماهنگی به مکان است.
 

صورتی و سبز

رنگ صورتی کمرنگ در بسیاری از تزئینات از جمله رنگ دیوار رواج دارد ، به عنوان مثال بسیاری از افراد رنگ صورتی را با کابینت های سفید آشپزخانه زیبا و مناسب می دانند و می توان رنگ های مناسب دیگری به آن اضافه کرد مانند رنگ سبز روشن درب های پنجره.

 

رنگ آبی مایل به سبز

 

رنگ آبی مایل به سبز از بهترین رنگ هایی است که آشپزخانه را به روشی مدرن نشان می دهد ، زیرا برای رنگ آمیزی دیوارهای آشپزخانه با رنگ سبز آبی با میز کار مرمر در رنگ خاکستری مناسب است و رنگ کبود را می توان برای کابینت ها و قفسه ها انتخاب کرد ، [1] رنگ سبز تیره کابینت های آشپزخانه نیز مدرن و ظریف در نظر گرفته شده است ، ترجیح داده می شود که با رنگ آمیزی دیوارها به رنگ روشن مانند سفید و هماهنگی کف به گونه ای که حاوی تزئینات سیاه و سفید باشد تا درخشندگی و قوام خود حفظ شود.

 

رنگ زرد

رنگ زرد روشنایی و نشاط زیادی به آشپزخانه می بخشد و انتخاب آن با وجود کم کاربرد بودن پررنگ و در عین حال مدرن است ، اما توصیه می شود هنگام هماهنگی با رنگ آشپزخانه در انتخاب آن زیاده روی نکنید. و این که با اجتناب از رنگ آمیزی کل آشپزخانه به زرد ، بلکه انتخاب آن برای یک قسمت متوسط ​​از مبلمان آشپزخانه ، می توان آن را فقط برای کابینت های پایین تر ، و رنگ آمیزی دیوارها در یکی از رنگ های چوب روشن ، و انتخاب سطوح کار به رنگ پلاتین روشن نیز انجام داد. برای نشان دادن رنگ کابینت های زرد روشن ، و حفظ تعادل رنگ. 

 

رنگ ماسه سنگ

رنگ آشپزخانه را می توان ماسه سنگ یا خاکستری روشن انتخاب کرد ، زیرا این رنگ ها مدرن در نظر گرفته می شوند ، و با بسیاری از رنگ های دیگر که به طور مکرر در آشپزخانه ها استفاده می شوند ، سازگار هستند مانند: سایه های آبی روشن ، آبی تیره و صورتی و همچنین با انواع مختلف سطح نیز سازگار هستند. از چوب ، سنگ مرمر و سایر موارد.

 

رنگ آبی

رنگ آبی از رنگ های زیبا قابل استفاده در آشپزخانه است ، جایی که می توانید کابینت های آبی تیره ، دیوارهای آبی روشن را انتخاب کنید ، ترجیحا رنگ سفید کف را انتخاب کنید. برای ایجاد تعادل و تکمیل ظاهر کلی آشپزخانه ، [2] رنگ آبی را می توان با استفاده از کاشی های دیواری طرح دار آبی گل ذرت به آشپزخانه نیز وارد کرد ، زیرا یکی از الگوهای متمایز و جذاب است و در کنار آن کابینت هایی با رنگ های خنثی و آرام مانند سفید نیز می توان انتخاب کرد تا زیبایی و ظرافت آشپزخانه را افزایش دهد.

 

رنگهای تیره

از رنگهای تیره می توان در آشپزخانه های مدرن و مدرن استفاده کرد و موارد زیر برخی از آنهاست: رنگ سیاه و سفید: استفاده از رنگ های تیره مانند سیاه و سفید با اضافه کردن یک احساس گرما و آرامش به آشپزخانه علاوه بر اینکه رنگ جسورانه و به راحتی جلب توجه مشخص، و آن را مناسب برای قرار دادن در آشپزخانه که ورود به بسیاری از نور خورشید و نور طبیعی در روز است و بهتر است به نصب یک گروه از چراغ های الکتریکی در آن نسبت به طراحی داخلی . [2] رنگ بنفش تیره: کابینت های آشپزخانه را می توان در سایه تیره بنفش یا نزدیک به رنگ آلو تیره انتخاب کرد (انگلیسی: Dark Plum) و اطراف اجاق گاز نیز می تواند به این رنگ باشد تا آشپزخانه را با یک شخصیت و یک رنگ لوکس نشان دهد و این هماهنگی متناسب با طرح های مدرن و مدرن است. [4] رنگ خاکستری تیره: می توانید یک رنگ مسکونی تیره برای کابینت آشپزخانه انتخاب کنید ، زیرا یک گزینه مدرن و خنثی است و رنگ چوب طبیعی غنی با درخشان ترین کار ، میز ناهار خوری و کف آن مطابقت دارد. تا ظرافت و هماهنگی به آن بیفزاید.

 

بهترین رنگ برای کف آشپزخانه

 

رنگ کف آشپزخانه در ظاهر کلی آن نقش مهمی دارد ، زیرا از هر لحاظ بین آشپزخانه کلاسیک با رنگهای معمولی و آشپزخانه مدرن و هماهنگ تفاوت قائل می شود. در زیر چند نکته برای انتخاب بهترین رنگ و کیفیت کف آشپزخانه ذکر شده است: [5] ترجیح داده می شود اگر اندازه آشپزخانه کوچک و دارای سقف کم باشد ، رنگ کف روشن را انتخاب کنید ، زیرا کف سبک نور بیشتری را در محل منعکس می کند ، که باعث روشنایی بیشتر آشپزخانه می شود و می توان آن را با دیوارها و کابینت های سفید یا رنگی هماهنگ کرد ، همچنین این مزیت را دارد که خراش را به وضوح نشان نمی دهد و می تواند از بین برود در مقایسه با کفهای تیره سریعتر آن را تعویض کنید. کفپوش لمینت می تواند در رنگ روشن مانند رنگ های مسکونی سفید و روشن انتخاب شود ، این مزیت پردازش را دارد و به مراقبت زیادی احتیاج ندارد. ترجیح داده می شود در صورت بزرگ بودن آشپزخانه و سقف بلند بودن ، طبقه های تیره را انتخاب کنید و آنها بسیار مناسب با دیوارهای رنگ روشن هستند ، زیرا این احساس راحتی بیشتری را در مکان خود ایجاد می کند. کفپوش قهوه ای وقتی دیوارها به رنگهای چشمگیری مانند قرمز یا آبی هستند ، بهترین عملکرد را دارند.

 

ایده های ساده و آسان دکوراسیون منزل را از اینجا بخوانید
 

  • negin amiri
۰۷
آذر

 

ایده-های-زیبا-برای-دکوراسیون-منزل-از-یک-اقامتگاه-شخصی

خانه ویژه

برای یک شخص خوب است که یک خانه متمایز داشته باشد که او در آن وقت خود را به روشی لذت بخش سپری کند ، و می توان با تزئین آن خانه را متمایز کرد ، زیرا تزئین خانه یکی از لذت های زندگی است ، می تواند برای ذهن و بدن استرس زا باشد ، اما تمام تلاش سختی که در طی آن انجام می شود نتیجه خوبی دارد. زیبا ، [1] می توان هر اتاق در خانه را به فضای خصوصی متناسب با شخصیت ساکنان خانه تبدیل کرد و آنها را خوشحال کرد. تحول از طریق تغییر چیزهای بزرگ در خانه و ادغام آنها با جزئیات کوچک است ، تا بهترین نتیجه را برای تزئین خانه بدست آورید

 

چگونه خانه را بی نظیر کنیم

مرتب نگه داشتن خانه

با انجام مراحل زیر می توانید چیدمان خانه را حفظ کنید: [3] یادداشت برداری کنید: نوشتن سریع وسایلی که باید در هر اتاق مرتب شود ، از جمله: کتابها و مجلات در قفسه ، کفش هایی که کنار در قرار گرفته اند و سایر موارد ضروری است. دلایل هرج و مرج را بنویسید: نوشتن دلایلی که منجر به هرج و مرج در خانه می شود ، مانند انباشتن کفش درب ، به عنوان مثال می تواند به دلیل کمبود فضای کافی در کابینت کفش باشد ، بنابراین شناسایی علل به یافتن راه حل کمک می کند. یافتن راه حل: این کار با فکر کردن در مورد اینکه آیا به دستگاه یا ابزار خاصی برای درمان مشکل احتیاج دارید یا چسبیدن به چیدمان اتاق و ... به عنوان مثال ، ممکن است نیازی به قرار دادن کابینت کفش درب ورودی یا آموزش اعضای خانواده با الگوی رفتاری خاص باشد تا همه چیز مرتب شود و می توان از اعضای خانواده برای حل مشکلات هرج و مرج مشورت کرد. اجرا: این کار با خرید ابزارهای لازم برای حل مشکل و همچنین شروع به تغییر رفتارهایی که باعث هرج و مرج می شوند ، انجام می شود. یادداشت هایی که روزانه گرفته می شود می تواند بررسی شود و موفقیت در به دست آوردن اتاق های مرتب را ارزیابی کند ، اما هزینه راه حل ها باید با توجه به توانایی های مالی خانواده باشد.

 

رنگ دیوار

رنگ آمیزی دیوارهای خانه در رنگ های مختلف یکی از سریع ترین راه ها برای تغییر دکوراسیون خانه است و افزودن یک عنصر زیبا به اتاق ، و به عنوان مثال صاحب یک شخصیت سرگرم کننده و عاشق رنگ های روشن می تواند یکی از دیوارهای اتاق را به رنگ زرد یا سبز روشن نقاشی کند ، در حالی که صاحب یک شخصیت آرام و جدی ، او می تواند را انتخاب کنید به رنگ خاکستری روشن رنگ، یا یک درجه آبی، و به عنوان رنگ چیزی است که نه همیشه، آسان به تغییر، آن را می تواند چندین رنگ تجربه های مختلف تا زمانی فرد می رسد رنگ است که او را دوست دارد، شما همچنین می توانید مقاله استفاده دیوار به اضافه کردن برخی اشکال بر روی دیوار است که تمرکز از توجه در اتاق . [2]
 

روشنایی منزل

در بسیاری از خانه ها از چراغ های شمع مخصوصاً در اتاق خواب استفاده می شود ، اما این لامپ ها از ظرافت و ظرافت بالایی برخوردار نیستند ، بنابراین می توان لامپ های میز را جایگزین کرد. پایه آن [4]



قرار دادن آینه ها

استفاده از آینه یکی از روش های تزئین زیبا است ، زیرا آینه باعث بزرگتر ، روشن تر و روشنتر نشان دادن فضای اتاق می شود ، بنابراین آینه های بزرگ راهی ایده آل برای افزودن جزئیات طراحی فوق العاده به دیوارهای خالی هستند و می توانند در هر اتاق از خانه ، چه در حمام ، راهرو یا ورودی قرار بگیرند. همچنین جزئیات زیبایی را به دیوارها می دهد بدون اینکه نیازی به افزودن تزئینات تزئینی دیگر در کنار آن باشد

 

از قفسه های باز استفاده کنید

قفسه های باز یا قفسه هایی که درون آنها جعبه وجود دارد یکی از روش های تزئین اتاق کودکان علاوه بر تسهیل روند چیدمان بازی در داخل اتاق است ، جایی که کودک می تواند هنگام اتمام بازی اسباب بازی ها را روی آنها قرار دهد و همچنین می توان سبد و جعبه های زیبایی را نیز تهیه کرد. [6]

 

تخته های آویز آویز

نقاشی های هنری یکی از راه های تزئین خانه است ، بنابراین می توان مجموعه ای از نقاشی ها ، آثار هنری و پوسترها را انتخاب و به دیوار آویزان کرد ، زیرا می توان نقاشی منظره یا نقل قول های مورد علاقه را انتخاب کرد و اینگونه نقاشی ها با امکان بدست آوردن قاب هایی در فروشگاه ها فروخته می شوند آنها متناسب با اندازه های خود هستند ، زیرا یک دیوار خالی نوعی بی حوصلگی به همراه می آورد ، بنابراین توصیه می شود نقاشی ها را در سراسر خانه قرار دهید

 

آویز عکس های شخصی

آویختن عکس های شخصی روشی ارزان برای تزئین خانه است ، با قرار دادن آنها در قاب های جذاب و مشخص ، چه عکس هایی در سفر با دوستانتان باشد و چه عکس هایی از تجربیات دیگر ، منظره زیبایی از خانه ایجاد می کنند ، علاوه بر این شرایط را به فرد یادآوری می کنند و افرادی که در تصاویر هستند. [2]

 

استفاده از ابزارهای دست دوم

خانه را می توان با استفاده از وسایل مورد استفاده در گذشته تزئین کرد ، مانند: بطری ، گلدان ، قاب عکس قدیمی ، پرده دیواری و سایر ابزارهایی که برای نشان دادن زیبایی خانه نیاز به افزودن یک لمس کوچک دارند و تغییر مکان برخی چیزها در اطراف خانه نیز به افزودن آن کمک می کند. زیبایی و ظاهر جدید آن.
 

تزیین اتاق خواب

اتاق خواب باید احساسات انسان و رنگهای ترجیحی را بیان کند ، بنابراین می توان با پیروی از چندین مرحله اتاق خواب را مطابق با قوانین اصلی تزئین کرد که به شرح زیر است: [8] با انتخاب رنگهای آرام و راحت به جای انتخاب رنگهای جسورانه و انتخاب اشکال متناسب با روحیه انسان و ایجاد فضای راحتی در اتاق ، می توان قهوه ای یا رنگ انار را انتخاب کرد. سبک دکوراسیون مورد استفاده در خانه را تغییر دهید ، اما اتاق خواب باید ساده و راحت باشد و حداقل سه فوت بین دیوار و تخت و بین تخت و مبلمان بزرگ باقی بماند و قطعات لازم باید در اتاق خواب مانند تخت ، میز کنار تخت ، صندلی و کمد لباس ، هیچ چیز غیر ضروری اضافه نکنید زیرا باعث هرج و مرج می شود. برای اتاق خواب پارچه های زیبا بخرید که باید از 100٪ پارچه یا پنبه ساخته شود. افزودن انواع دیگر پارچه در اتاق خواب ، مانند قرار دادن دیوارهای حریر دیواری ، یا قرار دادن ترمه روی بازوی صندلی. پرده های ملایم را برای اتاق خواب بخرید و آنها باید با توجه به شرایطی مانند نرمی ، بافت و رنگ مناسب اتاق انتخاب شوند. با انتخاب نور مناسب برای اتاق خواب ، می توان از لامپ های کوچک برای مطالعه ، یا ایجاد سایه های ملایم در اتاق استفاده کرد. اتاق نشیمن را تزئین کنید اتاق نشیمن هسته اصلی



اتاق نشیمن را تزئین کنید



اتاق نشیمن هسته اصلی خانه است ، جایی که فرد با دوستانش از آن لذت می برد و می تواند در آن استراحت کند و تزئین اتاق نشیمن با انجام چند مرحله از جمله موارد زیر امکان پذیر است: [9] خرید مبلمان جدید ، اما باید نحوه استفاده از این اتاق را تعیین کنید ، زیرا این امر به شناخت اندازه مناسب مبلمان کمک می کند ، بنابراین قبل از خرید مبلمان ، اندازه گیری های اتاق باید در طول و عرض انجام شود. رنگ رنگ را تغییر دهید ، با استفاده از رنگهایی که به ایجاد یک محیط گرم کمک می کند در حالی که برخی از الگوها را روی رنگ قرار می دهید. قرار دادن یک مبل بزرگ با ظرفیت کافی برای نزدیک به چهار نفر و یک مبل متوسط ​​برای دو یا سه نفر ، برای اینکه اتاق نشیمن کامل باشد ، با اضافه کردن یک میز قهوه ، به طوری که در وسط اتاق باشد ، در حالی که مبل ها دور آن هستند. برای بدست آوردن نور بیشتر ، سرامیک یا شمع یا مجسمه ، قاب یا عکس یا لامپ اضافه کنید. میزهای اتاق نشیمن را با استفاده از گلدان های گلدان ، گلدان یا کتاب و مجله تزئین کنید.

 

ورودی خانه را تزئین کنید

ورودی اصلی یکی از برجسته ترین مواردی است که اولین برداشت از خانه و صاحب آن را بر دیگران ایجاد می کند ، بنابراین باید مراقب باشید که آن را به طور مداوم تمیز کنید ، و از ظاهر کلی آن گاه به گاه مانند تجدید رنگ درب و ثابت کردن آن ، علاوه بر هرس گیاهان کاشته شده در نزدیکی ورودی ، ابتدا برای قسمت دیگر مراقبت کنید. فضای داخلی ورودی ، گلدان های گل را می توان در گوشه ها قرار داد ، از هرج و مرج ایجاد شده به عنوان مثال به دلیل باقی گذاشتن اشیا different مختلف مانند کلید و کفش جلوگیری کرد ، اما اگر منطقه ورودی کوچک باشد ، ترجیح داده می شود که آن را بدون تزئینات و تزئینات رها کنید تا احساس پراکندگی و هرج و مرج ایجاد نشود. [10]

 

باغ خانه خود را تزئین کنید

باغ خانه را می توان با ساماندهی آن ، و از بین بردن چیزهای پراکنده اطراف آن ، همچنین قرار دادن گلدان های رنگی ، و نقاشی روی دیوارهای اطراف ، [10] علاوه بر کاشت برخی گیاهان که زندگی وحشی برای آن ایجاد می کنند ، مانند گلهایی که زنبورها را جذب می کنند و پروانه ها ، تزئین می شود به نوبه خود ، یک نگاه زیبا و زیست محیطی به باغ.

 

به بوی خانه توجه کنید

برای حفظ بوی زیبای خانه می توان یکی از مراحل زیر را انجام داد: [12] استفاده از مرکبات یا گیاهان معطر: می توانید در یک قابلمه کوچک روی آتش آب بریزید ، و برش مرکبات و گیاهانی مانند اسطوخودوس یا نعناع را به آن اضافه کنید ، زیرا گرما به پخش این رایحه ها در سراسر خانه کمک می کند . شمع های اشتعال: شمع های مدرن بسیاری وجود دارند که دارای طرح های زیبا و بوی مطبوعی هستند. گیاهان: گیاهان به پاکسازی هوای خانه و پخش انواع مختلف عطرها کمک می کنند و این گیاهان شامل: یاسمن ، گاردنیا ، شمعدانی و پونه کوهی است.

 

نکاتی برای حفظ خانه تمیز

 

نکات بسیاری وجود دارد که باید برای حفظ نظافت منزل رعایت شود ، از جمله موارد زیر: [13] اتاق های خانه: با نظافت اتاق به اتاق شروع کنید. ابتدا باید گرد و غبار تمیز شود ، زیرا گرد و غبار از چپ به راست و از بالا به پایین پاک می شود ، و دارایی هایی مانند کتاب ، مجله ، روزنامه ، دی وی دی ، مبلمان ، اسباب بازی های کودکان ، لباس های قدیمی و ... باید مورد بررسی قرار گیرند. برخی از چیزهای قدیمی ممکن است نیاز به دفع یا اهدای آن باشد و قسمت بالای درها ، پنکه ها ، لامپ ها ، قاب عکس ها ، صفحه تلویزیون و کامپیوتر و ... باید با یک شیشه پاک کن روی پارچه های شیشه ای پاک شود. سرویس بهداشتی: فرشها ، سطل زباله و هر چیزی که در وان قرار دارد باید برداشته شود و کف و حوضچه باید با استفاده از دوش و مواد تمیز کننده مناسب تمیز شود و دیواره های وان باید با دوش با آب گرم تمیز شود. پنجره ها: شیشه پاک کن بر روی روزنامه ها پاشیده می شود و با شیشه پاک می شود ، در حالی که پنجره های بزرگ با موپ مخصوص تمیز می شوند.

 

  • negin amiri