دکوراسیون داخلی و خارجی

ارتقاء و بیان انواع دکوراسیون های منزل و شرکت با وبلاگ دکور شو

دکوراسیون داخلی و خارجی

ارتقاء و بیان انواع دکوراسیون های منزل و شرکت با وبلاگ دکور شو

در وبلاگ دکوراسیون داخلی و خارجی دکور شو می خواهیم انواع روش های تنظیم دکوراسیون داخلی و خارجی منازل، شرکت و محل کار را مطرح کرده و انواع به روز و زیبای آن را بررسی کنیم.

6 قانون برای خرید روشویی سنگی

دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۶ ق.ظ

 

خرید روشویی سنگی برای حمام شما می تواند بسیار سخت باشد. این لیست از 6 قانون به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که روشویی سنگی را که برای حمام خود نیاز دارید، تهیه کنید.

میزهای روشویی در حمام شما بسیار سخت کوش و به خوبی قابل مشاهده هستند. من قصد دارم شما را در مورد انتخاب روشویی سنگی راهنمایی کنم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای بازسازی خود داشته باشید.

اول، می خواهم بگویم که اگر زمانی برای ولخرجی وجود داشت، اینجا محل انجام آن است. شما روزی چندین بار با چشمان و دستان خود صفحه کانتر خود را لمس می کنید. شما باید آنها را دوست داشته باشید

دوم، اگر مواد خاصی را پوشش ندهم، به این معنی است که فکر نمی‌کنم گزینه مناسبی باشد، و استفاده از آن را در حمام شما توصیه نمی‌کنم. من با کاشی، بتن و چوب کار کرده ام - آنها را برای استفاده روزانه کاربر پسند نمی دانم.

این پست درباره خرید روکش روشویی سنگی برای سرویس بهداشتی شما است.

سنگ مرمر پرورشی

سنگ مرمر پرورشی یک محصول ساخت بشر است. در قالب ریخته می شود، شامل یک سینک یکپارچه و معمولاً یک پاشش 10سانتی متری در امتداد پشت است. هر گونه پاشش جانبی لازم به صورت جداگانه خریداری می شود. از لحاظ تاریخی، هدف سازنده تلاش برای تقلید از سنگ مرمر واقعی بود، از این رو به نام "مرمر پرورشی" نامگذاری شد. ظاهر سنگ مرمر هنوز در دسترس است. با این حال، زمانی که با بودجه ای کار می کنم که نیاز به استفاده از روکش های مرمری پرورشی دارد، همیشه رنگ سفید را انتخاب می کنم.

اگر تا به حال موردی برای خرید چیزی در یک فروشگاه بزرگ وجود داشته است، این همان است. به خصوص برای روشویی کوچکتر - ممکن است تا 152 سانتی متر عرض داشته باشد. کابینت‌های روشویی 53 سانتی متر عمق دارند، بنابراین تاپ‌ها همیشه 55 سانتی متر عمق دارند تا کمی به شما آویزان شوند. اگر به چیزی بیشتر از 152 سانتی متر نیاز دارید، پیدا کردن آن دشوار خواهد بود و قیمت شروع به افزایش می کند و سطح جامد را جذاب تر می کند.

با سنگ مرمر پرورشی، یک شیر آب پهن 10 سانتی متری دریافت می‌کنید - بنابراین حتی به شیرهای پراکنده یا تک سوراخ نگاه نکنید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شیر آب پخش کنید، جایی که من همه چیز را در مورد شیرهای روشویی صحبت می کنم. همچنین با استفاده از پاشش های 10 سانتی متری گیر خواهید کرد زیرا یکی از پشتی ها قابل جابجایی نیست.

سطح جامد

سطح جامد قرار است سنگ طبیعی و مصنوعی را در بر بگیرد. ساخت دست بشر کوارتز نامیده می شود، اگرچه سنگی طبیعی به نام کوارتز یا کوارتزیت وجود دارد. فوق العاده گیج کننده، درست است؟! بنابراین هنگامی که به سنگ نگاه می کنید، همیشه بپرسید که آیا آنچه به آن نگاه می کنید طبیعی است یا ساخته دست بشر. بفهمید که چه چیزی می خرید.

بیشتر بخوانید: روشویی مدرن چیست؟

کوارتز

کوارتز (نوع مصنوعی) در پنج سال گذشته از نظر ظاهری بسیار بهبود یافته است. اکنون آن‌ها روشویی سنگی مدرن بسیار زیبایی می‌سازند که بدون مراقبت از سنگ مرمر شبیه مرمر بالاترین انتهایی به نظر می‌رسند. من خیلی از آنها را دوست دارم.

کوارتز ارزانتر از سنگ واقعی نیست. در بسیاری از موارد، برای به دست آوردن الگوهای زیبا، هزینه بیشتری برای کوارتز ساخته شده توسط انسان می پردازید تا برای سنگ طبیعی با کیفیت خوب. مراقبت و نگهداری کوارتز راحت تر از سنگ مرمر و برخی گرانیت ها است.

گرانیت

محصولات طبیعی از تنوع بی پایان لذت می برند! در اینجا لیستی از مواردی وجود دارد که می توانید هنگام خرید سنگ سفارشی کنید:

  • روکش رویی می تواند فوق العاده براق (صیقل خورده)، روکش مات (حذف شده) یا بافتی باشد (روی شویی و برس خورده از بالای سر من وجود دارد).
  • می‌توانید پاشش‌های سنتی 10 سانتی متری روی دیوار، یا پاشیدن‌های مورد علاقه من، 5 سانتی متری، یا هیچ‌کدام را انتخاب کنید و به‌جای آن، روی دیوار کاشی بزنید.
  • شما گزینه هایی در مورد اندازه، شکل سینک و نحوه نصب روشویی سنگی دارید.
  • شما می توانید مشخصات لبه را انتخاب کنید
  • تعداد سوراخ هایی که می خواهید برای شیر آب ایجاد کنید.

سنگ مرمر

زمانی که حدود پنج سال پیش حمام خود را بازسازی کردیم، سنگ مرمر کارارا صیقلی با قطرات 10 سانتی متری، لبه اوجی، سینک چینی بیضی شکل کوچک و سوراخ‌های شیر 20 سانتی متری را انتخاب کردم. من سنگ مرمر را دوست دارم، اما قرار نیست دروغ بگویم، این یک چالش بوده است. روکش سنگ مرمر من به سرعت حکاکی شد و به خوبی در راه داشتن یک "پتینه" است. من این را ذکر می کنم زیرا بسیار مراقب هستم. تنها چیزی که روی میز روشویی من وجود دارد خمیر دندان، صابون دستی و محلول لنزهای تماسی است و من 75% جلای روکش رو از دست داده ام. این بسیار با ارزش است و به نظر جدید نمی ماند. این را در نظر بگیرید.

نکات خرید سنگ

  • ابتدا سازنده‌ای را پیدا کنید که می‌خواهید با آن کار کنید و سپس اجازه دهید آن سازنده به شما توصیه کند که کجا بروید و سنگ را نگاه کنید.
  • از سازنده خود بپرسید که آیا آنها بقایایی دارند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. باقیمانده‌ها قطعاتی هستند که از نصب قبلی باقی مانده‌اند که برای دور انداختن آن‌ها خیلی بزرگ هستند. قیمت آنها خوب است، و من از این راه چند سنگ زرق و برق دار با قیمت عالی پیدا کرده ام!
  • اگر بقایایی را که دوست دارید پیدا نکردید، بودجه خود را بدانید و فقط در حد بودجه خود سنگ نشان داده شوید. هنگامی که عاشق چیزی می شوید که توانایی خرید آن را ندارید، پیدا کردن چیزی که دوست دارید در بودجه خود دشوار است.
  • اگر می خواهید بین 2 یا 3 سنگ تصمیم بگیرید، با سازنده خود تماس بگیرید و به او اجازه دهید بهترین سنگ را از بین این سه سنگ انتخاب کند. او می داند که کدام سنگ ها متراکم ترین، بنابراین بادوام ترین هستند.
  • مطمئن شوید که به وضوح متوجه شده اید که چه چیزی در قیمت گنجانده شده است. آیا آنها اندازه گیری و الگو خواهند آمد؟ آیا قیمت نصب شده است؟ اگر یک میز روشویی ساده 91 سانتی متری با یک دیوار در یک طرف دارید، می توانید در صورت عدم نیاز به بیرون راندن برای اندازه گیری مقداری پول پس انداز کنید؟ با آنها صحبت کنید و برای یک معامله مذاکره کنید!
  • سنگ با جابجایی زیاد معمولاً گرانتر است: وقتی قیمت می‌خواهید خود را محکم کنید.

 

این پست درباره خرید روکش روشویی سنگی برای سرویس بهداشتی شما است.

سخن پایانی

اگر من با بودجه کم حمام را بازسازی می کردم، ابتدا سعی می کردم به سختی یک سطح جامد را خریداری کنم. اگر هنوز نمی‌توانستم آن را در بودجه‌ام به کار ببرم، تا زمانی که بتوانم برای چیز واقعی پس‌انداز کنم، از سنگ مرمر پرورش‌یافته استفاده می‌کردم.

نکته اصلی در اینجا دانستن بودجه شما است. کار زیادی می‌طلبد، اما دانستن بودجه‌تان به شما در خرید کمک می‌کند و به شما کنترل واقعی بر پروژه‌تان می‌دهد.

  • negin amiri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی