دکوراسیون داخلی و خارجی

ارتقاء و بیان انواع دکوراسیون های منزل و شرکت با وبلاگ دکور شو

دکوراسیون داخلی و خارجی

ارتقاء و بیان انواع دکوراسیون های منزل و شرکت با وبلاگ دکور شو

در وبلاگ دکوراسیون داخلی و خارجی دکور شو می خواهیم انواع روش های تنظیم دکوراسیون داخلی و خارجی منازل، شرکت و محل کار را مطرح کرده و انواع به روز و زیبای آن را بررسی کنیم.

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۶
ارديبهشت

با استفاده از تلفن های همراه که تقریباً تقریباً در هر گروه سنی مورد استفاده قرار می گیرد ، افراد پس از استفاده طولانی مدت به طور فزاینده ای از زمان آماده به کار استفاده می کنند.
اما چرا این اتفاق می افتد؟ علت اصلی آن کیفیت باتری گوشی است. به همین دلیل تعمیر و نگهداری باتری تلفن برای بهبود طول عمر بسیار مهم است ، اما هرگز دیر نیست. در این راهنمای عملی ، من روش های اصلی را برای طولانی کردن راحت و سریع طول عمر باتری بیان می کنم.

روش 1: تلفن همراه و باتری تلفن خود را پاک و تمیز کنید

پس از استفاده طولانی مدت ، سطح فلزی باتری لیتیوم و حتی مخاطبین می توانند از اکسیداسیون رنج ببرند. این ممکن است طول عمر و کارایی باتری لیتیوم را کوتاه کند. هرگونه باقیمانده / زنگ زدگی را با دقت و به طور منظم از بین می برید تا باتری با تلفن تمیز باشد.

برای این کار ، به آرامی با یک ابزار تمیز کننده مناسب ، محتوای فلزی باتری و تلفن همراه خود را پاک کنید. این همچنین باعث بهبود کارایی شارژ و مدت زمان استفاده از باتری می شود.
روش 2: با یخ زدگی باتری مرده را به زندگی برگردانید
واکنش های لیتیوم در باتری ها با استفاده از یک فرایند تخلیه شارژ که در آن بارهای مثبت و منفی الکتریکی با یکدیگر برخورد می کنند ، کار می کنند. در دمای معمولی اتاق ، انرژی جنبشی نسبتاً قابل توجهی است ، با این وجود چون باتری در حالت آماده به کار است ، نشت برق به طور مکرر اتفاق می افتد. با این حال ، در شرایط دمای پایین ، پوشش لیتیوم در سطح باتری ، همراه با ساختار کوچک الکترولیت و رابط به طور قابل توجهی تغییر می کند و منجر به یک حالت غیر فعال موقتی می شود که نشت برق را به حداقل می رساند. این طول عمر باتری تلفن را افزایش می دهد و باعث می شود در دوره های بیشتری شارژ شود.
باتری را در کیسه های پلاستیکی ذخیره کنید
مرحله 1:
باتری تلفن قدیمی خود را در روزنامه قدیمی بپیچید و آن را با فیلم پلاستیکی 2 بار دوباره بپیچید. در روش دیگر ، باتری را درون کیسه پلاستیکی محکم بسته شده قرار دهید که از خیس شدن آن جلوگیری می کند.
گام 2:
باتری را در یخچال یخچال خود قرار دهید و پس از 3 روز آن را بیرون بیاورید.
مرحله 3:
بسته بندی را برداشته و باتری را به مدت 2 روز در مکان خنک و دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید.
مرحله 4:
باتری را در تلفن خود قرار دهید اما دستگاه را روشن نکنید. در عوض ، تلفن را به شارژر مناسب وصل کنید و اجازه دهید تا دستگاه 48 ساعت شارژ شود.
بعد از اینکه دستگاه به مدت 48 ساعت شارژ شد ، دستگاه را روشن کرده و میزان انرژی باتری را بررسی کنید. در صورت موفقیت ، این روش باتری قبلی را که از بین رفته بود دوباره زنده می کند و به شما امکان می دهد دوباره شارژ شود.

توجه: اولین بار برای انطباق با این روش نتیجه خوبی حاصل می شود ، زیرا یخ زدن باتری لیتیوم به باتری آسیب می رساند.

روش 3: سعی کنید باتری را روشن کنید
این روش به طور کلی برای باتری های تلفن همراه که به حداکثر عمر خود رسیده اند یا برای مدت طولانی تخلیه شده اند ، موثر است. آنها در نهایت توانایی خود را برای نگه داشتن یک اتهام از دست می دهند. در حقیقت ، این امر می تواند برای باتری تلفن هنگام حمل و نقل مسافت طولانی نیز اتفاق بیفتد، به دلیل زمان سفر از یک کشور به کشور دیگر. اما اکنون می توانید یاد بگیرید که چگونه خودتان مسئله را حل کنید.
باتری تلفن هوشمند را شروع کنید
قبل از انجام این کار ، به موارد زیر احتیاج دارید:
• باتری 9 ولت ، برای دسترسی آسان به پایانه های آن
• طول سیم تقسیم شده برای اتصال به باتری
• نوار برق برای محکم کردن سیم
• خود باتری
مرحله 1:
ترمینال های مثبت و منفی باتری 9 ولت به وضوح مشخص شده اند. آنها را شناسایی کرده و طرف مربوطه سیم خود را به هر ترمینال وصل کنید ، مطمئن باشید که اتصال را با نوار برق برای ایمنی می پوشانید.
گام 2:
روی باتری تلفن همراه شما ، پایانه های مثبت و منفی نیز مشخص می شوند. سیم را به اینها متصل کنید ، دوباره به خاطر بسپارید که با نوار برق محکم کنید. هشدار: یک سمت مثبت را به یک طرف منفی متصل نکنید.
مرحله 3:
بگذارید باتری ها بین 10 تا 60 ثانیه متصل شوند یا فقط کافی است تا باتری تلفن همراه شما گرم شود. دما و زمان را از نزدیک کنترل کنید.
مرحله 4:
به محض گرم شدن باتری ، سریعاً باتری ها را جدا کنید. سعی نکنید باتری تلفن همراه خود را از این طریق کاملاً شارژ کنید. باتری را در تلفن خود قرار دهید. ممکن است لازم باشد باتری را در حالت باقی مانده به صورت عادی شارژ کنید ، سپس سعی کنید تلفن را روشن کنید.
روش 4: یک لامپ کوچک ممکن است کمک کند
باتری قدیمی را کاملاً خالی کرده و برای فعال شدن دوباره شارژ کنید. با انجام این نوع تخلیه عمیق ، هدف این است که ابتدا با تخلیه کامل انرژی داخلی ، باتری را برای شارژ عمیق تر پر کنید.
در اینجا به 2 قطعه سیم نیاز دارید و آن را به قطب مثبت و منفی باتری تلفن خود متصل کنید. معمولاً قطب مثبت و منفی لامپ پیچ وجود ندارد ، فقط سیم را به پیچ و نقطه پایین لامپ وصل کنید.
به دنبال این ، باتری تلفن خود را به یک لامپ کوچک 1.5 ولت متصل کنید.
باتری گوشی هوشمند را با لامپ فعال کنید
هر باقیمانده باتری که در باتری وجود دارد ، تا زمانی که کاملاً خسته نشود ، به لامپ منتقل می شود.
توجه: چراغ لامپ به تدریج کم نورتر می شود تا زمانی که هیچ نوری ساطع نشود. این روش موثرترین نیست ، اما تا حدی کارساز است.
نتیجه گیری: در واقع بهترین روش مراقبت روزانه است
باید تا حد ممکن به مراحل و زمان استاندارد شارژ پایبند باشید ، بهتر است این کار را در 3 بار اولیه انجام دهید و ایده آل از اولین بار است. هنگامی که تلفن شما هشدار باتری کم را نشان می دهد ، تمام تلاش خود را بکنید تا بلافاصله آن را شارژ کنید.
سرانجام ، به دلیل تأثیری که ولتاژ شارژ ناپایدار بر باتری تلفن شما می گذارد ، حتی اگر این یک عادت باشد ، از شارژ تلفن خودداری کنید. هر باتری طول عمر خاصی دارد ، اگر روش های بالا نتواند باتری تلفن مرده شما را زنده کند ، می توانید یک باتری جدید بخرید ، باتری تلفن اکنون گران نیست.

http://meysam7777.blog.ir/

منابع:

https://sorenstore.com/fa/مقالات/احیای-باتری-موبایل

https://www.gearbest.com/blog/how-to/4-secret-ways-to-revive-any-dead-phone-battery-1012

  • negin amiri
۲۵
ارديبهشت

پرده پذیرایی از زمان های قدیم برای خانواده های ایرانی بسیار مهم بوده و همچنان بسیار اهمیت دارد. اولین مکان از خانه که بعد از ورود به آن داخل می شویم اتاق نشیمن یا پذیرایی است و یکی از مهم ترین وسایلی که در پذیرایی جلوه می کند پرده است. در این مقاله ما جدیدترین مدل های پرده پذیرایی در سال 2021 را برای شما ارائه کرده ایم.

طرح و مدل های پرده پذیرایی

انتخاب پرده پذیرایی و مجلسی از انتخاب پرده اتاق خواب ها و آشپزخانه مهم تر است. مهمان ها در اتاق نشیمن حضور پیدا می کنند و هرکسی که به خانه وارد می شود اول به پذیرایی قدم می گذارد، بنابراین بهتر است در خرید آن وسواس بیشتری به خرج دهید. 

پرده پذیرایی به دو دسته مجلسی (سلطنتی) و مدرن تقسیم می شود. هر دو دسته طرفداران خاص خودشان را دارند. متاسفانه بسیاری از افراد فقط به جنس پرده و علاقه فردی شان توجه می کنند اما باید توجه داشت که یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب و خرید پرده توجه به تناسب آن با خانه و وسایل خانه است. شما می توانید در حد بودجه خودتان با خرید بهترین و متناسب ترین پرده پذیرایی،  طراحی داخلی منزلتان را به بهترین نحو انجام دهید. 

 

پرده پذیرایی 2021

پرده پذیرایی

جدیدترین مدل های پرده پذیرایی

جدیدترین مدل پرده

مدل پرده پذیرایی مدرن

جدیدترین مدل های پرده 2021


مهم ترین نکات درباره پرده پذیرایی سلطنتی

پرده های مجلسی والان دار و کتیبه دار با ابزارآلات متنوع از قدیم الایام برای خانواده های ایرانی بسیار جالب و رایج بوده و هست، به طوری که امروزه بسیاری از خانواده ها هنوز برای دکوراسیون اتاق نشیمن خود از پرده های مجلسی یا سلطنتی استفاده می کنند. اگر منزل شما کوچک است ما پیشنهاد می کنیم پرده پذیرایی سلطنتی نخرید چون این مدل خانه شما از از اندازه واقعی اش کوچکتر نشان می دهد.  پرده های مجلسی مناسب پذیرایی های بزرگ و مجلل هستند. 

نکته دیگری که باید دقت کنید پارچه پرده است. پارچه های ضخیم مانند مخمل از ورود نور به داخل خانه جلوگیری می کنند بنابراین اگر اتاق نشیمن شما رو به آفتاب نیست بهتر است از پارچه های ضخیم برای پرده استفاده نکنید. در مقابل برای زیر پرده ای می توانید از پارچه حریر استفاده کنید. پرده پذیرایی حریر نه تنها زیبایی و ظرافت بسیار زیادی به خانه شما می بخشد بلکه باعث نورگیر شدن پذیرایی نیز می شود. برای دیدن مدل ها و قیمت پرده های حریر می توانید به مقاله ای که ما در همین موضوع نوشته ایم مراجعه کنید.

اگر می خواهید ترکیب رنگ و هارمونی زیبایی در منزلتان ایجاد کنید ما پیشنهاد می کنیم که رنگ آستر پرده با والان های آن متفاوت باشد. مثلا اگر پارچه زیرین کرم است می توانید والان پرده را قهوه ای یا یک رنگ تیره انتخاب کنید. طراحان داخلی معتقدند که ست کردن رنگ والان پرده با کوسن های مبل یا فرش ترکیب رنگ بسیار زیبایی می بخشد. اگر وضعیت مالی شما خوب است نه تنها می توانید رنگ مبلمان و فرش ها را با پرده پذیرایی ست کنید بلکه می توانید پرده و مبل را از یک جنس سفارش دهید اما کسانی که وسع مالی شان نمی رسد حدالامکان سعی می کنند جنس و رنگ وسایل خانه را شبیه به هم انتخاب کنند.
 

 

جدیدترین پرده های پذیرایی مدرن سال 2021

امروزه زوج های جوان به سبک های مدرن و جدید علاقمند شده اند و به همین دلیل خرید پرده پذیرایی مدرن بسیار رواج یافته است. از ویژگی های بارز پرده پذیرایی مدرن می توان به نداشتن والان و کتیبه اشاره کرد. تم اصلی پرده های مدرن به نشانه طبیعت به رنگ خاکی و خاکستری است اما در خیلی از موارد برای دلباز کردن فضای پذیرایی و اتاق خواب ها از رنگ های روشن نیز استفاده می کنند. همچنین برای خنک شدن فضا و زیبایی و جذابیت بیشتر از پرده حریر بهره می برند.  در طرح مدرن ترکیب رنگ ها اهمیت زیادی دارد و حتی گاهی در بعضی خانه ها می بینیم از رنگ های زیاد و متنوعی استفاده شده اما این رنگ ها هارمونی زیبایی را باهم به وجود آورده اند.
 

انواع پرده پذیرایی

  • پرده پذیرایی کلاسیک
  • پرده پذیرایی مدرن
  • پرده پذیرایی والان دار
  • پرده پذیرایی ساده
  • پرده پذیرایی رومن
  • پرده های ترکیبی
     

    والان پرده

    پرده پذیرایی مدرن

    پرده پذیرایی کلاسیک

    جدیدترین مدل پرده پذیرایی

    پرده پذیرایی رومن

    پرده پذیرایی ساده


سایز پرده پذیرایی 

انتخاب سایز کاملا به شما بستگی دارد. حتی اگر پنجره شما کوتاه است، باز هم می توانید پرده های سقف تا کف برای اتاق نشیمن سفارش دهید. به طور کل پرده بلند به اتاق پذیرایی شکوه و ابهت  و زیبایی فوق العاده ای می دهد اما برای خانه هایی که سقف کوتاهی دارند، علاوه بر زیبایی و شکوه باعث بلند دیده شدن دیوار به طور عمودی می شود.
 

حرف آخر

تاثیر و اهمیت پرده پذیرایی را در دکوراسیون داخلی خانه نمی توان انکار کرد. با توجه به نکاتی که در این مقاله گفته شد بهترین پرده پذیرایی را متناسب با دکور خانه تان انتخاب کنید. سایت سبک مدرن جدیدترین و زیباترین مدل پرده های پذیرایی در سال 2021 برای شما عزیزان ارائه کرده که برای مشاهده آنها می توانید به این لینک مراجعه کنید. برای اطلاع از موجود بودن پرده ها و قیمت آنها با شماره 02122537199 یا 09122957078 تماس بگیرید.

منبع: سبک مدرن

  • negin amiri
۱۸
ارديبهشت

داماسک

کاغذ دیواری داماسک یک گزینه پیچیده و مجلل است که جلوه زیبایی به هر اتاق می بخشد. این در یک محیط سنتی یا مدرن به خوبی کار می کند ، و هنگامی که برای ایجاد یک دیوار ویژگی استفاده می شود عالی به نظر می رسد.


گلدار

کاغذ دیواری های گل دار برای روشن شدن هر اتاق، گزینه ای پر جنب و جوش برای یک شیک است. این مجموعه از طیف وسیعی از رنگها و چاپهای مختلف است ، به این معنی که مطمئناً چیزی را پیدا خواهید کرد که در خانه شما بسیار زیبا به نظر برسد.


گفتگو

پس زمینه سفارشی را به هر اتاق دارای کاغذ دیواری مکالمه اضافه کنید. از الگوهای دمدمی مزاج گرفته تا تصاویر واقع گرایانه عکس ، این سبک انرژی واقعی را به اتاق شما می آورد و با اتمام جذاب یک رویکرد متفاوت را ایجاد می کند.


ساده

کاغذ دیواری ساده به عنوان افزودنی کم اهمیت به اتاقی که سایر عناصر را تکمیل می کند ، گزینه مناسبی است. خواه به دنبال ایجاد فضای باز به فضای اتاق خود و یا ایجاد یک دیوار خاص باشید ، کاغذ دیواری ساده یک راه حل ساده و در عین حال شیک است.
راه راه

این کلاسیک بی انتها این گزینه را برای شما فراهم می کند که به سراغ یک طراحی ماجراجویانه یا پیچیده بروید. خواه به دنبال سبک و ماده ای برای کار با اتاق باشید و یا عملی بودن برای بلندتر یا گسترده تر نشان دادن یک فضا ، کاغذ دیواری های راه راه گزینه ای همه کاره است.

 

مطالعه بیشتر: 5 مدل رنگ دیواری

 

  • negin amiri
۱۵
ارديبهشت

ورق طلا تزئینی یکی از جذاب‌ترین متریال‌های موجود برای انجام کارهای تزئینی، بازسازی و طراحی دکوراسیون، آرایشی و حتی خوراکی است. این ورق‌ها با استفاده از آلیاژهای مختلفی ساخته می‌شوند. فرآیند تولید ورق‌های طلا نیازمند دقت و استفاده از ابزارهای مورد نیاز است. در ادامه در مورد ورق طلا، کاربردها و نحوه تولید این ورق‌ها صحبت می‌شود.

کاربرد ورق طلا


ورق‌های طلا کاربردهای بسیار زیادی دارند. این ورق‌ها علاوه بر کاربردهای تزئینی برای مصارف خوراکی نیز استفاده می‌شوند. معمولا برای مصارف بهداشتی و خوراکی از طلای عیار دار و در سایر موارد از ورق طلای بدون عیار استفاده می‌کنند.

  • ورق طلا برای نمای داخلی ساختمان، تزئین گچبری داخلی، تزئین قاب عکس، آینه و تمام بخش‌های ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • گاهی اوقات از از ورق‌های طلا برای پوشش نمای بیرونی ساختمان‌های مسکونی، مراکز مذهبی و ... استفاده می‌شود.
  • ورق‌های طلا کاربردهای خوراکی نیز دارند. طلا به بدن جذب نمی‌شود و از طریق سیستم گوارشی از بدن دفع می‌شود. از این رو در بسیاری از رستوران‌ها و هتل‌ها از ورق طلا برای سرو مواد غذایی استفاده می‌کنند.
  • یکی دیگر از موارد کاربردی ورق طلا محصولات آرایشی است. طلا خاصیت جوان سازی برای پوست دارد از این رو در ساخت برخی محصولات و ماسک‌های مراقبتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نحوه تولید ورق طلا


ورق طلا طی فرآیند خاصی تولید می‌شود. این روش از هزاران سال پیش مورد استفاده قرار گرفته و تقریبا ثابت و بدون تغییر در تمام کشورها به صورت یکسان انجام می‌شود. این مراحل معمولا برای تولید ورق از هر آلیاژی استفاده می‌شود.
 

ریخته گری در تولید ورق طلا

ریخته گری و ذوب طلا


اولین مرحله در تولید هر نوع فلز و آلیاژی ریخته گری است. برای این کار فلز طلا و یا فلزهای دیگری که برای تولید ورق طلا بدون عیار به کار برده می‌شوند، در کوره مخصوص ریخته می‌شوند. گاهی اوقات از مقادیر کمی نقره و مس برای تولید خلوص و رنگ مورد نیاز اضافه می‌شود، نقره برای رنگ روشن‌تر و مس برای قرمز شدن بیشتر استفاده می‌شود.این مواد به طور کامل ذوب شده و مخلوط می‌شوند. در نهایت مواد مذاب به درون قالب‌های مخصوصی ریخته شده و به محل مناسب انتقال داده می‌شوند. با سرد شدن این مواد شمش‌های از جنس طلا و یا آلیاژ‌های مختلف تولید می‌شود.
 

فرایند نورد ورق طلا

فرآیند نورد


فلزهای مختلف از جمله طلا را نمی‌توان به صورت شمش مورد استفاده قرار داد. تولید ورق طلا تزئینی از شمش‌های تولید شده امکان پذیر نیست. به همین دلیل ابتدا با استفاده از فرآیند نورد شمش‌های طلا را از بین غلتک‌هایی عبور داده تا ورق‌هایی با ضخامت کمتر ایجاد شود. تمام شمش‌های تولیدی در مرحله قبل به ورق‌های یکپارچه با ضخامت کم حدود یک سانتی متر تبدیل می‌شوند.

این فرآیند در مراحل مختلف و با استفاده از غلتک‌های متفاوت صورت می‌گیرد. این فرآیند نورد تا جایی که ضخامت ورق به میزان مورد نظر برسد ادامه می‌یابد. ورق‌های تولید شده در ضخامت مورد نظر به آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت ارسال شده و از نظر کیفیت مورد بررسی قرار می‌گیرند. اگر کیفیت ورق‌ها مورد تایید قرار بگیرد، با استفاده از دستگاه‌های خاص به قطعات مربعی برش داده می‌شوند.

مرحله چکش زنی


قطعات مربعی شکلی که در مرحله قبل از ورق طلا تولید شده‌اند، وارد مرحله چکش زنی می‌شوند. در این مرحله با استفاده از فرآیند چکش زنی ضخامت ورق‌ها باز هم کم و کمتر می‌شود تا به ضخامت‌های بسیار پایین در حد میکرون تبدیل شوند. این فرآیند باعث افزایش ابعاد ورق‌های مربعی شکل می‌شود، به همین دلیل پس از مرحله چکش زنی دوباره به وسیله ابزار مورد نیاز در ابعاد مشخص برش زده می‌شود. در پایان کار هر ورق طلا تزئینی بین ورق‌های کاغذ قرار داده می‌شود.
 

کاربرد ورق طلا

کنترل کیفیت نهایی


پس از انجام مراحل ورق‌های طلا به صورت رندوم بررسی شده و کیفیت، اندازه، وزن و تمام خصوصیات آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. در نهایت در اندازه‌های مختلف آماده و بسته بندی می‌شوند.
ورق‌های طلا بدون عیار معمولا از طلای عیار دار ضخامت بیشتری دارند و کار با ان‌ها راحت‌تر است. قیمت ورق‌های بدون عیار کمتر بوده و می‌توان به راحتی برای تزئینات و طرراحی‌های مورد نظر از آن‌ها استفاده کرد.

منبع : سوپر ابزار پارس

  • negin amiri