دکوراسیون داخلی و خارجی

ارتقاء و بیان انواع دکوراسیون های منزل و شرکت با وبلاگ دکور شو

دکوراسیون داخلی و خارجی

ارتقاء و بیان انواع دکوراسیون های منزل و شرکت با وبلاگ دکور شو

در وبلاگ دکوراسیون داخلی و خارجی دکور شو می خواهیم انواع روش های تنظیم دکوراسیون داخلی و خارجی منازل، شرکت و محل کار را مطرح کرده و انواع به روز و زیبای آن را بررسی کنیم.

ایده های ساده و آسان دکوراسیون منزل

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۴۸ ب.ظ

چه کسی در میان ما دوست ندارد از خانه خود مراقبت کند ، تا با آخرین روند مد دکوراسیون منزل مطابقت داشته باشد ، اما شما همیشه باید ایده کامل ایده هایی را که می توانید انتخاب کنید ، بدست آورید ، و برای اینکه شما را در روند جستجو خسته نکنید ، ما مجموعه ای از ایده های ساده و آسان دکوراسیون منزل را  برای شما آورده ایم که  همه آنها را دوست خواهید داشت تاکید.

 

دکوراسیون منزل

  • میز کناری 

میز کناری دارای مزایای زیادی است که شما را مجبور به انتخاب آن می کند ، زیرا بدون توجه به دکوراسیون نمای متفاوتی به اتاق می بخشد ، علاوه بر این شما آن را به کار می گیرید تا نیازهای زیادی را روی آن قرار دهید و در نتیجه فضای کمی را نیز صرفه جویی خواهید کرد و خوب است که روی آن چند کتاب یا چراغ میز قرار دهید تا جلوه ای از اتاق به شما بخورد. زیباترین.

  • عکسهای خانوادگی

مطمئناً شما در همه موارد یک سری عکس یادگاری برای خود و خانواده خود می گیرید ، پس چرا از آنها برای تزئین خانه خود استفاده نمی کنید و در عین حال یک دکوراسیون فوق العاده و مدرن می گیرید !! بلافاصله مجموعه ای از قابهای مشابه را بخرید ، تمام تصاویر مورد نظر خود را در آنها قرار دهید و سپس آنها را به روش خود به دیوار آویزان کنید تا ظاهر دلخواه را بدست آورید.

  • پنجره ها

هیچ خانه ای بدون پنجره نیست ، پس چرا از این پنجره ها برای گرفتن دکوراسیون بی نقص بهره نمی گیرید! شما می توانید ایده های زیادی را در این زمینه به کار ببرید ، به عنوان مثال ، اگر رنگ دیوارها سفید است ، شیشه های رنگی را انتخاب کنید و اگر ظاهر پنجره ها مدرن نیست یا آن را دوست ندارید ، پوشاندن آنها با پرده هایی که متناسب با رنگ مبلمان اتاق است و گرفتن یک شخصیت مدرن هیچ اعتراضی ندارد. ابرهای پرده ای با الگوها و رنگهای متعدد که بیشتر و به روز هستند ، را انتخاب کنید که مطمئنا از طریق دکوری به دست خواهید آمد که شکل اتاق را کاملا تغییر می دهد.

 

  • قفسه های چوبی

مد اخیر در قفسه های چوبی به طرز چشمگیری گسترش یافته است ، که به شدت ثابت کرده است که قادر به تزئین خانه و شکل کامل و کاملاً متفاوت به آن است. شما می توانید این قفسه ها را به دلخواه و به اندازه دلخواه خود روی هر دیواری انتخاب کنید و می توانید از آنها به عنوان محل نگهداری کتاب و یا تزئین با قرار دادن درختان و گلها روی آنها استفاده کنید.

دکوراسیون منزل آسان

در مورد چگونگی ساخت دکوراسیون منزل آسان و سریع بدون هزینه ، در اینجا این ایده های عالی آورده شده است:

  • آینه : برای تغییر کامل شکل دیوار یا پوشاندن نقص در آن ، آینه ای به اندازه دلخواه خود قرار دهید.
  • گیاهان در اندازه های مختلف : افزودن گیاهان نیز ایده خوبی برای بدست آوردن یک دکور کامل است ، مثلاً آنها را در ظرف شیشه ای بریزید و روی میز بگذارید یا در ظرف چوبی گوشه های اتاق قرار دهید.
  • تلویزیون باریک : تلویزیون باریک و نازک جلوه فوق العاده ای به دیوار می بخشد و اگر جایی را برای آن روی دیوار با تزیینات تخته گچی درست کنید بسیار زیباست ، این روند اکنون گسترده شده است و به راحتی می توانید سیم های پشت تلویزیون را پنهان کنید تا در انتها دکوراسیون مطلوبی داشته باشید.
  • قطعات مس و چوب : هر نوع مس یا چوبی را که دوست دارید ، اعم از میز ، صحنه یا حتی تزیینات عتیقه انتخاب کنید و آنها را در هر کجای اتاق قرار دهید و تفاوت را خودتان ببینید.
  • دیوارها : دیوارها مهمترین و بزرگترین قسمت اتاق هستند و باید بدانید که هر چقدر مبلمان بدون تزئین دیوارها زیبا باشد ، دکوراسیون هرگز زیبا نخواهد بود. بنابراین یک گروه از قاب ها را به دیوار اضافه کنید ، و شما می توانید قاب های روشن را نیز انتخاب کنید بسیار عالی خواهد بود ، یا اگر دکوراسیون اتاق خواب خود را تغییر دهید ، از هر منظره ای که می خواهید در اندازه دیوار تصویر قرار دهید ، ظاهر اتاق خود را کاملا تغییر می دهید ، و خوب است که آن را به طور مستقیم در پشت تخت خود قرار دهید ، به شرطی که روشن باشید طول دیوار یا فقط در نیمه بالایی.

 

  • negin amiri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی