دکوراسیون داخلی و خارجی

ارتقاء و بیان انواع دکوراسیون های منزل و شرکت با وبلاگ دکور شو

دکوراسیون داخلی و خارجی

ارتقاء و بیان انواع دکوراسیون های منزل و شرکت با وبلاگ دکور شو

در وبلاگ دکوراسیون داخلی و خارجی دکور شو می خواهیم انواع روش های تنظیم دکوراسیون داخلی و خارجی منازل، شرکت و محل کار را مطرح کرده و انواع به روز و زیبای آن را بررسی کنیم.

۴ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۵
آبان

فروش خانه یک اتفاق رایج در زندگی یک صاحب خانه در ایالات متحده است. به‌طور متوسط، آمریکایی‌ها حدود سیزده سال در املاک خود می‌مانند قبل از اینکه خارج از فضا رشد کنند و به دنبال خرید و فروش باشند – یا برای نوع کاملاً متفاوتی از خانه تجارت کنند. وقتی نوبت به فروش خانه و نقل مکان به فضای جدیدی می رسد که با نیازهای شما مطابقت دارد، چند نکته وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید تا سود خود را به حداکثر برسانید.

با این چهار نکته مفید، آماده کردن خانه شما برای فروش می تواند ساده شود. برای کشف چند راه قدرتمند و در عین حال آسان برای افزایش ارزش خانه خود و دریافت بهترین قیمت در فروش نهایی، ادامه مطلب را بخوانید.

 

فروش خانه

 

1. با پاسیو و گزینه های محوطه سازی شروع کنید.

فضاهای بیرونی بیشتر از بسیاری از اجزای دیگر که می توانید در خانه بگنجانید توجه را جلب می کند. این امر به ویژه برای املاک در کنار آب یا در مناطق آفتابی صادق است. لباس‌های زنانه، لباس‌های آفتاب‌گیر و کتانی یکی از لوازم اصلی در میان صاحبان خانه است که می‌توانند از فضای استراحت فوق‌العاده در فضای باز استفاده کنند. همچنین، اینها در رویاهای کسانی زندگی می کنند که هنوز فضای استراحت در فضای باز خود را ندارند.

بهبود نمای بیرونی خانه با طرح بازسازی خانه یا تیمی از پیمانکاران، راهی عالی برای القای ارزش اضافی ملک شما قبل از فرصت فروش است. همچنین، برای صاحبان خانه هایی که هنوز مطمئن نیستند یا هنوز برای جابجایی خود پس انداز می کنند، بازسازی با تمرکز بر فضای بیرونی می تواند راهی عالی برای تماشای طبیعتی که خانه شما را به وفور احاطه کرده است را برای شما فراهم کند.

همچنین در فضای بیرونی تعهد به بهبودهای ساختاری است که مطمئناً هر کسی را که برای دیدن ملک می آید شگفت زده می کند. صاحبان خانه در سرتاسر ایالات متحده مزایای سایدینگ وینیل را می دانند و از وینیل بادوام در نمای بیرونی خانه خود استفاده می کنند تا برای خانه های خود محافظی مقرون به صرفه و قدرتمند در برابر آفات، عناصر و سایر مشکلاتی که می توانند از فونداسیون شروع شوند، فراهم کنند. راه خود را تا خانه کار کنند. نصب سایدینگ وینیل می تواند تفاوت بزرگی در راحتی و آرامشی که در خانه خود از آن لذت می برید ایجاد کند و در درازمدت زمانی که برای نقل مکان خود به یک ملک جدید برنامه ریزی می کنید به عنوان یک نقطه فروش فوق العاده عمل می کند.

2. آشپزخانه را بهبود ببخشید.

علاوه بر ارتقاء دیوارهای جدید و محوطه سازی که جذابیت خانه شما را بهبود می بخشد، تمرکز روی آشپزخانه یک راه عالی برای افزایش ارزش و علاقه خریدار به طور همزمان است. آشپزخانه قلب تپنده هر خانه ای است و بسیاری از صاحبان املاک دوست دارند وقت خود را صرف خلق ظروف و خاطرات متمرکز در این قسمت از خانه کنند.

بازسازی که شامل توجه قابل توجهی به نصب میزهای گرانیتی جدید، کابینت ها و سطوح پخت و پز می شود، یکی از مواردی است که مطمئناً زمانی که ملک شما در نهایت در بازار فهرست می شود، سرگردان خواهد بود. وسایل آشپزخانه سفارشی در میان صاحبان خانه های جدید مورد علاقه است و سینک های جزیره ای یا سطلی واقعاً می توانند طرف های علاقه مند را در فضا ترشح کنند. بازسازی آشپزخانه یک پروژه بهسازی خانه مستقل است که می‌تواند تنها در چند روز یا چند هفته تکمیل شود - بسته به سطح مورد نیاز و تعدادی ارتقای مورد نیاز.

3. ساخت بر روی ملک.

افزودنی مکان عالی دیگری برای تمرکز است. خریداران جدید همیشه در جستجوی خانه‌ای هستند که ارزش کاربردی بیشتری را ارائه می‌کند، و بازسازی فضای جدیدی که بخشی از پلان اولیه زمین نبوده است، راهی عالی برای انجام این کار است.

گسترش بهترین راه برای ایجاد یک دفتر کار خانگی، اتاق خواب مهمان، یا حتی باشگاه ورزشی خانگی بدون نقل مکان به یک خانه کاملا جدید است. با ادامه ابهامات پیرامون اقدامات قرنطینه و کار از خانه در نتیجه همه‌گیری ویروس کرونا، فضای اضافی این روزها در اولویت قرار دارد. کار با یک پیمانکار برای ساختن یک اتاق جدید، کاری بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که ممکن است به نظر برسد و متخصصان در منطقه شما احتمالاً در این نوع پروژه مهارت کافی دارند.

4. خانه را برای حداکثر تأثیرگذاری صحنه سازی کنید.

کار با یک مشاور املاک برای صحنه سازی خانه برای هر کسی که به دنبال فروش برای سود عالی و با زمان کمی بین فهرست و نهایی شدن است، ضروری است. مشاور املاک بهترین دوست شما در هنگام نزدیک شدن به هر نوع فروش ملک است. با اضافه شدن یک مشاور املاک به تیم شما، راه اندازی خانه امری مسلم است، اما بسیاری از افرادی که خانه را به تنهایی می فروشند اغلب این مرحله بسیار مهم را فراموش می کنند.

صحنه سازی یک خانه به سادگی وظیفه حذف تمام وسایل شما از ملک و آوردن مبلمان جدید و تزئینات خنثی است که به فضا اجازه می دهد واقعا نفس بکشد. دادن توانایی به علاقه مندان به ملک برای نگاه کردن به یک بوم عمدتاً خالی به آنها این امکان را می دهد که خانه را با تصویر داخلی خود پر کنند. آنها می توانند تصور کنند که چگونه مبلمان، دکوراسیون و حتی زندگی آنها در خانه قرار می گیرد.

مطالعه بیشتر: کاغذ دیواری داماسک طرح جدید

  • negin amiri
۲۵
آبان

در سرتاسر جهان، هر ثانویه عاشق باغبانی است و همیشه به دنبال نکات آسان برای انجام کارهای خود هستند که به آنها کمک کند بهترین استفاده را از باغ خود ببرند. باغبانی بیشتر شبیه یک سرگرمی است که به مهارت و تجهیزات مناسب نیاز دارد.

نکات DIY امروزه مشهور شده اند زیرا افراد بیشتری از میانبرها برای به دست آوردن نتایج خوب لذت می برند. در زیر هفت نکته باغبانی DIY وجود دارد که باید آنها را نیز در نظر بگیرید.

 

نکات باغبانی

1. سنجاب ها را با تراشه های صابون دور نگه دارید:

سنجاب ها زیبا به نظر می رسند، اما برای باغ شما خطرناک هستند. آنها تمایل به کندن خاک و گاهی اوقات گیاهان دارند. چند دقیقه آنها برای آسیب رساندن به ماه ها تلاش شما کافی است. بنابراین، ضروری است که آنها را از باغ خود دور نگه دارید. برای دور نگه داشتن سنجاب ها می توانید از چند نوار صابون بر اساس منطقه باغ خود استفاده کنید. تراشه های صابون به راحتی پس از بارندگی در خاک حل می شود و به راحتی از گیاهان شما در برابر سنجاب محافظت می کند.

2. خرید تخت های باغ را به باغبانی معمولی ترجیح دهید:

مردم اغلب ترجیح می دهند پول خود را در یک تخت باغچه سرمایه گذاری کنند. مزایای بی شماری برای تخت باغ نسبت به گزینه های باغبانی معمولی وجود دارد. مهمترین مزیت نیاز به علف های هرز کمتر است. علاوه بر این، یک سیستم زهکشی مناسب با تخت های باغ ایجاد می کنید. مهمتر از همه، تخت های باغ در مقایسه با شیوه های قدیمی باغبانی مناسب به نظر می رسند. حتی برخی آن را به عنوان یک وسیله تزئینی برای باغ شما در نظر می گیرند.

تخت چوبی باغچه

بسیاری از مردم تخت‌های باغ را نیز در نظر می‌گیرند زیرا مستقیماً به زمین متصل نیستند و به گرم‌تر نگه داشتن خاک برای مدت طولانی‌تری (صرف نظر از فصل) کمک می‌کند. امروزه، تخت‌های مرتفع باغ در ترند هستند زیرا ظاهری تحسین برانگیز به باغ شما می‌دهند

3. یک نیمکت گلدان قرار دهید:

همیشه بهتر است یک نیمکت گلدان در باغ خود داشته باشید. یک نیمکت گلدان برای نگهداری ابزارهای باغبانی شما به شیوه ای مدیریت شده ضروری است. این به شما امکان می دهد ابزار، خاک، کود، علف های هرز و سایر تامین کنندگان باغ را در یک مکان نگه دارید.

داشتن یک نیمکت گلدان برای باغبانان آماتوری که مشتاق یادگیری مهارت های باغبانی هوشمند هستند به شدت توصیه می شود. این باعث صرفه جویی در وقت شما در شکار ابزارهای مناسب برای باغبانی می شود.

4. نیمکت باغ را از دست ندهید:

بدون نیمکت باغ، تصور یک باغ عالی و ایده آل دشوار است. شما برای زیباسازی باغ خود تلاش زیادی می کنید اما فضای اختصاصی برای نشستن و لذت بردن از زیبایی آن ندارید. این بی عدالتی است! از این رو، همیشه باید یک نیمکت در باغ خود قرار دهید که به شما و خانواده تان اجازه می دهد کنار هم بنشینید و از فضای سبز لذت ببرید.

شما می توانید یک نیمکت چوبی یا یک نیمکت فلزی را بر اساس ترجیحات خود نصب کنید. با این حال، یک نیمکت فلزی به شدت توصیه می شود، زیرا یک نیمکت چوبی می تواند با رطوبت و شرایط آب و هوایی پوسیده شود.

5. گیاهان پشت را برای گیاهان پرتر بچسبانید:

بسیاری از شما قبلاً در مورد این سفر می دانید، اما نه همه. نیشگون گرفتن بالای گیاهان به رشد خوب آنها کمک می کند و به آنها رشد شبیه سازی می کند. برای این کار نیازی به ابزار اختصاصی ندارید. در عوض، نیشگون گرفتن گیاهان با دستان شما آسان است و به آنها اجازه رشد طبیعی می دهد. این یک ترفند موثر است که با همه گیاهان کار می کند و به آنها اجازه می دهد تا به گیاهان پرتر تبدیل شوند.

6. از وسایل خانه خود برای باغبانی مجدد استفاده کنید:

برای برخی، ممکن است عجیب به نظر برسد، اما اقلام زیادی در خانه شما وجود دارد که می‌توان از آنها برای باغبانی استفاده کرد. بسیاری از انواع زباله های آشپزخانه را می توان برای باغبانی استفاده کرد. کیسه های ضایعاتی، سبزیجات پوسیده و غیره از جمله راه های طبیعی برای استفاده در باغ هستند. این نوع ضایعات به عنوان یک کود طبیعی برای خاک کمک می کنند.

در کنار زباله های آشپزخانه، می توانید از محصولات قدیمی یا آسیب دیده خانه خود نیز استفاده کرده و آنها را به تزئینات باغ تبدیل کنید. به عنوان مثال، از یک گلدان شکسته برای باغبانی استفاده کنید، یک نیمکت آسیب دیده را تعمیر کنید تا آن را به تخت باغچه تبدیل کنید و غیره.

7. از چنگال های پلاستیکی برای دور نگه داشتن حیوانات استفاده کنید:

حیوانات کوچک دردسر بزرگی برای باغ شما هستند. بنابراین، شما باید یک چنگال پلاستیکی را امتحان کنید که می تواند حیوانات را دور نگه دارد. چنگال ها را در فاصله کمی قرار دهید که به حیوانات اجازه ورود به باغ را ندهد و از گیاهان خود به خوبی محافظت کنید.

بنابراین، اگر شما نیز قصد دارید باغ خود را بازسازی کنید، نکات ذکر شده در بالا قطعا به شما کمک زیادی می کند.

مطالعه بیشتر: کاغذ دیواری داماسک طرح جدید

  • negin amiri
۱۴
آبان

از سال‌های نه چندان دور، معماری بنای ساختمان‌ها قدری تغییر کرده و شکل جدیدی به خود گرفته است. این تغییرات که به سمت زیباسازی نمای ظاهری ساختمان کشیده شده، در تمامی قسمت‌های آن نمایان است. درب‌هایی که امروزه در ورودی ساختمان‌ها و اتاق‌ها تعبیه می‌شود با درب‌های سابق تفاوت‌های زیادی دارد.

درب ضد سرقت

قابلیت‌های به کار برده شده در درب ساختمانی جدید در تأثیرگذاری بر زیباسازی نمای کلی ساختمان لحاظ گردیده است. داشتن امنیت بسیار بالای درب ساختمانی در کنار مقاومت در برابر حرارت و آتش‌سوزی، محبوبیت استفاده از این درب‌ها را افزایش داده است.

انواع درب ساختمانی با توجه به کاربرد و محل استفاده دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشد. امنیت بالای برخی از درب‌ها باعث شده است که قیمت درب ضد سرقت از سایر انواع مشابه قدری بالاتر باشد. یکی از مهم ترین نکات در خرید درب ضد سرقت اعم از ایرانی یا ترک،داشتن قفل ایمن و با بالاترین ضریب امنیت درب ضد سرقت است. چنانچه دربی که خریداری می شود، از لحاظ ظاهری از قیمت بالایی برخوردار باشد، اما قفل مناسبی روی آن تعبیه نشده باشد، درب ضد سرقت منزل شما به راحتی توسط سارقان قابل باز شدن است.

معمولاً ساختار درب‌های ضد سرقت طوری است که تمامی ویژگی‌های مربوطه در آن اعمال می‌شود. درب ضدحریق یکی از انواع درب‌ها است که در اکثر موارد خواص ضدسرقت بودن را نیز دارا می‌باشد. هدف از این نوشتار این است که با کمک کارشناسان گروه صنعتی درکو که سابقه فعالیت بیش از ۵۰ سال در زمینه تولید و فروش انواع درب ساختمانی را در کارنامه‌ی خود دارند، نکاتی پیرامون درب‌های جدید بیان نماییم تا راهنمای خرید خریداران گردد. این فروشگاه هم اکنون با تهیه و فروش انواع درب‌های امنیتی داخلی و خارجی، درب لابی و ... به‌ عنوان یکی از معتبرترین فروشندگان این حوزه فعالیت می‌نماید.

نقش علم فناوری در تولید درب ساختمانی

با توجه به پیشرفت‌ها و جهش فراوانی که تکنولوژی و علم در سال‌های گذشته داشته است، دامنه آن به تولید انواع درب ساختمانی نیز گسترش داده شده و تنوع بالایی را در این زمینه خلق کرده است. بر اساس تجربه طولانی مدتی که گروه صنعتی درکو در حوزه ساخت و نصب درب‌های ساختمانی دارد، سلیقه و علاقه افراد در سفارشات بسیار چشمگیر بوده است. زیرا علاوه بر توجه به زیبایی ظاهری باید ویژگی‌های خاصی نیز لحاظ گردد. به همراه بهترین درب‌ها، حاصل ترکیب تجربه با علم به روز خواهد بود که گروه صنعتی درکو با بهره‌گیری از علم جوانان و استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا به این مهم دست یافته است.

 علاوه بر مواد اولیه سازنده بدنه و ظاهر درب، استفاده از ابزار و امکانات داخلی درب در تجهیز و توسعه آن اهمیت به سزایی دارد. زیرا اگر صرفاً به زیبایی نمای ظاهری درب توجه شود در مدت زمان کمتری، انتظارات لازم را برآورده نخواهد ساخت. به کاربردن بهترین قفل ضدسرقت و نیز چارچوب با استحکام بالا از جمله نکات مهمی است که به همراه خاصیت ضد حریق بودن، اعتبار درب ساختمانی را ارتقاء می‌دهد. بنابراین برابر برآرود گروه صنعتی درکو، ضریب امنیت درب‌های ساختمان با این گزینه‌ها تأمین می‌شود.

نکات مربوط به انواع درب ساختمانی

درب‌های ساختمانی همان‌ طوری که عنوان شد دارای ویژگی‌ها و خاصیت‌های گوناگونی هستند. انواع درب ساختمانی شامل درب ضد حریق، درب ضد سرقت و ... به علت ساختار ظاهری و ابزار به کاربرده شده در ساخت آن‌ها از درب‌های معمولی به طور کلی متمایز شده‌اند. برابر تجربه گروه صنعتی درکو در فروش و نصب درب‌های جدید، برخی از نکات مربوط در خصوص بالابردن ضریب ایمنی و امنیت این درب‌ها به شرح ذیل بیان می‌شود.

نکاتی که در مورد درب های ساختمانی به نقل از گروه صنعتی درکو

  1. اغلب درب‌های ضد سرقت در سه دسته ایرانی، ترک و چینی در بازار یافت می‌شود که هر کدام ویژگی‌های خود را دارد. در هنگام خرید این درب‌ها باید توجه کرد که قفل و دستگیره آن از جنس کالی یا کاله باشد. علاوه بر آن رویه درب از مواد اصلی ساخته شده و جلوه زیبایی داشته باشد. همچنین استراکچر یا مواد داخلی درب از استحکام بالایی برخوردار باشد. با وجود تمام این موارد، محل استفاده درب با توجه به شرایط آب‌وهوایی منطقه نیز مهم بوده و نوع درب ساختمانی مناطق خشک با مناطق دارای رطوبت بسیار تفاوت دارد.
  2. درب‌های ضد سرقت هوشمند، نوع پیشرفته درب ساختمانی ضد سرقت معمولی می‌باشد که با فناوری دیجیتال عمل می‌نماید. قابلیت رمزنگاری و تشخیص چهره دارد و دارای فولاد ضدزنگ است. این درب‌ها مجهز به کدهای موفقیت آمیز و عملکرد ضدسرقت می‌باشد که رمزنگاری دیجیتالی آن مانع رمزگشایی توسط افراد ناشناس و سارقین می‌گردد.
  3. در کنار درب‌های ضد سرقت و هوشمند، درب ضد حریق هم ویژگی‌های مهمی دارد که مقاومت آن را در برابر حرارت بسیار بالا می‌برد و مانع آتش‌گرفتن در مواجه آتش‌های معمولی می‌شود. لنگه درب فلزی و لاستیک‌های نسوز و پشم سنگ نسوز به کار برده شده در ساختار درب فلزی، مقاومت آن را تقویت می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌نماید. چارچوب، دستگیره و لولاهای این درب نیز باید از جنس فلز محکم و با مقاومت بالا در برابر آتش‌سوزی انتخاب و نصب شود.

درب های ضد حریق تاییدیه دار دربهای هستند که توسط وزارت مسکن راه و شهر سازی و سازمان آتش نشانی استان مورد تایید قرار گرفته باشند و اجازه ساخت این دربها با نظارت سازمان های فوق به شرکت های مختلف داده می شود و درب ضد حریق مورد تایید سازمان آتش نشانی قرار می گیرد که همه متریال و روش ساخت آن با نمونه موجود در وزارت مسکن و شهرسازی یکی بوده و تولید کننده درب ضد حریق در آن تقلبی نکرده باشد

خرید درب ساختمانی

اگر به فکر خرید درب ضد حریق و درب ضد سرقت هستید باید در ابتدا شناخت و آشنایی کافی و کامل با این درب ساختمانی داشته باشید. زیرا داشتن شناخت، کمک می‌نماید تا معیارها و ویژگی‌های این درب‌ها را شناخته و در زمان خرید به آن‌ها توجه کرد. توجه به این معیارها در تمییز و تفکیک درب‌های اصلی با درب‌های معمولی کمک می‌نماید تا هزینه‌ای که بابت آن پرداخت می‌شود، منجر به خرید درب اصلی با تمامی قابلیت‌ها و ابزار و مواد اولیه اصلی باشد.

درب لابی

این مدل درب های ضد سرقت لابی دارای کلاف کشی فلزی دور تا دور لنگه و ورق فولادی یک تکه در سر تا سر لنگه ساخته می شوند مدل ها و طرح های این مجموعه از طرح های بسیار متنوع و رایج ساخته می شوند طرح های انتخابی در این مدل ها شامل تمامی طرح های موجود در همه ی مدل های ارایه شده است این مدل دربها درب لابی ضد سرقت دو لنگه و یا درب لابی ضد سرقت یک و نیم لنگه هم می گویند با توجه به اینکه طرح های تولید شده در این نوع درب ها معمولا بسیار متنوع و سازگار با همه ی سلیقه ها است و از لحاظ کیفیت ساخت هیچ تفاوتی با دربهای دیگر ندارند ولی از لحاظ قیمتی بالاتر از بقیه مدل درب ضد سرقت هستند طرفداران خاص و ویژه ای دارند و معمولا سازندگان و افراد خاص از این نوع درب لابی ضد سرقت استفاده می کنند .

چند نکته در مورد درب های ضد سرقت و ضد حریق

نکاتی که در مورد درب های ساختمانی به نقل از گروه صنعتی درکو

  1. مهم‌ترین معیار، توجه به کیفیت بالای درب است که درب‌های ترک، ایرانی و چینی به ترتیب دارای بالاترین کیفیت هستند.
  2. چهارچوب، قفل، رویه، چشمی، دستگیره و قاب این درب‌ها از بهترین مواد تشکیل شده باشند تا استحکام بالا و ضریب ایمنی و امنیتی بالای آن حفظ شود.
  3. چارچوب و اندازه محلی که درب باید آنجا نصب شود باید قابلیت تحمل وزن آن و کیپ شدن را داشته باشد که از هر گونه احتمال کنده‌کاری و ضربه‌پذیری مانع شود.
  4. همیشه کمترین قیمت و بیشترین قیمت نشان‌دهنده کامل بودن درب نیست. با مشورت و استفاده از راهنمایی‌های گروه صنعتی درکو، شناخت لازم در این زمینه کسب شده و انتخاب درب ساختمانی موفقی را نتیجه خواهد داد.

استمرار فعالیت چندین ساله گروه صنعت درکو (https://doorcoo.ir/) از تضمین اصالت و قیمت مناسب محصولات ارائه شده دارد که برابر نیاز و سلیقه قشرهای مختلف مردم، درب‌های متنوعی ارائه شده و قابلیت رفع نیاز بازار و مردم در این زمینه را دارد.

منبع:همشهری آنلاین

  • negin amiri
۱۰
آبان

شنیده اید که محل کار، خانه دوم آدم است؟ ما به طور معمول یک سوم روز خود را در محیط کار می گذرانیم. لوازم محل کار در روحیه و کیفیت فعالیت کارکنان می تواند تاثیر زیادی داشته باشد و پرده یکی از همین لوازم است. اگر پرده اداری و سایر وسایل محیط کار به درستی انتخاب شوند و در تناسب با یکدیگر باشند، خلاقیت و فعالیت مثبت کارکنان نیز افزایش میابد، به همین دلیل در این مقاله به معرفی انواع پرده اداری بپردازیم، پس با ما همراه باشید.
 

پرده اداری

پرده اداری چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در خرید پرده اداری هم مانند پرده منزل باید اندازه، جنس و رنگ بندی آن توجه کنید. 

جنس پرده اداری

پرده های اداری باید از جنس های بادوام و با کیفیتی انتخاب شوند تا نگهداری و نظافت آنها بسیار راحت باشد. ابریشم مصنوعی، پنبه و کتان برخی از بهترین پارچه‌هایی هستند که می‌توان برای پنجره های ادارات و شرکت ها در نظر گرفت، زیرا نسبت به سایر پارچه‌ها مانند ابریشم طبیعی و مخمل به نگهداری کمتری نیاز دارند. برای تمیز کردن پرده اداری کتان، پنبه و ابریشم مصنوعی می توانید از وکیوم استفاده کرد و با کمک آن گرد و غبارهای پرده را پاک کرد. 

رنگ پرده اداری

رنگ ها تاثیر زیادی روی روحیه، خلق و خو، خلاقیت و بهره مندی از تمرکز انسان دارند، به همین دلیل انتخاب رنگ پرده ای که آرامش بخش و الهام بخش باشد اهمیت زیادی دارد، مثلا در روان شناسی رنگ ها رنگ آبی، آرامش بخش، سبز، به معنای تازگی، زرد به معنای انرژی مثبت و سفید نماد آرامش میباشد. 
پرده اداری روشن نور بیشتری به فضا وارد میکند اما در بعضی از فضاها که نورگیر هستند، ممکن است نور بر روی مانیتور بیوفتد و باعث مزاحمت کارمندان شود. برعکس این قضیه نیز امکان پذیر است. اگر کارکنان نمی خواهند که هیچ نوری بر روی مانیتور آنها بیفتد، بهتر است از پرده اداری تیره استفاده نمایید. همچنین پرده های بلک اوت، به طور 100% از ورود نور به فضا جلوگیری میکنند. 
یک راه حرفه ای برای انتخاب رنگ پرده اداری، تناسب رنگ آن با رنگ لوگوی برند شماست، همچنین میتوانید از رنگ های روشنی مانند قرمز و زرد برای افزایش انرژی مضاعف محیط کار استفاده کنید. 

طرح و الگوی پرده اداری

 طرح پرده اداری یک انتخاب سلیقه ای و شخصی میباشد اما معمولا برای شرکت ها و محیط های اداری از پرده های ساده و تک رنگ استفاده می کنند زیرا پرده های طرح دار ممکن است حواس کارکنان را از کار خود پرت کنند. با این حال ظاهری یکنواخت هم میتواند باعث کسلی و بی حوصلگی کارمندان شوند. مدل پرده زبرا ساده یکی از بهترین انتخاب های پرده ادرای میباشد. 

متناسب با دمای هوا

تحقیقات نشان داده اند که نوسانات دما می تواند به طور جدی روی بازدهی افراد محل کار تاثیر بگذارد، به همین دلیل باید دمای مناسبی در فضا وجود داشته باشد تا کارایی افراد به ماکزیمم خود برسد. بهترین پرده های اداری، پرده های دوجداره و عایق های حرارتی هستند زیرا این محصولات، از افزایش دما در تابستان جلوگیری کرده و اجازه نمیدهند که گرما از فضا خارج شود. 

اندازه و قابلیت شستشوی پرده اداری

معمولا پرده های اداری را کوتاه انتخاب میکنند. پرده ای که برای شرکت ها نصب می شود، باید قابلیت شستشو داشته باشد، اما از آنجایی که در بسیاری از مواقع امکان کندن و شستن پرده اداری وجود ندارد، می توان از مدل هایی که در حالت ایستاده قابلیت شستشو هستند استفاده نمایید. 
 

انواع مدل های پرده اداری 2021

پرده کرکره ای

می توان گفت رایج ترین مدل پرده اداری، پرده کرکره ای است. متخصصان دکوراسیون داخلی توصیه می کنند که برای فضاهای کوچک از پرده کرکره ای استفاده شود و مبلمان کمترین تزئینات خانه باشند. فضاهای اداری معمولا از اتاق های کوچک تشکیل شده اند پس پرده کرکره ای انتخاب بسیار مناسب و به جایی برای پرده اداری میباشد. پرده کرکره ای خیلی راحت می تواند درجه نور را تنظیم کند. یعنی اگر به فضایی تاریک نیاز داشتید، می توانید پرده را به طور کامل بکشید و اگر دلتان خواست نور را وارد اتاق کنید، پرده را بالا بکشید. پرده کرکره ای از نظر جنس به چند دسته تقسیم می شود:

پرده کرکره ای آلومینیومی

کرکره آلومینیومی با قطرهای متفاوت 16، 25، 35 و 50 میلی متری وجود دارد. بسته به محیط کار (اتاق کنفرانس، اتاق مدیریت، آشپزخانه، اتاق کارمندان و غیره) می توانید قطر پرده کرکره ای آلومینیومی را انتخاب کنید. کرکره اداری فلزی به دلیل دوام بسیار بالا، انعطاف پذیری بالای تیغه های آلومینیومی، رنگ خنثی آلومینیوم، تناسب با رنگ سایر وسایل محیط کار و قیمت مناسب آن همیشه مورد توجه کارفرمایان بوده است. تمیز کردن کرکره های آلومینیومی کمی سخت تر از دیگر انواع مدل پرده های اداری است و باید یک دستمال مرطوب را بین لایه های آن بکشید و گرد و خاک آن را پاک کنید. 
 

کرکره آلومینیومی

پرده کرکره ای چوبی

کرکره چوبی هم جزء رایج ترین مدل های پرده اداری است که در انواع چوب طبیعی و چوب مصنوعی تولید و فروخته می شود. جنس کرکره چوبی به طور ناخودآگاه انسان را به یاد طبیعت می اندازد و به همین دلیل نصب پرده اداری چوبی باعث افزایش طراوت و پویایی محیط می شود. 
چوب بامبو یکی از بهترین جنس ها برای ساخت پرده اداری چوبی است چون دوام و ظرافت بالایی دارد و البته که قیمت آن هم نسبت به بقیه مدل ها بالاتر است. کرکره چوبی در قطر های 25، 35 و 50 ساخته می شود که هر چقدر قطر آنها بالاتر باشد، وزن آنها هم افزایش میابد. سهولت کاربرد، شستشوی آسان و تنوع طرح و رنگ از مزایای این مدل پرده میباشد.

 

کرکره اداری چوبی


پرده کرکره ای لوردراپه

پرده اداری لوردراپه که به نام کرکره عمودی نیز معروف است،از نوارهای عمودی تشکیل شده اما این نوارها به صورت افقی باز و بسته می شوند. پرده اداری لوردراپه با پارچه هایی که شبیه تیغه هستند ساخته می شود و بر روی یک ریل آلومینیومی قرار می گیرد. معمولا از پرده اداری عمودی برای پنجره های بزرگ استفاده می شود. نمونه این مدل پرده را در منازل دیده ایم اما لوردراپه به عنوان پرده اداری هم انتخاب بسیار مناسب و به جایی است چون قیمت مناسب و دوام بالایی دارد و شستشوی آن هم ساده است علاوه بر این موارد، تنوع رنگ بالای این محصول باعث شده که بتوان هارمونی و تناسب رنگ زیبایی را در محیط کار به وجود آورد. 
 

پرده اداری لوردراپه


پرده زبرا اداری

یکی از زیباترین و جدیدترین مدل های پرده اداری، پرده زبرا می باشد. پرده زبرا به طور یکی درمیان از تور و پارچه یا مواد دیگر ساخته می شود، به طوری که یکی از این قسمت ها نور را عبور می دهد و قسمت دیگر مانع عبور نور می شود و همین تضاد، میزان نور در اتاق را تنظیم می کند. پرده زبرا اداری به دو صورت دستی و موتوری در بازار موجود است، در مدل دستی، کرکره ها توسط یک غلطک بالا و پایین کشیده می شوند اما در مدل موتوری، نیازی به تنظیم دستی نیست و شما میتوانید با کنترل از راه دور یا تلفن همراه خود، میزان نور را تنظیم کنید.

مدل پرده زبرا در انواع رنگ و طرح های مختلفی ساخته می شود که یکی از محبوب ترین مدل های آن پرده زبرای چاپی است. تنها نکته ای که وجود دارد این است که در پرده زبرا چاپی، قسمت هایی که روی پارچه می افتد کمرنگ تر و کیفیت پایین تری دارد. بهترین مدل زبرا برای پرده اداری، پرده زبرا ساده می باشد، زیرا در عین سادگی، محیط را از یکنواخت بودن خارج میکند. 

 

پرده اداری زبرا

پرده سیلوئت

یکی از بهترین مدل های پرده اداری، سیلوئت است. سیلوئت شبیه به پرده های کرکره ای است اما به دلیل ساختار زیبایی که دارد، مقاوم بودن آن نسبت به پرده های پارچه ای و حالت سایه روشنی که به وجود می آورد در ادارات و منازل مسکونی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اگر می خواهید از سیلوئت به عنوان پرده اداری استفاده کنید، پیشنهاد ما این است که از رنگ های روشن و خنثی مانند سفید یا خاکستری استفاده کنید تا فضای گرم تر و پر آرامش تری به شرکت القا کند.
 

پرده سیلوئت

پرده اداری شید

پرده شید یکی دیگر از انتخاب های خرید پرده اداری است. با آنکه شید از نظر ظاهری شباهت زیادی به زبرا دارد اما تفاوت های عمده ای هم باهم دارند. پرده شید از یک پارچه تشکیل می شود اما همان طور که گفتیم زبرا از تور و پارچه تولید می شود. زبرا امکان تنظیم نور را به خوبی فراهم میکند در حالی که پرده شید به دلیل یکپارچه بودن آن یا به صورت یکسره کشیده می شود و جلوی نور را می گیرد یا اینکه کاملا بالا داده می شود و نور را از خود عبور می دهد. شید از نظر اقتصادی انتخاب بسیار خوبی برای پرده اداری می باشد.
 

پرده اداری شید
 

پرده شید رول

پرده شید رول همان طور که از نام آن مشخص است، یکی از انواع مدل های پرده شید است که معمولا برای پنجره های وسیع و بزرگ استفاده می شود. ظاهر این پرده به صورت یک تک پارچه صاف و یکنواخت است که برای ورود نور بیشتر، آن را بالا کشید. پرده شید رول در انواع طرح های ساده و چاپی در بازار موجود است، اگر شما صاحب شرکتی هستید، می توانید نام برند یا لوگوی خود را روی پرده اداری شید رول چاپ کنید. همچنین این مدل پرده، در انواع رنگ های روشن و تیره وجود دارد و با ست کردن وسایل محیط کار با یکدیگر، می توان محیطی جذاب و زیبا در شرکت به وجود آورد. 

 

پرده اداری شید


ابعاد پرده اداری چقدر باید باشد؟

اندازه پرده اداری به جنس و نوع محصولی که در نظر گرفته اید و ابعاد پنجره شما بستگی دارد، اما بعضی از مدل های پرده اداری اغلب اوقات اندازه مشخصی دارند، مثلا کرکره چوبی 25 میلیمتری، دارای تیغه هایی با پهنای 255 میلی متری میباشد.

قیمت پرده اداری

هزینه پرده اداری بر اساس جنس، اندازه و طرح و رنگ آنها متفاوت است. در بین مدل پرده های اداری، شید، کرکره آلومینیومی و فلزی کمترین قیمت ها و کرکره چوبی، بالاترین هزینه را دارد. شما میتوانید جهت استعلام قیمت پرده های اداری سایت سبک مدرن با شماره 22537199-021 تماس بگیرید. 

سوالات متداول کاربران درباره پرده اداری


1. بیشترین پرده ای که برای شرکت ها استفاده می شود چیست؟

پرده کرکره ای، پرده شید، لوردراپه و پرده سیلوئت

2. از کدام مدل کرکره ها می توان به عنوان پرده اداری استفاده کرد؟

پرده کرکره ای فلزی (عمودی)، پرده کرکره ای آلومینیومی، کرکره چوبی و شید رول.

3. آیا پرده زبرا انتخاب مناسبی برای پرده اداری است؟

بله. مدل پرده زبرا یکی از مناسب ترین و بهترین انتخاب های پرده اداری میباشد.

منبع: https://sabkemodern.com/fa/مقالات/پرده-اداری

  • negin amiri