دکوراسیون داخلی و خارجی

ارتقاء و بیان انواع دکوراسیون های منزل و شرکت با وبلاگ دکور شو

دکوراسیون داخلی و خارجی

ارتقاء و بیان انواع دکوراسیون های منزل و شرکت با وبلاگ دکور شو

در وبلاگ دکوراسیون داخلی و خارجی دکور شو می خواهیم انواع روش های تنظیم دکوراسیون داخلی و خارجی منازل، شرکت و محل کار را مطرح کرده و انواع به روز و زیبای آن را بررسی کنیم.

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

۲۱
شهریور

 

 

هنگام بازسازی یا ساخت یک حمام یا ناهارخوری جدید، طراحی حوضچه یکی از جنبه های مهم است. حوض‌های شستشو جزء مهمی از فضای حمام شما هستند، به خصوص در این زمان خاص که شستن دست‌ها رایج است. برخی از افراد ممکن است در اتاق ناهار خوری دارای یک لگن شستشو نیز باشند و باید به این موضوع توجه ویژه ای شود.

 با طراحی با کیفیت بالا می توانید به سادگی استفاده و زیبایی خیره کننده دست پیدا کنید. گزینه های زیادی برای تزئین حمام با سلیقه با طرح های مدرن سینی وجود دارد. بدون توجه به اندازه یا طرح حمام خود، می توانید انواع مختلفی از حوضچه های مدرن را برای زیباتر کردن دکوراسیون حمام نصب کنید. ممکن است حوضچه ها هم محکم و هم زیبا ساخته شوند. آنها می توانند نقطه کانونی هر مجموعه حمامی در خانه شما باشند. شگفت زده خواهید شد که یکی از این طرح ها چقدر می تواند در یک فضا تفاوت ایجاد کند، خواه حمام مجاور اتاق خواب اصلی شما باشد یا حتی یک اتاق پودر کوچک.

این وبلاگ مجموعه ای از ایده های روشویی را برای خانه شما ارائه می دهد. این ایده‌های شیک طراحی روشویی به شما کمک می‌کند تا ظاهری شیک به حمام خود اضافه کنید.

روشویی ساده روی کاشی

دکوراسیون خانه باید متضاد باشد و ظاهر خانه را تکمیل کند. رویه میز کاشی شش ضلعی با یک لگن ساده حمام شما را منحصر به فرد می کند. یک حوضچه ساده تکمیل کننده روی میز خواهد بود.

طراحی روشویی کاسه ای شکل

طرح های کاسه ای شکل روشویی برای اتاق ناهار خوری تنوع زیادی دارد. اما همه این واقعیت را می دانند که هیچ چیز زیباتر از یک سبک ساده مینیمال به نظر نمی رسد. روشویی مناسب و دقیق و کاسه ای شکل یکی از بهترین نسخه های ساده شده لگن های کاسه ای شکل است. این اتاق ناهارخوری شما را فراتر از انتظار شما زیبا جلوه می دهد.

روشویی به شکل تایر برای ظاهری صنعتی

آزمایش دکوراسیون منزل برای سبک صنعتی بدون ریسک است. شما می توانید هر کاری را با خانه خود انجام دهید، و به نظر می رسد یک بیانیه دکور مورد نظر است. اما طراحی روشویی به شکل لاستیک برای اتاق ناهار خوری یکی از مواردی است که باید حتما به خانه با تم صنعتی خود اضافه کنید. مطمئناً خانه شما را شیک و مدرن می کند.

روشویی سنگ گرد با انحنا

طراحی روشویی گرد در سالن زیبایی بی نظیر خود را دارد. انحنای بیرونی روشویی ظاهر را کاملاً متفاوت خواهد کرد. سنگ حوضه باید از گرانیت یا هر سنگ درخشانی باشد تا اثیری به نظر برسد.

طراحی روشویی با سنگ طبیعی

عشق والدین و سالمندان داشتن بیانیه سبک دوران خود. طراحی حوضچه ی صیقل نخورده از سنگ طبیعی قدیمی را به سبکی به اتاق آنها اضافه کنید تا بدون ایجاد ظاهری معمولی به آنها آرامش دهید.

طراحی روشویی مشابه دونات آبی

منحصر به فرد بودن را از طریق هر چیزی در زندگی خود بپذیرید، چه شخصیت باشد، چه طراحی و دکور خانه. از طرح حوضچه آب دونات برای اتاق غذاخوری، سالن یا حمام استفاده کنید و ظاهری منحصر به فرد و جوان را به خانه خود ببخشید.

طراحی روشویی رومیزی داخلی

سینه های شستشو خود را به سطح کاملا متفاوتی تکامل داده اند. با طراحی های داخلی روشویی روی میز، نیازی به خرید جداگانه لگن ندارید. صفحه روی میز در داخل فشرده می شود و بدون اضافه کردن یک حوض، شکل یک حوض را تشکیل می دهد. با این کار ظاهری اوقات فراغت به خانه شما می بخشد.

طرح روشویی جاسازی شده گرانیت

دستیابی به ظاهری مجلل در اتاق خواب باید به حمام ختم شود. سبک باید ساده و در عین حال قدرتمند باشد. رویه گرانیتی با یک لگن سفید در حمام شما که ظاهری صیقلی دارد، مطابق با معیارها است.

6 نوع طراحی روشویی

روشویی های ظرفشویی را می توان به روش های مختلفی قرار داد و این به تأثیر کلی طراحی روشویی می افزاید. در اینجا 6 جای طراحی مختلف برای روشویی شما آورده شده است.

طراحی روشویی دیواری

چیزی که به نظر می رسد، حوض دیواری دقیقاً همین است. این حوض به کمک بدنه ای محکم از دیوار آویزان می شود. برای مکان هایی با فضای محدود یا جایی که فقط می خواهید ظاهری ساده و دوست داشتنی داشته باشید مناسب است. اگرچه اجزای لوله کشی قابل مشاهده هستند، این ممکن است به فضای حمام یا ناهارخوری شما حسی زیبا و روستایی بدهد. به نظر می رسد برابر با یک دیوار آجری آشکار است. به جای یک کابینت داخلی، این طراحی گزینه های ذخیره سازی مبتکرانه تری را امکان پذیر می کند. مراقب باشید که خیلی سنگین روی روشویی های دیواری ننشینید زیرا نمی توانند وزن زیادی را تحمل کنند.

طراحی روشویی قطره ای

یک روشویی به گونه ای ساخته شده است که روی کانتر یا روشویی قرار بگیرد. حوض در وسط یک سطح منظم قرار گرفته است که معمولی تر است. حوضچه آبگیر دارای یک لبه پهن است که نصب را بسیار ساده می کند. اگر میز روشویی شما سوراخی به اندازه مناسب داشته باشد، ممکن است به راحتی در سوراخ نصب شود و توسط لبه آن پشتیبانی شود.

طراحی روشویی پایه

یک روشویی پایه با یک ستون سرامیکی چسبانده شده به حوض روشویی ایجاد می شود که وسایل لوله کشی را پنهان می کند. در مناطقی که ممکن است کمی تنگ به نظر برسند بهترین عملکرد را دارد زیرا ظاهر ساده به ایجاد فضا کمک می کند. از آنجایی که این روشویی فضای ذخیره سازی اضافی ندارد، بهتر است آن را برای حمام های دو تکه ذخیره کنید.

طراحی گوشه دستشویی

روشویی شستشوی گوشه ای که برای گوشه یک فضا طراحی شده است، قابل مقایسه با یک لگن دیواری است. از آنجایی که گوشه ها به ندرت در حمام و ناهارخوری استفاده می شوند، این حوضچه راهی فوق العاده برای صرفه جویی در فضا است. باز هم، توالت دو تکه گزینه معمولی تری است، زیرا تحمل وزن ندارند و ذخیره ندارند. این نوع دستشویی ها بیشتر در دستشویی های عمومی در سواحل یافت می شوند.

طراحی روشویی رومیزی

لگن رومیزی یک عنصر زیبا برای حمام یا فضای غذاخوری است. این روشویی در زمانی که صرفه جویی در فضا موضوع مهمی نیست، به منطقه شما سبک می بخشد. نصب آنها بسیار ساده است و برای کنترل پاشش آب عالی هستند.

طراحی حوضچه زیر سواری

حوضچه زیر کانتر در زیر کانتر نصب می شود، جایی که لبه پیشخوان معمولاً لبه بدنه حوضه را می پوشاند. به همین دلیل، پیشخوان تمیز می شود و ظاهری مدرن به دست می آورد. این حوضه ها با حفاری در ساختمان پیشخوان نصب می شوند و آن را کمی پیچیده تر از حوضچه هایی می کنند که در یک سوراخ قرار می گیرند.

سخن پایانی

قبل از اینکه نهایتاً یکی از آنها را برای خانه خود انتخاب کنید، باید طرح های مختلف حوضچه را بررسی کنید. همچنین عاقلانه است که عناصری مانند فضا، زیبایی شناسی و مفید بودن را در نظر بگیرید. با توجه به اینکه امروزه گزینه های متنوعی در بازار وجود دارد، انتخاب حوضچه ایده آل برای فضای شما می تواند چالش برانگیز باشد. ایده های فوق به شما کمک می کند تا بهترین طراحی روشویی را برای خانه جدید یا پروژه بازسازی خود داشته باشید. طرح مناسب را مطابق با سلیقه خود از لیست بالا انتخاب کنید و به روشویی خود تغییر دهید.

 

  • negin amiri