دکوراسیون داخلی و خارجی

ارتقاء و بیان انواع دکوراسیون های منزل و شرکت با وبلاگ دکور شو

دکوراسیون داخلی و خارجی

ارتقاء و بیان انواع دکوراسیون های منزل و شرکت با وبلاگ دکور شو

در وبلاگ دکوراسیون داخلی و خارجی دکور شو می خواهیم انواع روش های تنظیم دکوراسیون داخلی و خارجی منازل، شرکت و محل کار را مطرح کرده و انواع به روز و زیبای آن را بررسی کنیم.

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۶
آبان

چه کسی در میان ما دوست ندارد از خانه خود مراقبت کند ، تا با آخرین روند مد دکوراسیون منزل مطابقت داشته باشد ، اما شما همیشه باید ایده کامل ایده هایی را که می توانید انتخاب کنید ، بدست آورید ، و برای اینکه شما را در روند جستجو خسته نکنید ، ما مجموعه ای از ایده های ساده و آسان دکوراسیون منزل را  برای شما آورده ایم که  همه آنها را دوست خواهید داشت تاکید.

 

دکوراسیون منزل

  • میز کناری 

میز کناری دارای مزایای زیادی است که شما را مجبور به انتخاب آن می کند ، زیرا بدون توجه به دکوراسیون نمای متفاوتی به اتاق می بخشد ، علاوه بر این شما آن را به کار می گیرید تا نیازهای زیادی را روی آن قرار دهید و در نتیجه فضای کمی را نیز صرفه جویی خواهید کرد و خوب است که روی آن چند کتاب یا چراغ میز قرار دهید تا جلوه ای از اتاق به شما بخورد. زیباترین.

  • عکسهای خانوادگی

مطمئناً شما در همه موارد یک سری عکس یادگاری برای خود و خانواده خود می گیرید ، پس چرا از آنها برای تزئین خانه خود استفاده نمی کنید و در عین حال یک دکوراسیون فوق العاده و مدرن می گیرید !! بلافاصله مجموعه ای از قابهای مشابه را بخرید ، تمام تصاویر مورد نظر خود را در آنها قرار دهید و سپس آنها را به روش خود به دیوار آویزان کنید تا ظاهر دلخواه را بدست آورید.

  • پنجره ها

هیچ خانه ای بدون پنجره نیست ، پس چرا از این پنجره ها برای گرفتن دکوراسیون بی نقص بهره نمی گیرید! شما می توانید ایده های زیادی را در این زمینه به کار ببرید ، به عنوان مثال ، اگر رنگ دیوارها سفید است ، شیشه های رنگی را انتخاب کنید و اگر ظاهر پنجره ها مدرن نیست یا آن را دوست ندارید ، پوشاندن آنها با پرده هایی که متناسب با رنگ مبلمان اتاق است و گرفتن یک شخصیت مدرن هیچ اعتراضی ندارد. ابرهای پرده ای با الگوها و رنگهای متعدد که بیشتر و به روز هستند ، را انتخاب کنید که مطمئنا از طریق دکوری به دست خواهید آمد که شکل اتاق را کاملا تغییر می دهد.

 

  • قفسه های چوبی

مد اخیر در قفسه های چوبی به طرز چشمگیری گسترش یافته است ، که به شدت ثابت کرده است که قادر به تزئین خانه و شکل کامل و کاملاً متفاوت به آن است. شما می توانید این قفسه ها را به دلخواه و به اندازه دلخواه خود روی هر دیواری انتخاب کنید و می توانید از آنها به عنوان محل نگهداری کتاب و یا تزئین با قرار دادن درختان و گلها روی آنها استفاده کنید.

دکوراسیون منزل آسان

در مورد چگونگی ساخت دکوراسیون منزل آسان و سریع بدون هزینه ، در اینجا این ایده های عالی آورده شده است:

  • آینه : برای تغییر کامل شکل دیوار یا پوشاندن نقص در آن ، آینه ای به اندازه دلخواه خود قرار دهید.
  • گیاهان در اندازه های مختلف : افزودن گیاهان نیز ایده خوبی برای بدست آوردن یک دکور کامل است ، مثلاً آنها را در ظرف شیشه ای بریزید و روی میز بگذارید یا در ظرف چوبی گوشه های اتاق قرار دهید.
  • تلویزیون باریک : تلویزیون باریک و نازک جلوه فوق العاده ای به دیوار می بخشد و اگر جایی را برای آن روی دیوار با تزیینات تخته گچی درست کنید بسیار زیباست ، این روند اکنون گسترده شده است و به راحتی می توانید سیم های پشت تلویزیون را پنهان کنید تا در انتها دکوراسیون مطلوبی داشته باشید.
  • قطعات مس و چوب : هر نوع مس یا چوبی را که دوست دارید ، اعم از میز ، صحنه یا حتی تزیینات عتیقه انتخاب کنید و آنها را در هر کجای اتاق قرار دهید و تفاوت را خودتان ببینید.
  • دیوارها : دیوارها مهمترین و بزرگترین قسمت اتاق هستند و باید بدانید که هر چقدر مبلمان بدون تزئین دیوارها زیبا باشد ، دکوراسیون هرگز زیبا نخواهد بود. بنابراین یک گروه از قاب ها را به دیوار اضافه کنید ، و شما می توانید قاب های روشن را نیز انتخاب کنید بسیار عالی خواهد بود ، یا اگر دکوراسیون اتاق خواب خود را تغییر دهید ، از هر منظره ای که می خواهید در اندازه دیوار تصویر قرار دهید ، ظاهر اتاق خود را کاملا تغییر می دهید ، و خوب است که آن را به طور مستقیم در پشت تخت خود قرار دهید ، به شرطی که روشن باشید طول دیوار یا فقط در نیمه بالایی.

 

  • negin amiri
۲۲
آبان

 

رنگ سفید ساده وجود دارد ، اما آیا مطمئن هستید که می خواهید؟

درست است که یک رنگ "سفید معمولی" وجود دارد. می توانید از یک فروشگاه رنگ بخواهید که خالص ترین رنگ سفید خود را به شما بدهد و آن را دریافت خواهید کرد. این رنگ تقریبا سفید براق خواهد بود که شاید اصلاً دوست نداشته باشید. بخوانید که چه کارهایی را نباید در فروشگاه رنگ انجام دهید.

به احتمال زیاد ، شما به دنبال رگه ها و نمونه های رنگ سفید ساده و آسان خواهید بود.

تلاش برای یافتن سفیدی که از وضوح سفید خالص برخوردار باشد ، بدون داشتن لرز کور سفیدی ، چالش برانگیزتر از آن است که به نظر می رسد.

چند رنگ سفید وجود دارد؟

صدها تا صدها رنگ سفید در دسترس است و بیشتر آنها سفید هستند. این امر باعث می شود انتخاب یک رنگ سفید سفید معمولی تقریباً غیرممکن باشد. شما نمی توانید گسترش رنگهای موجود را تغییر دهید ، اما می توانید روش جستجو برای ماده اصلی را تغییر دهید.

چرا این همه سایه سفید وجود دارد؟

اگر تا به حال از رنگ های خنثی در تزئینات استفاده کرده اید ، می توانید در مورد این سایه های رنگی پیچیده اطلاعات کسب کنید. سفید ، اگرچه برخی ممکن است رنگ را در نظر نگیرند ، اما می تواند رنگ کمتری داشته باشد. تا زمانی که رنگ سفید شما از رنگ خالی نباشد ، نوعی از گونه های گیاهی وجود خواهد داشت. تولیدکنندگان رنگ ، رنگ سفید را با رنگهای مختلف ارائه می دهند ، اما هنوز هم به آنها سفید می گویند.

قهوه سوئیس یکی از محبوب ترین رنگ های سفید است که از تولید کنندگان مختلف در دسترس است.

در حالی که قهوه سوئیسی یک پوشش سفید در نظر گرفته می شود ، اما گرمتر از سفید خالص است. برای پیچیدگی امور ، هر تولید کننده رنگ فرمول مخصوص به خود را دارد که هر مارک را کمی متفاوت می کند. بیشتر تفاوت در این کار به انتخاب خلاقانه ای است که هر تولید کننده رنگ انجام می دهد. این گزینه های خلاقانه همان جایی است که زیر بناها به وجود می آیند.

وقتی تصمیم گرفته شود که رنگ سفید را گرم یا سرد کنید ، مشارکت کننده کار را انجام می دهد.

اکنون شما در مورد رنگ سفید می دانید ، چگونه رنگ مناسب را انتخاب می کنید؟

تعیین نوع رنگی که در ذهن دارید بسیار مهم است. رنگ های سفید مخصوصاً روی حیله و تزویر هستند ، زیرا نه تنها حاوی تن هستند ، بلکه طبیعت آنها می تواند رنگ های اطراف اتاق را منعکس کند. اگر رنگ سفید و خاکستری را انتخاب کنید ، اگر آن را فقط در یک اتاق رو به شمال یا نور کم رنگ کرده اید ، آن را خاکستری می خوانید .

رایج ترین زنگ هایی که در رنگ سفید با آن کنار خواهید آمد عبارتند از:

  • آبی
  • رنگ خاکستری
  • سبز
  • رنگ صورتی
  • زرد

تن های ظریف مانند خاکستری و آبی در اتاق هایی با نور زیاد بهترین حالت را دارند تا فضا را گرم کنند. تن های گرم مانند صورتی و زرد می توانند فضای سردی را گرم کنند. این می تواند رنگ گرم و یا سرد سبز ، بسته به آبی تسلط یا زرد. رنگ سفید با گچ متمایل به سبز در اکثر اتاقها مسلط نیست ، بنابراین بهتر است اگر رنگی باشد که واقعاً می خواهید ، رنگ سبز اشباع تری داشته باشید.

بهترین روش برای نمایش گزینه های رنگ سفید چیست؟

بهترین راه برای دیدن آنچه که رنگ سفید ممکن است داشته باشد مقایسه آن با سایر رنگهای رنگ سفید است. بیشتر شرکت های رنگ آمیزی تمام رنگ های سفید خود را روی نوارها جفت می کنند.

نوارهایی را نشان دهید که به راحتی می توانید تن رنگ ها را ببینید. اگر هنوز مطمئن نیستید ، چرخ رنگی را انتخاب کنید و رنگ سفید را با هر رنگی برای نمایش بهتر مقایسه کنید.

چه زمانی بهتر است از رنگ Elusive Pure White استفاده شود؟

رنگ سفید خالص به نظر می رسد بهتر از روکش و درب ها باشد. هیچ چیز تردتر از یک آسیاب نیمه براق با رنگ سفید روشن وجود ندارد. چالش شما این است که سفید خالص و بدون هیچ تلاشی را برای به دست آوردن آخرین ظاهر پیدا کنید

  • negin amiri
۱۸
آبان

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هدف از نگارش این مطلب آشنایی شما با انواع درب های ساختمانی که امروزه یکی از مهم ترین انواع تجهیزات تامین امنیت منازل و ساختمان ها محسوب می شود می باشد. همانطور که می دانید درب های ساختمانی یکی از مهم ترین بخش هایی است که حریم خصوصی افراد را تعیین و باعث برقراری امنیت منازل و ساختمان ها می شود. و از آنجایی که هر انسان به صورت طبیعی دوست دارد که هم از نظر روحی و هم جسمی امنیت داشته باشد لذا نصب درب ساختمان یکی از بهترین راه ها برای افراد بشمار می رود.

این مسئله سبب شد که امروزه انواع درب های ساختمانی طراحی و تولید شوند که هر شخصی قبل از خرید حتما باید این انواع و ویژگی های آن را بداند. از آنجایی درب هایی ساختمانی از انواع تجهیزات تامین امنیت منازل و ساختمان ها محسوب می شود لذا درب ها باید مقاومت بالایی در برابر تغییر رنگ، تغییر شرایط آب و هوایی، ضربه و پوسیدگی داشته باشند. لذا ﺁشنایی با انواع درب های ساختمانی و ویژگی های آن ها به شما در زمان خرید کمک می کند.

ﺁشنایی با انواع درب های ساختمانی

درب ها یکی از مهم ترین بخش های تشکیل دهنده بناها محسوب می شوند و بسته به مکان قرارگیری خود دارای انواع مختلفی هستند. از آنجایی که این عنصر مهم ترین عامل ورودی و خروجی به منزل و ساختمان ها می باشد لذا در زمان انتخاب مناسب ترین آن باید دقت داشته باشید. درب های ساختمانی شامل انواع درب های ورودی و داخلی و حیاط می باشد که معمولا جنس این درب ها از چوب های طبیعی و مصنوعی و یا فلزات می باشد.

درب های ساختمانی بر حسب محل قرارگیری به دو دسته کلی درب های داخلی و خارجی تقسیم می شود. همچنین از نظر تعداد لنگه ها نیز شامل درب های تک لنگه و دو لنگه می باشند. همچنین درب های ساختمانی از نظر عملکرد نیز انواع مختلفی دارند که شامل درب های با لولای کنار، درب های کشویی و درب های آکاردئونی می باشد. همان طور که می دانید امروزه درب های ساختمانی چه داخلی و چه خارجی را از جنس های مختلفی تولید می کنند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت همان طور که نامش مشخص است مانع از ورود سارقین شده و در برابر هر گونه تخریبی مقاوم است. در واقع این گونه درب ها را با استانداردهای خاصی طراحی و می سازند و همچنین نسبت به حرارت و رطوبت و صدا نیز عایق است. این خصوصیات سبب می شود که این درب ها در برابر تخریب قفل و لولا و بدنه مقاوم باشند و از این رو مانع از ورود سارقین شود. درب ضد سرقت در برابر حرارت و رطوبت نیز مقاوم است.

 

این درب ها امروزه به یکی از مهم ترین انواع تجهیزات تامین امنیت منازل و ساختمان ها تبدیل شده اند و لذا شرکت ها و تولیدی های زیادی امروزه مشغول به تولید انواع درب ضد سرقت می باشند. درب های ضد سرقت شامل سه دسته درب ضد سرقت ایرانی، ترکی و چینی می باشند. لازم به ذکر است بدانید قیمت درب های ضد سرقت بسته به این انواع متفاوت می باشد.

درب آلومینیومی

این نوع درب به دلیل سبک وزن بودن از درب های ساختمانی پرکاربرد است و به همین دلیل امروزه در صنعت ساخت و ساز به صورت عمده از آن استفاده می شود. از ویژگی ای درب ها این است که مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی از خود نشان می دهند. همچنین در برابر تجمع حشرات و باکتری ها نیز مقاوم اند و از این رو طول عمر بالایی دارند. علاوه بر این ویژگی ها به دلیل اینکه درب های آلومینیومی از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردارند لذا از این درب ها هم به عنوان درب داخلی و هم خارجی استفاده می شود.

انواع درب های ساختمانی

درب ضد آب

یکی از رایج ترین و محبوب ترین انواع درب های ساختمانی هستند که عموما در مکان هایی مثل دستشویی حمام و آشپزخانه نصب می شوند. از ویژگی این درب ها این است که کاملا ضد آب است و به هیچ وجه رطوبت و بخار را جذب نمی کنند. از دیگر ویژگی انواع درب ضد آب این است که به دلیل روکشی مقاومی که دارند به هیچ وجه روی این درب ها خط و خشی نمی افتد. همچنین به دلیل اینکه این درب ها مقاوم در برابر جذب رطوبت هستند لذا مانع از تجمع حشرات می شود. همچنین به دلیل اینکه هیچ نوع آبی در این درب ها وجود ندارد لذا هیچ قارچی به این درب ها حمله نمی کند.

درب PVC

این نوع درب از دیگر درب های ساختمانی می باشد. معمولا این درب ها دارای روکش چوبی هستند. به همین دلیل از این درب ها در مصارف خانگی استفاده می شود. از آنجایی که این نوع درب ساختمانی از مقاومت و امنیت بسیار خوبی برخوردار است لذا از آن در بخش های بیرونی ساختمان نیز استفاده می کنند. از دیگر ویژگی های این درب ها این است که قیمتشان از درب های چوبی پایینتر است و افرادی که می خواهند درب ساختمانی برایشان صرفه اقتصادی داشته باشد معمولا این درب را انتخاب می کنند. از دیگر مزیت های درب های پی وی سی سبک و در برابر رطوبت مقاوم بودن است و لذا یکی از بهترین گزینه ها برای پروژه های اقتصادی محسوب می شود.

درب چوبی

یکی از محبوب ترین انواع درب های ساختمانی است که از قدیم به دلیل زیبایی منحصربه فردی که دارد طرفداران خاص خود را دارد. معمولا از این درب های بسیار شیک در داخل ساختمان استفاده می شود. امروزه این درب ها را یا با ام دی اف و یا با ترکیب ‌های مختلف چوب‌ های صنعتی تولید می کنند. معمولا روکش این درب ها بسیار متنوع است و حتی از پلیمر نیز به عنوان روکش آن استفاده می کنند. روکش این درب ها از نظر ظاهری بسیار مهم هستند این روکش ها از ﺁسیب دیدن چوب جلوگیری می کنند. البته برخی از مدل های درب های چوبی نیز بدون روکش هستند که مدل و سبک قدیمی دارند.

درب ضد حریق

همان طور که از نام این درب مشخص است این نوع درب ها در برابر حرارت و آتش سوزی مقاوم اند و آسیب نمی بینند. این درب ها امروزه به دلیل ممانعت از ورود دود آتشسوزی به ساختمان ها به یکی از رایج ترین انواع درب های ساختمانی تبدیل شده است. لذا علاوه بر اماکن عمومی و نیروگاه ها و ادارات و بیمارستان ها در منازل مسکونی نیز استفاده می شود. معمولا جنس انواع درب ضد حریق از فولاد است. از جمله قسمت های ساختمان که از درب ضد حریق استفاده می کنند پاگردهایی است که در بین پله های ضروری وجود دارد.

درب هیبریدی

این درب از انواع درب های ساختمانی است که ظاهری آن شبیه درب های چوبی است ولی جنس آن از فوم است. در واقع این درب ها نسل جدیدی از درب های چوبی هستند. از آنجایی که این درب ها دارای روکش چوبی هستند لذا مناسب برای تمام دیزاین ها می باشند. علاوه بر زیبایی این درب ها بسیار مقاوم و دارای طول عمر بالایی هستند و دلیل آن هم جنس داخلی  فوم ها است. این نوع درب نیز مانند درب های چوبی مناسب داخل ساختمان ها است.

از آنجایی که درب ها راه ووردی به ساختمان ها هستند لذا امنیت و مقاومت آن برای افراد بسیار مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت درکو مراجعه نمایید.

منبع: https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/02/13/2255269/آشنایی-با-انواع-درب-های-ساختمانی

  • negin amiri
۱۷
آبان

هزینه همیشه بزرگترین مانع در هنگام تبدیل یک خانه است ، به همین دلیل صرف وقت برای گذراندن امور مالی برای ثبت چگونگی و محل خرج کردن پول شما بسیار حیاتی است. اما اگر بتوانید مقداری پس انداز کنید و همچنان نتایج خوبی کسب کنید ، چه می کنید؟

1. خداخافظی با اسباب فرسوده و قدیمی

با بیرون کشیدن تمام فرشهای قدیمی ، پرده ها و تا حد امکان آشغال و زباله شروع کنید. هرگونه مبلمان منسوخ شده یا آسیب دیده را بردارید. دیوارها را تعمیر کنید تا آنها برای رنگ آمیزی ، از بین بردن کاغذ دیواری های قدیمی و سمباده زدن و پر کردن آماده شوند تا به پایان صاف برسند. اگر دیوارها در وضعیت بسیار نامناسبی قرار داشته باشند ، می توان با یک پوشش گچ برای یک خانه معمولی سه خوابه ، دیوارهایی ایجاد کرد که دیوارهای جدیدی دارند. سپس می توانید دیوارها را با سایه روشن و خنثی ، مانند رنگ سفید و همان سقف ها ، رنگ آمیزی کنید. این امر باعث انعکاس نور و احساس فضای وسیع تری می شود. کارهای چوبی مانند دامن ، آجرتراو و درها را با رنگ خنثی مکمل دوباره رنگ کنید.

یا ماسه بزنید ، و سپس تخته کف های اصلی را در صورت وضعیت خوب لکه دار یا رنگ آمیزی کنید ، یا کف پوش های چند لایه چوبی (فقط از 3-4 / / متر مربع) بگذارید. اتصالات و سایه های روشن را برای لوازم جدید ارزان قیمت به روز کنید. اگر مجموعه سرویس بهداشتی قدیمی است ، آن را با یک سوئیت سفید ساده جدید جایگزین کنید. اگر بودجه دارید ، به روزرسانی آشپزخانه را نیز در نظر بگیرید.

هیچ یک از این کارها نباید نسبت به تعمیرات اساسی ، مانند حل کردن رطوبت ، یا انجام تعمیرات ساختاری ، اولویت داشته باشند.

باایجاد جلوه ای جدید به واحدهای آشپزخانه قدیمی خود ، می توانید بدون پاره کردن همه چیز و برای کسری از هزینه یک آشپزخانه کاملاً جدید ، جلوه ای ساده بدست آورید.

اگر چیدمان و فضای ذخیره سازی را دوست دارید ، لاشه های خود را حفظ کنید و به راحتی درها ، دستگیره ها ، میز کار ، سینک ظرفشویی ، شیپور خاموشی و اسپلشک را تعویض کنید تا ظاهری تازه داشته باشید. شرکت هایی مانند Ikea لاشه های استانداردی را نیز تهیه می کنند که در آنها می توان سبک های مختلفی از درها را جایگزین و جایگزین کرد ، یا در صورت تغییر روحیه یا در صورت تهیه پول نقد برای درهای گران قیمت.

 

اگر می خواهید چیدمان آشپزخانه خود را تغییر دهید ، می توانید از لاشه های موجود برای یک بار استفاده مجدد استفاده کنید ، و در جای دیگر اجسام جدید اضافه کنید و سپس درها و میزهای کار متناسب را نصب کنید ، یا دو سبک مکمل را انتخاب کنید.

10 نکته برای کاهش هزینه نوسازی منزل را در این مطلب بخوانید.

3. افزودن اتاق دوش اختصاصی

داشتن سوئیت در اتاق خواب اصلی برای بسیاری از افراد یک امر ضروری است - این باعث بهبود حریم خصوصی و حل "صف صبح برای سناریوی حمام" در خانوارهای بزرگتر می شود. به شرطی که طرح با دقت مورد بررسی قرار گیرد ، اتاق دوش اختصاصی نیازی به وسعت زیاد ندارد - فضایی به اندازه 0.9 متر در 2.7 متر برای یک توالت ، حوضچه و سینی دوش مربع 900 میلی متر مناسب است و هر چیزی بزرگتر از این یک جایزه است. یک طراحی اتاق مرطوب - جایی که کف سینی دوش را تشکیل می دهد ، با یک تخلیه در کف ، می تواند در فضای کمتری نیز جای بگیرد - فقط 0.9 متر در 2.4 متر

با تقسیم یک سر یک اتاق خواب بزرگ با استفاده از یک دیوار گلدان دار چوبی یا فلزی می توان فضا را یافت. متناوباً ، می توان با استفاده از دیوار گل میخ ، بخشی از یک اتاق خواب مجاور را جدا کرد و یک درب جدید در دیوار پارتیشن تشکیل داد.

 

یک کمد یا فضای ذخیره سازی قدیمی ممکن است به قدری بزرگ باشد که بتواند یک اتاق دوش کوچک ایجاد کند. بخشی از منطقه فرود طبقه اول در یک ملک بزرگتر می تواند تقسیم شود ، یا یک اتاق خواب کوچکتر موجود به یک اتاق دوش بزرگتر و اتاق رختکن تبدیل شود.

4. باغ را مرتب و مرتب کنید

یک باغ جذاب ، مرتب و خوب طراحی شده می تواند یک ملک را بسیار قابل فروش تر کند و به نوبه خود به ارزش آن بیفزاید. اطمینان حاصل کنید که حداقل اصول اولیه را انجام دهید: پاک کردن و مرتب کردن بسترها و گیاهان مرده. علف هرز؛ تعمیر و تغذیه چمن؛ درختان و بوته های بیش از حد رشد را قطع کنید. اشکال جالب با تخت و حاشیه ایجاد کنید. و رنگ و علاقه را با کاشت اضافه کنید. کارهای باغی همه را می توان به صورت DIY انجام داد.

5. قسمت بیرونی را تغییر دهید

اگر نمای بیرونی خانه شما خسته به نظر می رسد یا بی خاصیت است ، می توانید برای بهبود جذابیت آن و افزودن ارزش در روند کار ، کارهای زیادی انجام دهید. پنجره ها ، درها و درب گاراژ را پاک کنید و آنها را رنگ آمیزی کنید ، بعلاوه هر گونه نازک کاری خارجی مانند تخته های مخصوص تختخواب و تختخواب.

حذف ویژگی های خسته و نامناسب که در جای خود نیست مانند روکش سنگ یا رواق بزرگ ، می تواند با گسترش جذابیت ، و همچنین بازگرداندن ویژگی های دوره ، ارزش آن را بازیابی کند. افزودن ایوان یا سایبان ایوان که به خوبی انتخاب شده باشد به سبکی متناسب با خانه موجود می تواند کمک زیادی به تأمین نقطه کانونی و اضافه کردن شخصیت کند.

علاوه بر این موضوع که برای فروش خانه به کار می گیرید، می توانید هر خانه ای را نیز با این اصول تغییر دکوراسیون داده و بازسازی کنید. تغییر چیدمان و بازسازی منازل برای اهالی خانه می تواند یک دگرگونی بزرگ باشد. روحیه شما با تغییر دکوراسیون تغییر می کند. حتی می توانید دریابید که چگونه منزل را به ارزانی بازسازی کنید. نگران مخارج آن نباشید همه این کتر ها را می توانید با هزینه اندکی انجام دهید.

 

  • negin amiri
۱۲
آبان
  1. کوسن

کوسن های تزئینی یکی از ضروریات ایجاد فضای دنج برای زندگی است. کوسن های بافت ساده نستله در بین کوسن های طرح دار و زنده برای افزودن عمق به مبل شما. وقتی نوبت به بالشتک های پراکنده می رسد ، بیشتر جالب است.

    2. پرتاب و پتو

یک خانه دنج ، وسایل پرتاب و پتو مناسب برای افزودن لایه هایی به تختخواب یا مبل شماست. برای   افزودن گرما به فضای داخلی خود ،  پرتاب خز مصنوعی یا پرتاب  گره تیز را انتخاب کنید ، آنها همچنین برای آغوش گرفتن در یک شب سرد زمستانی بسیار مناسب هستند.

    3. توفان ها

از لوازم جانبی همه کاره می توان از صندلی های اضافی ، تکیه گاه پا یا تکه کانونی تزئینی استفاده کرد. آنها در انواع سایه ها و الگوها موجود هستند ، برای آوردن رنگی در هر فضای زندگی بسیار مناسب هستند.  

کوسن گل آبیانتخاب پرتاب های نمایش داده شده روی دیوار

    4. گلدان

چه آنها را با گلهای تازه مورد علاقه خود پر کنید و چه آنها را خالی بگذارید ، گلدان ها در هر فضایی تأثیر می گذارند. با یک  گلدان وسط درام به میز ناهارخوری خود اضافه کنید  یا یک  گلدان شعله ور انتخاب کنید  تا یک دسته گل تازه را به زیبایی به نمایش بگذارد.

    5. آینه ها

آینه های داخلی که باید داشته باشند ، در حالی که فضای داخلی شما را با ایجاد توهم فضا بلند می کنند ، به هر دیوار برهنه جلوه تزئینی می بخشند.

  1. شمع ها

از وسایل نقلیه دنج  و جذاب دانمارکی  استقبال کنید و خود را با درخشش گرم یک یا دو شمع معطر محاصره کنید. هیچ تنظیم دنجی بدون آنها کامل نیست.

  1. گلها و گیاهان

شما نمی توانید جلوی شاخ و برگ سبز تازه و گلهای زنده را بگیرید. با گلها و گیاهان مصنوعی جنگلی از خانه خود بسازید که فضای داخلی شما را روشن می کند در حالی که در تمام طول سال تازه می ماند.

گلدان های شیشه ای روی میز با گل

آینه گرد روی دیوارشمع های لوکس روی میزگل مصنوعی در گلدان و گلدانلوازم خانگی چیست؟ ما دوست داریم که آنها را به عنوان وسایل تزئینی در نظر بگیریم که خانه شما را به خانه تبدیل می کنند. از ریزه های دمدمی مزاج گرفته تا بالشتک ها و پرتاب ها ، لوازم خانگی شکوفائی های نهایی هستند که سبک فوری را برای هر دیوار برهنه یا مبلمان سفالی به ارمغان می آورند.

برای همه آنچه شما باید در مورد موارد جدید در لوازم خانگی بدانید ، به دنبال دو روند اخیر Amara نباشید. لاجورد  و  اقامتگاه .

یادآور یک خانه تعطیلات واقع در یک دهکده کوچک ماهیگیری ساحلی ، روند لاجوردی پر از چوب طبیعی و لوازم جانبی چوب خیزران است که طعم و مزه مدیترانه را به فضای داخلی شما می بخشد. ترکیب خنثی های خنک و خنک کننده های صورتی ، آبی و سبز را برای ایجاد آرامش در خواب خود ایجاد کنید.

  • negin amiri
۰۷
آبان
  • negin amiri
۰۷
آبان


معماری داخلی این اقامتگاه در حومه ایتالیا ، توسط شرکت اوکراینی  Diff-Studio ، ترکیبی نفیس از سبک کلاسیک و معاصر است. فضای داخلی تحت تأثیر لهجه های سبک است که احساس هوایی و احساس فضا را ایجاد می کند. هرچه بیشتر به نظر برسید جذابیت شما بیشتر می شود ، زیرا کمی از همه چیز در اینجا وجود دارد ، از لامپ های کف قرن اواسط ، مبل های زیبا به سبک ایتالیایی ، لوسترهای غریب و بسیاری از عناصر زیبا و جسورانه که به طور کامل با یکدیگر ترکیب می شوند هماهنگی از ایده های دکوراسیون منزل این اقامتگاه خیره کننده الهام بگیرید.

ایده های زیبا برای دکوراسیون منزل از یک اقامتگاه شخصی در ایتالیا |  www.bocadolobo.com #homedecorideas # خصوصی_منزل در ایتالیا 2

Studio Diff توسط دو طراح جوان به نام های Vitaliy Yurov و Iryna Dzhemesiuk در سال 2015 در کیف اوکراین تاسیس شد. هر دو در سال 2012 از رشته طراحی داخلی از دانشگاه ملی ساخت و معماری کیف (KNUCA) فارغ التحصیل شدند در کمتر از یک سال فضای داخلی تیم Diff مورد توجه رسانه های برجسته بین المللی در حوزه طراحی قرار گرفت و در صفحات اصلی پورتال های معماری ظاهر شد.

ایده های زیبا برای دکوراسیون منزل از یک اقامتگاه شخصی در ایتالیا |  www.bocadolobo.com #homedecorideas # خصوصی_منزل در ایتالیا 14

ماموریت استودیو در ایجاد فضاهای منحصر به فرد (به عنوان این مکان) با یک شخصیت متمایز ، ترکیبی از زیبایی و عملکرد است. Diff در سطح بین المللی روی پروژه هایی از جمله فضاهای مسکونی و عمومی متمایز از نظر دقت و کیفیت عالی کار می کند.

ایده های زیبا برای دکوراسیون منزل از یک اقامتگاه شخصی در ایتالیا |  www.bocadolobo.com #homedecorideas # خصوصی_خانه در ایتالیا 7

در این دکوراسیون منزل محل اقامت آنچه بیشتر از همه دوست خواهد داشت ، ترکیب رنگ و ظاهری پیچیده است.

بوفه های معاصر قدیمی جدید است: بوفه های مدرن با الهام از دهه 50 و 60 میلادی 700 کابینت مدرن مجموعه کابینت های رنگارنگ و مدرن سوئدی با الهام از شخصیت ، 700 بوفه و بوفه 10 بوفه و بوفه های لوکس منحصر به فرد ، ایده های الهام بخش 700 کابینت چوبی 10 کابینت چوبی زیبا and Buffets bl inspirations 700 Dining Room بهترین میزها برای طراحی مجدد اتاق ناهارخوری شما برای سقوط bl inspirations 700 میز ناهار خوری لوکس Empire:یک میز ناهار خوری مجلل توسط Boca do Lobo bl inspirations 700 اتاق ناهار خوری 10 اتاق غذاخوری ایده هایی که ما عاشق الهامات bl هستیم 700 میز غذاخوری سنگی 10 میز غذاخوری سنگی الهام گرفته از 700 claude lalanne Ginkgo Brilliant Dining Chairs توسط Claude Lalanne bl inspirations 700 fairmont hotel The Stunning Renovation هتل Fairmont در واشنگتن با الهام از 700 طرح کتابخانه خانگی طراحی کتابخانه خانگی برای کتاب دوستداران bl inspirations 700 آشپزخانه مدرن چگونه می توان آشپزخانه مدرن خود را با قطعات مس تزئین کرد 700 ایده دکوراسیون 10 ایده های دکوراسیون محل کار درخشان خانه ایده های تزئینی 700 نکته تزئین 3 نکته تزئینی بی انتها توسط برترین طراحان داخلی الهام بخش bl 700 طراحی دکوراسیون منزل گرایش های دکوراسیون منزل در لحظه بسیار زیادDesign 2017 bl inspirations 700 dimore studio Dimore Studio Designs Rooms that تلفیق ظرافت و جنسیت bl inspirations 700 آپارتمان لوکس آپارتمان مجلل طراح مد سیلوی Millstein's bl inspirations 700 ایده های دکوراسیون ایده های دکوراسیون: 10 اتاق زیبا با کف های رنگ شده bl inspirations 700 Tory Burch نماد مد دکوراسیون منزل خیره کننده Tory Burch 700 دکوراسیون منزل دکوراسیون منزل Emily Blunt and John Krasinski's Beautiful Decor Home Blues 700 Luxury Hotel دکوراسیون شگفت انگیز تمام سفید از یک هتل لوکس در مکزیک الهامات BL 700 دکوراسیون منزل Boca do Lobo's Lighting Pieces تغییر دکوراسیون منزل شما bl inspirations 700 icff غرفه دارانی که نباید از دست آنها در ICFF Miami bl inspirations 700 ایده های دکوراسیون منزل ایده های زیبا برای دکوراسیون منزل از یک اقامتگاه خصوصی در ایتالیا bl inspirations 700دکوراسیون منزل زیبا الهام بخش 700 هتل لوکس تزئین شگفت انگیز کاملاً سفید از یک هتل مجلل در مکزیک 700 دکوراسیون داخلی منزل Boca do Lobo قطعات روشنایی دکوراسیون منزل شما را تغییر می دهد bl inspirations 700 icff غرفه دارانی که نباید در ICFF میامی از دست بدهید bl inspirations 700 ایده های دکوراسیون منزل ایده های زیبا برای دکوراسیون منزل از یک اقامتگاه خصوصی در ایتالیا bl inspirations 700

 ایده های زیبا برای دکوراسیون منزل از یک اقامتگاه شخصی در ایتالیا |  www.bocadolobo.com #homedecorideas # خصوصی_منزل در ایتالیا 18

 

 

برای راهرو ،  بوفه سفارشی Diamond Emerald با ورق  طلا انتخاب شد تا احساس لوکس کل طراحی داخلی Countryside Residence را افزایش دهد.

ایده های زیبا برای دکوراسیون منزل از یک اقامتگاه شخصی در ایتالیا |  www.bocadolobo.com. در ایتالیا 11

 

 

بوفه الماس با سبک یک جواهر گرانبها ، در طراحی داخلی سر و صدا ایجاد کرده است . مانند این آمدیست الماس ، این بوفه همچنین دارای دو در بسیار مجسمه سازی است که به داخل یک برگ طلا با قفسه ها و یک کشو منتهی می شود. نمای بیرونی این قطعه خیالی در اینجا با ورق طلا ارائه شده است که با سایه ای مجلل از طلای شفاف با لاک براق به پایان رسیده است.

ایده های زیبا برای دکوراسیون منزل از یک اقامتگاه شخصی در ایتالیا |  www.bocadolobo.com. در ایتالیا 23

اتاق غذاخوری همان سبک را حفظ می کند. با این حال ، با برخی از رنگ های مختلف. در اینجا ما قرمز بسیار قوی را پیدا می کنیم که با لوسترها و قلاب های طلا یک قرارداد درخشان می بندد.

ایده های زیبا برای دکوراسیون منزل از یک اقامتگاه شخصی در ایتالیا |  www.bocadolobo.com #homedecorideas # خصوصی_منزل در ایتالیا 10

جزئیات سفید داخل صندلی ها جلوه بسیار جالبی ایجاد می کنند و جلوه بسیار خاصی به کل طراحی اتاق می بخشد همانطور که می فهمید ، دکوراسیون کف یکسان است و اتاق نشیمن تا اتاق ناهار خوری ادامه دارد. ما خوشمون میاد.

ایده های زیبا برای دکوراسیون منزل از یک اقامتگاه شخصی در ایتالیا |  www.bocadolobo.com #homedecorideas # خصوصی_منزل در ایتالیا 5

 

شپزخانه این اقامتگاه ایتالیا ، سکونتگاه ها ، ساده ترین اتاق کل خانه است. با این حال از ظاهری کاملاً ویژه و منحصر به فرد برخوردار است که با افزودن جزئیات درخشان مانند آینه لوکس و نورپردازی زیبا از تعلیق بدست آمد.

ایده های زیبا برای دکوراسیون منزل از یک اقامتگاه شخصی در ایتالیا |  www.bocadolobo.com. در ایتالیا 1

 

ایده های زیبا برای دکوراسیون منزل از یک اقامتگاه شخصی در ایتالیا |  www.bocadolobo.com #homedecorideas # خصوصی_منزل در ایتالیا 24

 

 

حمام اصلی ظریف و مجلل است و دارای یک جفت  پایه الماس رایگان است  که با حمام الماس  و آینه ونیز به صورت افقی  ترکیب می شود   که منعکس کننده سنگ مرمر است.

ایده های زیبا برای دکوراسیون منزل از یک اقامتگاه شخصی در ایتالیا |  www.bocadolobo.com #homedecorideas # خصوصی_منزل در ایتالیا 8

یک موزاییک زیبا به عنوان وسیله ای برای انتقال احساس آبکی و حباب به تقسیم انتخاب شده است و نتیجه کلی آن یک طراحی حمام رویایی و عظیم است که احساس دور بودن از این دنیا را دارد.

ایده های زیبا برای دکوراسیون منزل از یک اقامتگاه شخصی در ایتالیا |  www.bocadolobo.com. در ایتالیا 20

در اینجا برجسته ترین آینه ونیز است . اعتقاد بر این است که به دلیل توانایی انعکاس نور و نمایش دقیق و باورنکردنی ظاهر ، آینه ها قدرت جادویی دارند. از طریق یک انفجار پرشور عاشقانه و درام ، آینه ونیز احساساتی را در هر کسی که توجهش را جلب کند تحریک می کند. ونیز توسط یک صنعتگر باتجربه و علاقه به کار شیشه تراشیده شده تا همان دوران کودکی او تراشیده شده است ، ونیز نشان دهنده آرزوی Boca do Lobo برای ایجاد ارزش برای ساخت واقعی از طریق طراحی معاصر است.

 

ایده های زیبا برای دکوراسیون منزل از یک اقامتگاه شخصی در ایتالیا |  www.bocadolobo.com #homedecorideas # خصوصی_منزل در ایتالیا 19

 

 

 

 

  • negin amiri
۰۶
آبان

آیا "کاغذ دیواری به رنگ روغن می چسبد"؟


بعضی اوقات س questionsالاتی مانند موارد زیر بوجود می آید: کاغذ دیواری به چه سطوحی می چسبد؟ آیا کاغذ دیواری به رنگ پلاستیکی می چسبد؟ و سوالات مشابهی که بسیاری از افراد را نگران کرده است. بهترین پاسخ به این سالات این است که با تحقق زیرساخت ها به بهترین شکل و توسط افراد واجد شرایط و باتجربه ، امکان نصب کاغذ دیواری بر روی هر سطحی وجود دارد.

 

 

قرار دهی کاغذ دیواری روی دیوار

 

 

فرقی نمی کند که می خواهید کاغذ دیواری را روی سیمان نصب کنید یا کاغذ دیواری را روی گچ و کف قرار دهید. از آنجا که حتی کاغذ دیواری را می توان به راحتی روی کاشی های آشپزخانه نصب کرد ، فقط لازم است زیرساخت های لازم انجام شود. کارکنان مشغول کار بر روی پلتفرم "سرویس ما" ، با تجربه و مهارت زیادی در نصب کاغذ دیواری ، به راحتی می توانند هر نوع کاغذ دیواری را بر روی هر سطح برای شما نصب کنند.

 

 

قبل از نصب کاغذ دیواری زیرسازی را فراموش نکنید

 

یکی از مهمترین کارهایی که باید قبل از شروع نصب کاغذ دیواری روی گچ یا هر سطح دیگر انجام دهید. اجرای زیرسازی ، زیرسازی در صورت وجود ترک یا سوراخ در دیواره ضروری است.

اگر این مشکلات حل نشود ، کاغذ دیواری به خوبی نصب نمی شود و ظاهر خوبی نخواهد داشت. در بعضی موارد کاغذ دیواری می تواند بعد از مدتی جدا شود ، مهم نیست که کاغذ دیواری پلاستیکی است یا نوع دیگری باید همیشه بهترین نحو باشد و توسط یک متخصص انجام می شود.

 

 

کاغذ دیواری روی دیوار گچ

 

 

هنگام ساخت زیرساخت چه نکاتی باید رعایت شود؟
اگر دیوار شما ترک خورده است ، قبل از نصب کلیدها و دهانه های خروجی را باز کرده و سطح دیوار را با کفگیر تراش دهید.
فضای دیوار را با بتونه یا گچ بردارید. قسمتهایی که از گچ استفاده شده را با روغن آستر چرب کنید و اگر تمام دیواره آن گچ کاری شده و هنوز رنگ نشده است ، به تمام دیواره روغن بزنید.
اگر دیوار مرطوب است ، منبع را پیدا کرده و مشکل را برطرف کنید. سپس قسمت های مرطوب را با کفگیر تراشیده و این کار را عمیق ادامه دهید تا در صورت خیس بودن لایه های زیرین نیز از بین بروند. در آخر سطح دیوار را با گچ صاف کنید.
بهتر است کاغذ دیواری، نازک باشد. اگر روی دیوار لکه های زرد یا سیاه وجود دارد ، آنها را سفید رنگ کنید زیرا ممکن است لکه ها در زیر کاغذ دیواری دیده شوند.
برای از بین بردن گرد و غبار روی دیوار و کمک به چسباندن و نصب کاغذ دیواری ، چسب و خمیر کاغذ دیواری را با هم مخلوط کنید تا محلول رقیق تولید شود ، سپس یک لایه نازک به دیوار بمالید.

 

کاغذ دیواری روی دیوار خشن و زبر

 

کاغذ دیواری روی سطوح ناهموار مانند سیمان یا سطوح سنگ آهک

 

 

راه حل هایی برای بهترین نتیجه

 

هنگام نصب کاغذ دیواری جدید ، گچ صاف یک سطح ایده آل است. متاسفانه همه خانه ها در این شرایط عالی نیستند. اغلب اوقات نصب کنندگان هنگام نصب کاغذ دیواری با گچ خشن مواجه می شوند ، که متأسفانه به عنوان سطح کاغذ دیواری کاملاً نامناسب است. دلایل آن واضح است ، اما ما در این مقاله با جزئیات بیشتری توضیح خواهیم داد.

اینکه می توانید کاغذ دیواری را روی گچ های خشن نصب کنید یا نه ، به ساختار و همچنین نوع کاغذ دیواری بستگی دارد. اما نترسید: راه حل هایی وجود دارد که به شما امکان می دهد کاغذ دیواری را حتی روی دیوارهای گچی خشن آویزان کنید. ممکن است کمی کار و هزینه اضافی طول بکشد اما باعث می شود رویای کاغذ دیواری طرح دار و زیبا شما محقق شود!

 

 

چرا سطوح ناهموار برای نصب کاغذ دیواری مناسب نیستند

 

همانطور که اکنون می دانیم ، برای نصب صحیح کاغذ دیواری و دستیابی به نتیجه ای بی ضرر و زیبا ، یک سطح صاف ، تمیز ، پایدار و چسبناک ضروری است. سطح خشن فقط تا حدی این پیش نیاز را ارائه می دهد. نصب کاغذ دیواری ممکن است مشکل باشد یا هنگام نصب کاغذ دیواری آسیب ببیند. یا کاغذ دیواری زیبا و با کیفیت شما می تواند قبل از خشک شدن چسب برداشته شود!

حتی اگر موفق به نصب کاغذ دیواری بدون آسیب رساندن به آن شوید ، ساختار یا دانه زیر کار ناصافی زیر کاغذ دیواری قابل مشاهده خواهد بود و علاوه بر اینکه کاغذ دیواری بسیار بیشتر در معرض آن قرار می گیرد ، ظاهر کلی را به طور جدی خراب خواهید کرد. سوراخ شدن یا بریدن به طور کلی: نصب کاغذ دیواری روی گچ خشن منطقی نیست - ابتدا باید سطح آن صاف شود.

اما یک قاعده استثنا در این قانون وجود دارد: وقتی صحبت از دیوار گچ می شود ، می توان از کاغذ دیواری سنگین پی وی سی یا وینیل استفاده کرد و یک راه حل قابل قبول ارائه می دهد. البته ، ما نمی توانیم هیچ تضمینی ارائه دهیم ، زیرا هر دیواری متفاوت است. علاوه بر سطح و ناهمواری آن ، دیوار باید سالم ، تمیز و مرتب باشد - این بدان معنی است که ممکن است به زیرسازی نیاز باشد. راه حل: از یک محصول آماده سازی سطح مانند بتونه یا بتونه کناف استفاده کنید که به سوراخ های کوچک بچسبد و سطح آن را صاف کرده و با استفاده از پرایمر پایه چسب مناسبی برای کاغذ دیواری وینیل ایجاد کند.

 

 

نحوه نصب کاغذ دیواری بر روی دیوارهایی با سطح خشن

 

بیایید به موارد کاربردی نگاهی بیندازیم: وقتی با یک سطح دیوار بسیار خشن مواجه شدید اما عاشق کاغذ دیواری هستید و نمی توانید صبر کنید تا آن را روی دیوارهای خود قرار دهید ، چه می کنید؟

 یک لایه از گچ صاف روی سطح دیوار اضافه کنید

وقتی نوبت به گچ خام می رسد ، س theالاتی است که باید بپرسید و درباره آنها اطلاعات کسب کنید:

 

الف) ماده اولیه چیست؟ گچ آهک ، گچ آهک سیمان ، گچ رسی ، گچ رزین مصنوعی یا مواد دیگر؟
ب) آیا سطح ناهموار با یک دست است یا در بعضی از نقاط خرد یا کپک زده است؟ خیلی ماسه ای است یا پر از گرد و غبار؟
ج) آیا سطح خشن شما رنگ آمیزی شده است و اگر چنین است ، از چه نوع رنگی استفاده شده است؟ به عنوان مثال ، رنگ های لاتکس به عنوان رنگ های درزگیر طبقه بندی می شوند. رنگش پوسته پوسته است یا نه؟

 

مربوط به الف): شما به عنوان یک فرد عادی نمی توانید مواد اولیه گچ را تشخیص دهید. (مگر اینکه خودتان دیوارها را بپوشانید ، می توانید از نوع گچ استفاده شده آگاهی داشته باشید.) اگر مطمئن نیستید ، بهتر است از یک متخصص بپرسید و برآورد هزینه خود را در این باره اعلام کنید. پس از همه ، شما به نتیجه نهایی ایده آل امیدوارید! س importantال مهم دیگری که باید در نظر گرفت این است که آیا لایه جدید گچ که قصد دارید برای رسیدن به یک سطح مساوی استفاده کنید توانایی چسبیدن به سطح زیرین را دارد یا خیر.

 

مطابق b): تست ضربه / فشار را انجام دهید تا ببینید آیا لایه خشن قدیمی هنوز پایدار است. با دست خود گچ بزنید و مناطق مختلف را با ناخن انگشت یا یک شی برجسته فشار دهید. اگر یک قطعه با فشار برداشته شود ، پایداری برای منقبض شدن یک لایه گچ صاف بر روی آن کافی نیست. ابتدا باید سطح آسیب دیده قدیمی برداشته شود.

 

حال با دانستن نکات بالا اگر باز هم می خواهید کاغذ دیواری بخرید مقاله زیر را نیز بخوانید :

مهم ترین نکات قبل از خرید کاغذ دیواری

 

  • negin amiri
۰۲
آبان

 

نقاشی خانه ها ممکن است یک کار آسان به نظر برسد؛ به نظر می رسد تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک قلم مو را بگیرید، آن را به رنگ آغشته کنید و رنگ آمیزی را شروع کنید. شما می توانید این کار را انجام دهید، اما بدون آمادگی های لازم، نتیجه کار مطلوب نخواهد بود. اگرچه می توانید مانند خانه های معمولی با خانه چوبی برخورد کنید، اما وقتی روی نکات لازم تمرکز کنید، نتایج بهتری می گیرید. چوب با مواد دیگر متفاوت است و شما باید این را نظر بگبرید. در ادامه نکاتی را که برای نقاشی یک خانه چوبی ضروری است را بیان خواهیم کرد.

آماده سازی چوب

در اینجا نکته ای وجود دارد. در حالی که رنگ جلوه جدیدی به خانه می بخشد، اما برای برخی از نقص های موجود در چوب کارایی چندانی نخواهد داشت. یک مثال می تواند جایی باشد که چوب دارای ترک، سوراخ یا شکستگی باشد. در این حالت، خانه هنوز نقص دارد. بهتر است ابتدا این مشکلات را برطرف کنید. اگرچه ممکن است فکر کنید که رنگ کاستی ها را می پوشاند، در حالی که می تواند در برجسته تر شدن آنها موثر باشد. اما چگونه باید چوب را آماده نقاشی کرد؟

تراشیدن

خوب، شما باید با ارزیابی وجود یا عدم وجود رنگ قدیمی روی چوب شروع کنید. در هر جایی که رنگ باشد ، باید از بین برود؛ زیرا در ظاهر جدید چوب تأثیر می گذارد. این کار را می توانید با استفاده از چندین ابزار از جمله چاقوی بتونی انجام دهید. دقت در این مورد خیلی ضروری نیست؛ زیرا این فقط یک گام در روند آماده سازی است. بعداً، برای خلاص شدن از شر هر رنگی که روی سطح باقی بماند، از کاغذ سنباده استفاده خواهید کرد. تمرکز باید بر روی تمیز کردن چوب قبل از سنباده زدن باشد، به طوری که رنگ بتواند به راحتی به چوب بچسبد.

رنگ آمیزی سازه چوبی
پر کردن

در مرحله بعدی، باید به دنبال هرگونه ترک یا سوراخ در چوب باشید؛ زیرا قبل از رنگ آمیزی چوب باید این موارد را پر کنید. برای این کار به مقداری بتونه چوب احتیاج دارید. همچنین تهیه یک ماده پرکننده با کیفیت بسیار مهم است. برای پر کردن فضاها از بتونه استفاده کنید برای سوراخ های کوچک، می توانید از یک ترکیب مشترک استفاده کنید که باید اجازه دهید قبل از سنباده زدن خشک شود. در مورد ترک، شما باید شکاف ها را پوشش دهید.

سنباده زدن

در این مرحله، نه تنها روکش را برداشته اید، بلکه با ضعف های موجود در چوب را نیز برطرف کرده اید. اکنون سطح ناصافی دارید که باید قبل از ادامه کار نقاشی آن را صاف کنید. روی تمام سطوحی که کار کرده اید از کاغذ سنباده استفاده کنید زیرا این امر به از بین بردن رنگ قدیمی کمک می کند. توجه داشته باشید که برای دستیابی به بهترین نتیجه، باید در جهت بافت چوب کار کنید.

تمیز کردن

در این مرحله ضایعات زیادی خواهید داشت که باید آنها را تمیز کنید؛ زیرا در نقاشی خلل ایجاد کند. جاروبرقی راهی عالی برای مقابله با گرد و غبار است. روش دیگر، شما می توانید از پارچه مرطوب برای کار بر روی چوب استفاده کنید. بعد منتظر بمانید تا کاملا خشک شوند. اگر در این مرحله سعی کنید چوب را رنگ کنید، نتایج ایده آل نخواهد بود.

تقسیم بندی

ممکن است تمایل نداشته باشید که همه جا ویلا چوبی را رنگ کنید. اکنون زمان چسباندن نوار به هر بخشی است که نمی خواهید رنگ کنید. توجه داشته باشید که اگر می خواهید با ترکیبی از رنگ ها کار کنید، نوار چسب زدن باید پس از انجام بتونه کاری انجام شود.

بتونه کاری (آستری)

این مرحله ضروری است؛ جایی که می خواهید به یک ظاهر یکنواخت برسید. تمام آنچه شما نیاز دارید این است که یک لایه آستر بزنید . گاهی اوقات، آماده سازی منجر به افزایش بافت چوب می شود. هنگامی که این اتفاق افتاد، با کاغذ سنباده کمی سنباده بزنید.قبل از اینکه دوباره روی چوب کار کنید، از پاک شدن مانده ها اطمینان حاصل کنید. رنگ آغازگر در نهایت بر خوب به نظر رسیدن نقاشی تأثیر می گذارد. برای رنگ های تیره از یک آغازگر خاکستری استفاده کنید و هنگام کار با رنگ های روشن، یک سفید را انتخاب کنید.

رنگ آمیزی

بعد از تمام این مقدمات، شما اکنون آماده رنگ آمیزی پیش ساخته چوبی هستید. با انتخاب یک رنگ بر اساس فرمولاسیون و براقیت آن و همچنین تهیه قلمو های های مرغوب، کار را شروع کنید. به یاد داشته باشید که از بالا به پایین کار کنید.

با رنگ آمیزی منظم و تعمیر ونگهداری ، حفظ فرم خوب کلبه چوبی آسان باشد. توجه داشته باشید که سهولت نگهداری به کیفیت ساختمان مورد نظر نیز بستگی دارد. در ارتمن پاسارگارد ، ما خانه پیش ساخته را ساخته ایم که برای سالها عمر می کنند. اگر می خواهید در مورد خانه های چوبی ما اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما تماس بگیرید.

منبع:http://artmenwoodenvilla.com/

  • negin amiri